Coil on plug

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Coil on plug

Мнение от стан » 27 Фев 2008, 17:29

Каква е целта на тази интервенция, има ли смисъл при M42 мотора? Гледам в чуждите форуми много го уважават, а легендарния S42 го няма това затова почнах да се съмнявам в ефекта :mhihi:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 27 Фев 2008, 18:25

ефекта е че искрата е по-силна и не "увяхва" при високите обороти.

когато имаш само една бобина при високите обороти има навика да отслабва тока и продължителноста на искрата... особено ако си със висока компресия или го помпаш двигателя...

ако не се въртиш над 6000 оборота често и си със фабрични карантии и без надув- не си струва общо взето...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 27 Фев 2008, 20:11

Така си и мислех. Въпреки че много обичам да чувам М42 на 6000 оборота май по-добре да си пестя парите за бензин :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 27 Фев 2008, 20:22

аз си сложих на моя ис 4-ри бобини от е46 320-ка и работата се подобри дори и преди 6000 оборота тук идеята е просто да няма кабели от бобините към свещите

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 28 Фев 2008, 16:02

Е твойта иска не е много сток :mhihi: Иначе като пари колко ти излезе и можеш ли да го снимаш.


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 04 Мар 2008, 10:44

ludiagsm написа:аз си сложих на моя ис 4-ри бобини от е46 320-ка и работата се подобри дори и преди 6000 оборота тук идеята е просто да няма кабели от бобините към свещите


как така да няма кабели от свещите към бобините ? :roll:


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 04 Мар 2008, 11:38

Разбрах за какво иде реч :)

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=853296

сега ме е яд че взех нови кабели :)

само незразбрах каде се включват от каде се управляват ? :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 04 Мар 2008, 11:56

Zaho написа:Разбрах за какво иде реч :)

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=853296

сега ме е яд че взех нови кабели :)

само незразбрах каде се включват от каде се управляват ? :roll:


Този го е направил много жижано. Иначе бубинката си се мушка в дупчицата на свещта и си казва щрак :lol: Щекерите на тия COP са същите като на ИС-ките и другите от този модел и направо си ползваш оригиналните кабели самоче ги прекарваш до COP-а. Няма нищо сложно и си става идеално.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 09 Мар 2008, 3:16

AlibiTu написа:
Zaho написа:Разбрах за какво иде реч :)

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=853296

сега ме е яд че взех нови кабели :)

само незразбрах каде се включват от каде се управляват ? :roll:


Този го е направил много жижано. Иначе бубинката си се мушка в дупчицата на свещта и си казва щрак :lol: Щекерите на тия COP са същите като на ИС-ките и другите от този модел и направо си ползваш оригиналните кабели самоче ги прекарваш до COP-а. Няма нищо сложно и си става идеално.


има ли по опростен вариант или трябва да се прави хоум мейд тази рамка Изображение ???
BMW 318is

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 4.01.2008
Местоположение: Испания/Марбея
Пол: Мъж
Кара: E30 318Is

Мнение от Raicko Racing » 09 Мар 2008, 13:21

ludiagsm написа:аз си сложих на моя ис 4-ри бобини от е46 320-ка и работата се подобри дори и преди 6000 оборота тук идеята е просто да няма кабели от бобините към свещите
Може ли да препоръчаш при стоков М42,кой модел бобини е най-добре да се използват?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 09 Мар 2008, 17:49

Raicko Racing написа:
ludiagsm написа:аз си сложих на моя ис 4-ри бобини от е46 320-ка и работата се подобри дори и преди 6000 оборота тук идеята е просто да няма кабели от бобините към свещите
Може ли да препоръчаш при стоков М42,кой модел бобини е най-добре да се използват?


мойте са такива http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=250222350085 стават си за всеки един м42

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 09 Мар 2008, 21:21

Значи нека обобщим.

За конверсията са нужни само 4бр бобини от тоя тип дето лудия е показал, включват се вместо сегашните и качваш се и караш така ли ?
А бобините от м50/м52 дали ще станат :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 09 Мар 2008, 21:43

е не трябва ли да си сменим кабелите или се вкарват във бобините?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 09 Мар 2008, 21:55

бубината се свързва със свеща директно със конектор или това както се казва темата , кабелите се махат
BMW 318is

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 09 Мар 2008, 22:05

е нали на бобините трябва да се подаде сигнал пак трябва да са кабели някакви :shock:
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook