Малко сила в турбо дизел без еку?
Модератор: bum_bum
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Малко сила в турбо дизел без еку?
Отначало да поясня, че не става дума за БМВ, нито за моята кола, но като компетентни хора в сферата на тунинга сметнах, че можете да дадете добри насоки и дори ако някой се навие може да спретнем едно проектче.
Колата е Lancia 1.9 tds и идеята е да тръгне малко повече, но факта, че няма ЕКУ доста спъва нещата.Варианти предполагам, вие ще кажете дали са реални са дюзи други или допълнителни, но тук идва въпроса какви?
Сток турбинката (гарет, но не знам модела) да се понадуе още малко, но до колко би издържала със сток кулера?
Изобщо дайте идей за творчески процеси...
п.с. Знам, че тук е БМВ форум, за тези който ще питат, но нито в Lancia форума дават нормални отговори, нито в тунинга а и не смятам, че поне във вторите всички дето пишат имат изобщо някаква практика или само драскат.Момчето, чиято е колата си е фенче, опита се да я продаде ама не му се отвори парашута и е много навит да инвестира в нея да тръгне колата повече.Ще съм благодарен на адекватни и сериозни отговори, както и ако на някой му се занимава с идеята, ще се радваме и на друг тип помощ.

Колата е Lancia 1.9 tds и идеята е да тръгне малко повече, но факта, че няма ЕКУ доста спъва нещата.Варианти предполагам, вие ще кажете дали са реални са дюзи други или допълнителни, но тук идва въпроса какви?
Сток турбинката (гарет, но не знам модела) да се понадуе още малко, но до колко би издържала със сток кулера?
Изобщо дайте идей за творчески процеси...
п.с. Знам, че тук е БМВ форум, за тези който ще питат, но нито в Lancia форума дават нормални отговори, нито в тунинга а и не смятам, че поне във вторите всички дето пишат имат изобщо някаква практика или само драскат.Момчето, чиято е колата си е фенче, опита се да я продаде ама не му се отвори парашута и е много навит да инвестира в нея да тръгне колата повече.Ще съм благодарен на адекватни и сериозни отговори, както и ако на някой му се занимава с идеята, ще се радваме и на друг тип помощ.

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
аз неразбирам от дизели , ама можете да си сложите едно уред4е за да си гледате налягането да видите колко надува тоя дизел и евентуално малко да се натегне турбинката . Трябва да видите дали е с нормален уестгейт или е с някво управление ,ти каза 4е няма комп ама знае ли 4овек огледайте хубаво турбината и вси4ки марку4ета около нея ако може6 дай некви снимки.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Здравейте първо...
Та колата е моя.
ЕКУ няма със сигурност...някаква електроника за управлението на турбото има май, но тя е много елементарна, доколкото разбрах.С уейстгейт е, но май е такъв, че не може да се регулира, а се увеличавало налягането с някакъв винт или от сорта.
Буустметър съм монтирал...0.8бара е налягането, с овърбууста 0.9
Напъване на турбото ми е идеята от много време, но сам не мога...а никой не се навива да го направи.Иначе има колега в Ланча форума с Дедра със същия мотор и кара на 1.2бар-а от доста време без проблеми...
Та колата е моя.
ЕКУ няма със сигурност...някаква електроника за управлението на турбото има май, но тя е много елементарна, доколкото разбрах.С уейстгейт е, но май е такъв, че не може да се регулира, а се увеличавало налягането с някакъв винт или от сорта.
Буустметър съм монтирал...0.8бара е налягането, с овърбууста 0.9
Напъване на турбото ми е идеята от много време, но сам не мога...а никой не се навива да го направи.Иначе има колега в Ланча форума с Дедра със същия мотор и кара на 1.2бар-а от доста време без проблеми...
Здравей и добре дошъл,
Може ли да обясниш малко повече как стоят нещата без компютър.
Например имаш ли нещо като МАП сензор чрез който да се определя горивото спрямо налягането или нещата стават механично. Може ли помпата да се пипне за повечко гориво? Този който кара 1.2 бара сменял ли е нещо по двигателя или със сток железа. Значи опъването на турбината е лесна работа но все пак трябва да не прекалиш.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=63604
Аз си добавих на пъта на бай-паса един boostcontrol(защото самата турбина е на гадно място) чрез него нещата вече стават лесно за малко екшън и после пак да се върне на нормалното налягане(кат на чешмата крана
).
При мене също е 0.8~0.9 бара, турбината успя до 2.0 бара да качи налягането. Не съм го пробвал дългосрочно но се усеща че е в повече.
Поздрави
Може ли да обясниш малко повече как стоят нещата без компютър.
Например имаш ли нещо като МАП сензор чрез който да се определя горивото спрямо налягането или нещата стават механично. Може ли помпата да се пипне за повечко гориво? Този който кара 1.2 бара сменял ли е нещо по двигателя или със сток железа. Значи опъването на турбината е лесна работа но все пак трябва да не прекалиш.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=63604
Аз си добавих на пъта на бай-паса един boostcontrol(защото самата турбина е на гадно място) чрез него нещата вече стават лесно за малко екшън и после пак да се върне на нормалното налягане(кат на чешмата крана

При мене също е 0.8~0.9 бара, турбината успя до 2.0 бара да качи налягането. Не съм го пробвал дългосрочно но се усеща че е в повече.
Поздрави
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Механична е помпата.Може да се регулира за повечко, но аз лятото умишлено обрах аванса, че само чернилка изкарваше и нищо друго...даже след операцията тръгна доста повече
.Колегата на 1.2 бар-а не е сменял нищо...
Има ли някакъв начин да се сложи друга помпа с управление някакси?
.Колегата на 1.2 бар-а не е сменял нищо...
Има ли някакъв начин да се сложи друга помпа с управление някакси?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Пусни и повече гориво от помпата ,сложи хубав филтър да диша по хубаво и после вече може да натегнеш турбината,ма според мен няма да има нужда.
Не съм запознат с помпата на ланчиата,но би трябвало да е същата като на фиат типо 1.9тд така че това е от мен.
Не съм запознат с помпата на ланчиата,но би трябвало да е същата като на фиат типо 1.9тд така че това е от мен.

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
аа сетих се и з аинтеркулер ,имали ако няма сложи а ако има сложи по-голям за сега незнам ама за лятото ще има ефект
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
ами мисля 4е не поне при мойта немаше разлика или не съм я усетилbum_bum написа:Пише, че има, но ако се сменя само кулера без да се надува няма ли да докара само повече лаг?
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Днес ходих насам-натам...казаха ми, че е умряла работа тва горе-долу.
Турбото е с клапан, който не може да се регулира.. та ще ми правят друг сега...но повече от 1.1, 1.2 бара едва ли ще издържи двигателя много...та май до около 100тина коня ще се докараме...и повече няма накъде...
Едит:Въпросче...
Ако сложа по-здрави бутала и биели(То само това не е сменяно Август месец, иначе главата на двигателя, сегментите, биелните лагери смених и нови пулове сложих) и една малко по-голяма турбина(т25 примерно)...горе-долу какви пари ще ми се върже цялата история и дали ще има желаняи ефект?
Турбото е с клапан, който не може да се регулира.. та ще ми правят друг сега...но повече от 1.1, 1.2 бара едва ли ще издържи двигателя много...та май до около 100тина коня ще се докараме...и повече няма накъде...
Едит:Въпросче...
Ако сложа по-здрави бутала и биели(То само това не е сменяно Август месец, иначе главата на двигателя, сегментите, биелните лагери смених и нови пулове сложих) и една малко по-голяма турбина(т25 примерно)...горе-долу какви пари ще ми се върже цялата история и дали ще има желаняи ефект?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
vld написа:Щи се върже колкото да намериш едно 2.4JTD и да го боднеш на твойта![]()
После ЧИП и ей ти ~180кс.
Хм...за 2.4JTD май ще трябва и доста други преработки...и стабилно приватизиране на части от Delta II HF Turbo

- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
vld написа:Щи се върже колкото да намериш едно 2.4JTD и да го боднеш на твойта![]()
После ЧИП и ей ти ~180кс.
Хм...за 2.4JTD май ще трябва и доста други преработки...и стабилно приватизиране на части от Delta II HF Turbo

- renene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 30.11.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325xi
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани