за термоизолацията

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

за термоизолацията

Мнение от tonkata » 30 Яну 2008, 21:48

каква термоизолация ще е по добре да направя на
испускателните колектори преди и след турбото?
интересува ме има ли азбест в термоизолационните ленти
които се продават за тази цел?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 30 Яну 2008, 21:49

има 70 кинта беха в проспид
ИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 30 Яну 2008, 21:59

дам там има и е без азбест

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 30 Яну 2008, 22:55

тая в сайта на проспид е 2.5см и е 89лв
а при лъчо е 5см и е 100 лв
казвате че няма азбест , щото аз си намерих термо одяло
от воените ма то май е с азбест а той е вреден :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 31 Яну 2008, 10:46

tonkata написа:тая в сайта на проспид е 2.5см и е 89лв
а при лъчо е 5см и е 100 лв
казвате че няма азбест , щото аз си намерих термо одяло
от воените ма то май е с азбест а той е вреден :roll:


бе мани го тоия азбест и без тва лентатат мирише кофти докато се изпе4е с тоия азбест мани некои рак ще фанеш не шега има си готови неща ползваи тех има просто елементи от които неможеш да правиш компромиси за пестене
ИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 31 Яну 2008, 11:30

Мани военното одеало наистина, азбеста е силно канцерогенен.
В ибея има ленти на тънки пари, даже съм зимал и изглежда читава, доколкото мога да преценя със скромните си познания ама с 2- те си леви ръце не можах да я увия, пък и после се оказа, че на атмосверен мотор, макар и с разплетена генерация няма смисъл да се занимавам :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 31 Яну 2008, 11:36

bum_bum написа:Мани военното одеало наистина, азбеста е силно канцерогенен.
В ибея има ленти на тънки пари, даже съм зимал и изглежда читава, доколкото мога да преценя със скромните си познания ама с 2- те си леви ръце не можах да я увия, пък и после се оказа, че на атмосверен мотор, макар и с разплетена генерация няма смисъл да се занимавам :mhihi:


тя се мокри пурво в вода да оамекне и после се навива мокра за да прилепва по добре
ИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 31 Яну 2008, 11:42

Мокрих я ама явно проблема е в навиващото устройство :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 31 Яну 2008, 12:25

само да ви кажа 4е ако стената на тръбите там или колената е по-малка от 3мм зависи от температурите и колко газ с едава ама тръбите заминават за нула време

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 31 Яну 2008, 13:30

еми мойте са си оригинални ис-ови

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 31 Яну 2008, 13:36

tonkata написа:еми мойте са си оригинални ис-ови
ем те са неръждавейка уж е ака пробвай и това е , бтв аз на мойте ко4ини в момента слагам лента само на тръбата след турбината

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 31 Яну 2008, 19:08

ludiagsm написа:
tonkata написа:еми мойте са си оригинални ис-ови
ем те са неръждавейка уж е ака пробвай и това е , бтв аз на мойте ко4ини в момента слагам лента само на тръбата след турбината

и моита е там ама изгоре и се развърза :mhihi:
ИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 31 Яну 2008, 20:40

А аз на моята М50-ка съм със колектори от М3 И аз се чудих дали да слагам лента щото доста повече греят от оригиналните чугунени :roll: :roll:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Re: ре

Мнение от dizelboy » 01 Фев 2008, 8:45

slavianko написа:А аз на моята М50-ка съм със колектори от М3 И аз се чудих дали да слагам лента щото доста повече греят от оригиналните чугунени :roll: :roll:


бате ама и бързо стина не тие фаида полза голяма няма да имаш :D
ИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Фев 2008, 9:44

абе има там една теория при атмосферите най-ве4е, за разни вихрове които се полу4ават в тръбите заради голямата разлика в температурата вътре в тръбата към 650-850 градуса и отвън 300 -400. та тея вихрове пре4ат на газовете да излизат демек ако имаш тръба фи 40 на изхода от порта заради тея вихри все едно ти е фи 35 та като има термолента и хоп разликата вътре вънка намалява и от там и вихрите и така колата тръгва ,ама колко тръгва ебали земете и пробвайте
Последна промяна ludiagsm на 01 Фев 2008, 11:42, променена общо 44 пъти

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook