Малко сила в турбо дизел без еку?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Малко сила в турбо дизел без еку?

Мнение от bigmurzi » 01 Фев 2008, 2:18

Отначало да поясня, че не става дума за БМВ, нито за моята кола, но като компетентни хора в сферата на тунинга сметнах, че можете да дадете добри насоки и дори ако някой се навие може да спретнем едно проектче. :)

Колата е Lancia 1.9 tds и идеята е да тръгне малко повече, но факта, че няма ЕКУ доста спъва нещата.Варианти предполагам, вие ще кажете дали са реални са дюзи други или допълнителни, но тук идва въпроса какви?
Сток турбинката (гарет, но не знам модела) да се понадуе още малко, но до колко би издържала със сток кулера?
Изобщо дайте идей за творчески процеси...

п.с. Знам, че тук е БМВ форум, за тези който ще питат, но нито в Lancia форума дават нормални отговори, нито в тунинга а и не смятам, че поне във вторите всички дето пишат имат изобщо някаква практика или само драскат.Момчето, чиято е колата си е фенче, опита се да я продаде ама не му се отвори парашута и е много навит да инвестира в нея да тръгне колата повече.Ще съм благодарен на адекватни и сериозни отговори, както и ако на някой му се занимава с идеята, ще се радваме и на друг тип помощ.
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Фев 2008, 9:52

аз неразбирам от дизели , ама можете да си сложите едно уред4е за да си гледате налягането да видите колко надува тоя дизел и евентуално малко да се натегне турбинката . Трябва да видите дали е с нормален уестгейт или е с някво управление ,ти каза 4е няма комп ама знае ли 4овек огледайте хубаво турбината и вси4ки марку4ета около нея ако може6 дай некви снимки.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Мнение от Satanism » 01 Фев 2008, 10:01

Здравейте първо...
Та колата е моя.
ЕКУ няма със сигурност...някаква електроника за управлението на турбото има май, но тя е много елементарна, доколкото разбрах.С уейстгейт е, но май е такъв, че не може да се регулира, а се увеличавало налягането с някакъв винт или от сорта.
Буустметър съм монтирал...0.8бара е налягането, с овърбууста 0.9

Напъване на турбото ми е идеята от много време, но сам не мога...а никой не се навива да го направи.Иначе има колега в Ланча форума с Дедра със същия мотор и кара на 1.2бар-а от доста време без проблеми...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 01 Фев 2008, 10:43

Здравей и добре дошъл,
Може ли да обясниш малко повече как стоят нещата без компютър.
Например имаш ли нещо като МАП сензор чрез който да се определя горивото спрямо налягането или нещата стават механично. Може ли помпата да се пипне за повечко гориво? Този който кара 1.2 бара сменял ли е нещо по двигателя или със сток железа. Значи опъването на турбината е лесна работа но все пак трябва да не прекалиш.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=63604
Аз си добавих на пъта на бай-паса един boostcontrol(защото самата турбина е на гадно място) чрез него нещата вече стават лесно за малко екшън и после пак да се върне на нормалното налягане(кат на чешмата крана :mhihi: ).
При мене също е 0.8~0.9 бара, турбината успя до 2.0 бара да качи налягането. Не съм го пробвал дългосрочно но се усеща че е в повече.
Поздрави

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Мнение от Satanism » 01 Фев 2008, 10:49

Механична е помпата.Може да се регулира за повечко, но аз лятото умишлено обрах аванса, че само чернилка изкарваше и нищо друго...даже след операцията тръгна доста повече
.Колегата на 1.2 бар-а не е сменял нищо...

Има ли някакъв начин да се сложи друга помпа с управление някакси?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 01 Фев 2008, 12:37

Пусни и повече гориво от помпата ,сложи хубав филтър да диша по хубаво и после вече може да натегнеш турбината,ма според мен няма да има нужда.
Не съм запознат с помпата на ланчиата,но би трябвало да е същата като на фиат типо 1.9тд така че това е от мен.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Фев 2008, 12:55

аа сетих се и з аинтеркулер ,имали ако няма сложи а ако има сложи по-голям за сега незнам ама за лятото ще има ефект

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 01 Фев 2008, 12:58

Пише, че има, но ако се сменя само кулера без да се надува няма ли да докара само повече лаг?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Фев 2008, 13:13

bum_bum написа:Пише, че има, но ако се сменя само кулера без да се надува няма ли да докара само повече лаг?
ами мисля 4е не поне при мойта немаше разлика или не съм я усетил

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Мнение от Satanism » 01 Фев 2008, 16:56

Днес ходих насам-натам...казаха ми, че е умряла работа тва горе-долу.
Турбото е с клапан, който не може да се регулира.. та ще ми правят друг сега...но повече от 1.1, 1.2 бара едва ли ще издържи двигателя много...та май до около 100тина коня ще се докараме...и повече няма накъде...


Едит:Въпросче...
Ако сложа по-здрави бутала и биели(То само това не е сменяно Август месец, иначе главата на двигателя, сегментите, биелните лагери смених и нови пулове сложих) и една малко по-голяма турбина(т25 примерно)...горе-долу какви пари ще ми се върже цялата история и дали ще има желаняи ефект?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 02 Фев 2008, 16:11

Щи се върже колкото да намериш едно 2.4JTD и да го боднеш на твойта ;)
После ЧИП и ей ти ~180кс.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 940
Регистриран на: 5.06.2002
Местоположение: София

Мнение от //M_Power » 02 Фев 2008, 18:44

Абе до колкото знам тея JTD не държат много по прицип камоли с чип :mhihi: на много хора са им заминали турбинките след чипосване :mhihi:
Три Бири и Турбото да сссвири
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Мнение от Satanism » 03 Фев 2008, 19:05

vld написа:Щи се върже колкото да намериш едно 2.4JTD и да го боднеш на твойта ;)
После ЧИП и ей ти ~180кс.

Хм...за 2.4JTD май ще трябва и доста други преработки...и стабилно приватизиране на части от Delta II HF Turbo :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Мнение от Satanism » 03 Фев 2008, 19:06

vld написа:Щи се върже колкото да намериш едно 2.4JTD и да го боднеш на твойта ;)
После ЧИП и ей ти ~180кс.

Хм...за 2.4JTD май ще трябва и доста други преработки...и стабилно приватизиране на части от Delta II HF Turbo :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: E91 325xi

Мнение от renene » 06 Фев 2008, 15:05

Кво да ти кажа колега........сменяй марката тук коне колкото щеш :mhihi:
диагностика 0899937450

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook