Как се свързват две бензинови помпи???

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Как се свързват две бензинови помпи???

Мнение от ludiagsm » 22 Апр 2004, 7:31

Всеки от нас знае че за вървенето на една кола имаме нужда от помпа която да държи голямо налягабе и дебит!!!

Чувал съм още че някои хора монтират и по две бензинови помпи

но как точно директно ли ги връзват смисъл входа е ясно може и от отделни сонди в резервоара , но изходите им директно посредством троиник или ????

и нещо друго ако да кажем са директно дали е зъдължително да са абсолютно еднакви или има начин да не си пречат ????

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 22 Апр 2004, 9:02

Нали имаш прежар регулатор ,на тия с две помпи има два входа. Може да си смениш регулатора. С трипътник незнам дали става ,но ще намалиш дебита ако стане. Все пак първия варянт е по добър ,защото можеш да настройш регулатора да отваря на по високо налягане.

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 22 Апр 2004, 9:11

На теб ще ти свърши работа и само 1 помпа - Бош има големи мога ти измъкна номера ако си стигнал до там
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 22 Апр 2004, 13:57

Да и идеята на камикадзе не е лоша. До колкото знам помпите на Ауди са на по високо налягане и с по голям дебит.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Апр 2004, 17:25

продават ми рециклирани с гаранция на 100лв от ауди 2,3 механи4на инжекция

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 22 Апр 2004, 17:34

100лв - бряххххххххххххх
Аве върви и виж колко трува помпата на М5 Е34 - тя носи до 400коня
или провери таз на ауди-то колко литра помпи за час - довечера ще ти изнамеря номера на помпи ...
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 23 Апр 2004, 7:40

начи оня ден през дена ми се спука бензинов маркуч в центъра на София и и ракачих вси4ките хитрини , които бях накачил (регулкатор за обратния беннзин , тройник с манометър и тн )

Вчера късно вечерта се пуснах с един мноо вървежен голф2 1,8 16клапана механична инжекция , ами какво да ви кажа първа му взимам половин кола , на 2-ра още една а на трета 4овека ме настига и ме бие и това ако не е от бензиниовата помпа!!!
Просто няма необходимия дебит (помпата ми е оригинална от Е36 316 М40 бе6е оригиналния мотор)
Последна промяна ludiagsm на 23 Апр 2004, 23:56, променена общо 1 път

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 23 Апр 2004, 8:37

Когато сложих 3.8 мотор-а първо карах с помпата от 2.5 мотор-а - значи колата вървеше много - нито прекъсва нито и свършва бензина - всичко си беше наред - 0-200км/ч ги правеше за 17 сек - смених помпата - сложих за м5 - разлика в 1-ва и 2-ра нямаше чак толкова голяма но 3-та малееееееее - тогава бях с много дълъг диф и на 3-та правеше 200 точно - разликата беше 2.5сек по бързо до 200 като само на 3-та разликата е 2 сек ...
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 23 Апр 2004, 9:00

значи првилно съм се ориентирал към смяна на помпата , но се 4удя как да я замяря в смисъл преди да я купя ?

Мога да си направя грубо замерване и сравнение при еднакво захранва6то напрежение за 1 мин какво коли4ество бензин ка4и едната и после тест с другата!


Иначе тази която ми продават е външна , а мойта е потопяема, аз исках за по-голяма сигурност да знам че 100% колата е ''нахранена'' да сложа две помпи
Последна промяна ludiagsm на 23 Апр 2004, 23:57, променена общо 1 път

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 23 Апр 2004, 14:18

Ще проверя за бензинова помпа от ис и ако има да ти я донеса да я монтираш на колата и да пробваш ,ако ти хареса плащаш ,ако не ми я връщаш :wink:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 23 Апр 2004, 15:59

BESSNIA написа:Ще проверя за бензинова помпа от ис и ако има да ти я донеса да я монтираш на колата и да пробваш ,ако ти хареса плащаш ,ако не ми я връщаш :wink:



не луд требва по яка дори оригиналната е слаба DA WOLF нали писа една тема по въпроса

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 23 Апр 2004, 19:40

всъщност повечето 2-помпи инсталации са in-line - демек двете една след друга на една тръба... но това е кръпка. правилното решение е да се инсталира по-дебела тръба и да се сложи помпа със по-голям дебит.
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 24 Апр 2004, 9:58

по принцип знам 4е в някои модели като голф 2 например използват


две бензинови помпи едната е в резервоара сму4е от там и налива в едно по-малко резервоар4е в което има друга помпа и от там тръгва към инжекциона, но при гофа първата помпа не e под високо налягане
Последна промяна ludiagsm на 24 Апр 2004, 17:04, променена общо 1 път

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 24 Апр 2004, 15:29

не, не... двете помпи са една след друга. няма втори резервоар между тях или каквото и да е било. и са със еднакъв дебит.
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 26 Апр 2004, 10:56

определено помпите на K -JETRONIC са с доста голям дебит и налягане.... стига да е 4итава с такава коли по 300 коня успява да ги храни.....
6том си ре6ил да си с 2 помпи има вариянт двете да се монтират успоредно и да ги съедини6 със регулатор на налягането с два входа... така всяка помпа си работи самостоятелно и не пре4и на другата.... друг пиниз е така свързани едната да има реле и да вклу4ва над 4к рпм.....варианти много стига бензина в кръвта да е достатъ4но :wink:
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook