Е36 Coupe M42B18 vs. М50/52B20 Vanos

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Е36 Coupe M42B18 vs. М50/52B20 Vanos

Мнение от Vmax » 25 Фев 2008, 23:10

Здравеите,изсчетох голяма част от форума,по тази тема.Ако темата не е за тук,а за тунинг подфорума нека я преместят,модовете.Знам че много ще ме упреквът,че трябва да търся отговорите на въпросите ми във вече разисквани теми,но за съжаление там не намерих.Значи предстои ми закупуването на един от 2-та(3-те) модела Бмв.Въпросът ми е кой мотор е по-здрав и подлежи на performance tuning.Tа имам хонда сивик която скоро я турбинирах,но искам да се кача на нещо по-"тежко".Като за начало мисля да започна с по-софт тунинг.Валове,чип,права генерация ортване на главата,сгъстяване на мотора,олекотен маховик,керамичен съединител.Ако някой може да ми каже на този етап от тунинговането на колата,коя ще се държи най-"прилично" от към вървене.В последствие ако се наложи да се стига до по-твърди мерки,ще прибягвам до помоща на буст-а.За там знам че М42 се справя перфектно,защото е с ковани биели и колянов вал.За 20-та знам че при 0.4 налягане със сток железария вкарва всичко в картера.Та въпросат ми е до каде ще може да се стигне с тези 6-таци при атмосверно налягане в мотора.И ако не е задоволителен резултата,ще се ориентирам към М42.Извинете ме ако съм досадил на някой или съм го разсмял истински,но на истина ми е малко трудно да реша.Защото знам че като се прибегне до услугите на Турбото,нещата стават доста "смръдливи" и от към пари и от към надежност на мотора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 26 Фев 2008, 5:04

Смятам, че за теб ще да е 4 цилиндровия вариант. Ти така и така ще правиш бая неща и при 6-така цената скача заради +2-та цилиндъра. При Е36 6-така е доста наврян и се работи малко досадно по него. А и както каза сам, М42 е почти готов за издевателства. :mhihi:

П.П.: Защо обаче 20-ската да вкарва всичко в картера на 0.4?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Мнение от Vmax » 26 Фев 2008, 7:49

turbo написа:Смятам, че за теб ще да е 4 цилиндровия вариант. Ти така и така ще правиш бая неща и при 6-така цената скача заради +2-та цилиндъра. При Е36 6-така е доста наврян и се работи малко досадно по него. А и както каза сам, М42 е почти готов за издевателства. :mhihi:

П.П.: Защо обаче 20-ската да вкарва всичко в картера на 0.4?

Мой приятел е правил правил подобна конверсия,мисля че явор от този форум,му го е казвал.А после той е правил подобна конверсия и на 0.5 даже е подминало картера :(,по неговите думи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Мнение от Жоро 320и » 26 Фев 2008, 9:23

М 42 маи ги турбинират повече. Колко коня е хондичката?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 26 Фев 2008, 9:40

някой познава ли наш колега С 8887 318ИС гледам турбо му сложил :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Мнение от Vmax » 26 Фев 2008, 9:52

Жоро 320и написа:М 42 маи ги турбинират повече. Колко коня е хондичката?
Aми незнам,чакам съединител,за да отида на дино,тук една вечер на ботевградско шосе се пуснах с една 20-ка купе даже пича после ме качи,докато се бягаше с мой приятел с ИС-ка,но 20-ката май беше с валове,чип и генерация,та ме прави луд :D,но как сложа 3-та и си седя на едно място,клъча не устисква :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320 96g.

Мнение от betona » 26 Фев 2008, 10:05

Пиши в раздел тунинг - там са разбирачите, а иначе не мисля че са толкова кекави двигателите колкото казваш щом единия от специалистите в тази сфера е турбинирал 316-ка

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от BT9028BA » 26 Фев 2008, 10:28

Правилно си де оринтирал кам двата двигателя - и двата са много здрави и с голям потенциал за рарвитие в силовия тунинг - но аз лично давам глас за М50Б20 без ванос

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 26 Фев 2008, 11:25


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 26 Фев 2008, 13:07

6-стака защото има звук :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 26 Фев 2008, 13:52

Как тъй на 0.4 20- ката да си отива :roll: Аз понеже гледах доста китове за компресори на 0.5- 0.6 си работят всички М52- ки уж без проблем.
А валове за М50/52 отде мислиш да вземеш, че аз никъде не съм виждал..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 26 Фев 2008, 14:59

ditko1 написа:6-стака защото има звук :mhihi:
:mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Мнение от Vmax » 26 Фев 2008, 18:16

bum_bum написа:Как тъй на 0.4 20- ката да си отива :roll: Аз понеже гледах доста китове за компресори на 0.5- 0.6 си работят всички М52- ки уж без проблем.
А валове за М50/52 отде мислиш да вземеш, че аз никъде не съм виждал..

Ами незнам за това което казвам,за 0.4 не съм свидетел,но мисля че моя познат няма смисъл да ме лъже :(,иначе за валове би трябвало да има в eBay.Нe знам за много турбинирани М50-ки или 52-ки.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 26 Фев 2008, 18:56

Валове само в евротунер или некви такива съм намирал в щатите. За м50/52 няма ни в ибей, ни никъде :roll:
А днес от едни гърци се сдобих с една книжка за някакво криогенно обработване на детайлите, демек ставали по- яки, някой да е чувал нещо? http://www.onecryo.com/motorsport-prijune98.htm
в някакъв форум за шевролет четох, че на доста от състезателните коли за техните си там серии ги обработвали по тоя начин и не само карантиите, а дори и спирачните дискове.
Изображение


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 26 Фев 2008, 21:04

БОРКО-ЧИПА беше намерил шрик от някъде за неговото В25...ако се разпише в темата ще е много полезен :roll:
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook