Въпрос за турбиниране

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Въпрос за турбиниране

Мнение от slav4o1 » 28 Яну 2008, 1:37

Имам няколко въпроса относно турбо конверсия > М30 става ли за турбиниране? маи не защото блока му е алумин.? М52 е с алумин. блок и знам че нестава. В голямата тема за турбо конверсия се описва че М50 е кекав двг. със слаба карантия и описва М20 като здрав (в краина сметка оставам с впечатлението че М20 е по здрав). М50 не е ли с алумин. блок?
доста се по обърках, в краина сметка един двг. да се турбинира трябва да е с чугунен блок и няма значение какви биели валове ако се сменят с ковани?
Казаха ми че М50Б25 е с чугунен блок но М50Б20 е с алумин.? И знам че М52 за Щатите е с чугун. блок а за Европа е с алумин. Само при М52 ли е така?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 28 Яну 2008, 11:11

Май по важното е карантията вътре да е здрава(кована най-добре).Иначе за блок М10 и М20 като най популярни са много здрави,М30 също е корав мотор(макар и по големичък :confused: )
А М50 мисля че първите версии без ванос са с чугунен блок/а вече М52 е с алуминиев(тука не съм съвсем сигурен :uups: )
Изображение

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 28 Яну 2008, 18:35

До колкото знам М50 е с чугунен блок, а М52 вече е с алуминиев ;)
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 28 Яну 2008, 20:14

Братле, като гледам от 6те ти реда си изписал окол 100тина глупости, и да ти обясня кой мотор с кво е, се тая. Я земи прочети темата за турбо конверсията без да слушаш музика, прочети го поне 3 пъти и ще си само изясниш много неща. Слд това коригирай темата и ще ти се отговори на това което там не пише или не ти е станало съвсем ясно ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 17.01.2005
Местоположение: Мюнхен/Пловдив

Мнение от JohnnyBlack » 28 Яну 2008, 20:49

Ма то и в темата за конверсиите има бая глупости :mhihi:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 28 Яну 2008, 20:52

JohnnyBlack написа:Ма то и в темата за конверсиите има бая глупости :mhihi:


пак са по-малко от тукашните

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 28 Яну 2008, 21:59

sonny написа:
JohnnyBlack написа:Ма то и в темата за конверсиите има бая глупости :mhihi:


пак са по-малко от тукашните




кажи ми кое ми глупоста . чел съм я с интерес тази тема веднъж. Питам за М30 защото НЕЗНАМ , като незнам нещо като глупост ли се приема?
другия ми въпрос е сравнение между М50 и М20 кои е по-удачен но то при такива нападки по-добре да не пускам теми вече

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 28 Яну 2008, 22:01

sonny написа:
JohnnyBlack написа:Ма то и в темата за конверсиите има бая глупости :mhihi:


пак са по-малко от тукашните




кажи ми кое ми глупоста . чел съм я с интерес тази тема веднъж. Питам за М30 защото НЕЗНАМ , като незнам нещо като глупост ли се приема?
другия ми въпрос е сравнение между М50 и М20 кои е по-удачен но то при такива нападки по-добре да не пускам теми вече

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 28 Яну 2008, 22:04

sonny написа:
JohnnyBlack написа:Ма то и в темата за конверсиите има бая глупости :mhihi:


пак са по-малко от тукашните




кажи ми кое ми глупоста . чел съм я с интерес тази тема веднъж. Питам за М30 защото НЕЗНАМ , като незнам нещо като глупост ли се приема?
другия ми въпрос е сравнение между М50 и М20 кои е по-удачен но то при такива нападки по-добре да не пускам теми вече

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 28 Яну 2008, 22:07

sonny написа:Братле, като гледам от 6те ти реда си изписал окол 100тина глупости, и да ти обясня кой мотор с кво е, се тая. Я земи прочети темата за турбо конверсията без да слушаш музика, прочети го поне 3 пъти и ще си само изясниш много неща. Слд това коригирай темата и ще ти се отговори на това което там не пише или не ти е станало съвсем ясно ;)


кажи ми кое ми глупоста . чел съм я с интерес тази тема веднъж. Питам за М30 защото НЕЗНАМ , като незнам нещо като глупост ли се приема?
другия ми въпрос е сравнение между М50 и М20 кои е по-удачен но то при такива нападки по-добре да не пускам теми вече

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 29 Яну 2008, 0:26

Ако ти се чете: bimmerforums.com -> Forced induction там ще намериш информация и примери за това което те интересува, като ти гледам местожителствата по-може да ти свърши работа 8)
П.С. Ако ти се пукат теми е така за спорта само -> тунинг.бг :mhihi:
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 29 Яну 2008, 2:33

За м30 потърси и се обърни към ТОМ ,той има опит с надуването им. За м50 В25 мойто мнение 4е е по-уда4ен от м20В25, защото може да се върти на по-високи обороти без грижи ,диша по-добрe щото има по 4-ри клапана на цилиндър, има маслени пръскалки които пръскат масло от горната 4аст на основните лагери нагоре кум буталата. според мен е по-уда4ен за турбиниране ,пластмасовия колектор да не те плаши държи на налягане .


пп: а ти какво караш каква ти е идеята?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 29 Яну 2008, 5:06

[quote="ludiagsm"]За м30 потърси и се обърни към ТОМ ,той има опит с надуването им. За м50 В25 мойто мнение 4е е по-уда4ен от м20В25, защото може да се върти на по-високи обороти без грижи ,диша по-добрe щото има по 4-ри клапана на цилиндър, има маслени пръскалки които пръскат масло от горната 4аст на основните лагери нагоре кум буталата. според мен е по-уда4ен за турбиниране ,пластмасовия колектор да не те плаши държи на налягане .

тва важили и за М50Б20 за маслото и дишането заради 4 теклапана на цилиндър :?:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 29 Яну 2008, 6:57

ludiagsm написа:За м30 потърси и се обърни към ТОМ ,той има опит с надуването им. За м50 В25 мойто мнение 4е е по-уда4ен от м20В25, защото може да се върти на по-високи обороти без грижи ,диша по-добрe щото има по 4-ри клапана на цилиндър, има маслени пръскалки които пръскат масло от горната 4аст на основните лагери нагоре кум буталата. според мен е по-уда4ен за турбиниране ,пластмасовия колектор да не те плаши държи на налягане .


пп: а ти какво караш каква ти е идеята?


аха нормално да се пълни по добре нали е 4-ри клапана. Един човек от форума ми каза че М30Б35 бил идент. с С38 и всичко им е било еднакво само глава от С38 се слагало и се разпилва и ставало 3.6. М30 маиче е алумин. блок а С38 със сигурност не е. За бутала биели и кол.вал незнам дали са еднакви както ми казаха. Продължавам търсенето по нета
Питам за М50Б25 или М20Б25 защото имам идея да си докарам от англия една Е30ка за без пари по-късно тази година и след 1-2-3 години да си направя проект и затова сега събирам инфо каква да бъде Бимата, но то е относително маиче и докато не се пробва няма да се разбере за това очаквам с нетърпение да видя турбо в М50Б25. Имам и 6-ца М30Б35 и там ми се въртят някакви мухи в главата затова питам за М30. Иначе сега като М50 е по удачен...за Е36 се замислям. Това е благодаря на всички за отговорите нали затова е форума да си помагаме ;) биммерфорум.ком го знам еи сега почвам и него да ровя. ;)

за 4-те ми поста се извинявам модератор да ги дел-не.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 29 Яну 2008, 9:21

nesko написа:
тва важили и за М50Б20 за маслото и дишането заради 4 теклапана на цилиндър :?:


за дишането важи , но м50В20 има много слаби бутала ,а имам познати които са турбинирали м20В20 и са доволни става около 300 коня на 1 бар ако ,имате възможност можете да монтирате маслени пръскалки от м50 на м20-ка ,не е трудно трябва просто блока да е навън и матора да е разкостен после се слагат основни лагери от м50. Абе ако имаш м20В20 или В23 или В25 или В27 можеш да го турбинираш със сток карантията ,единствено М50В20 за мен не става тряя му се сменят поне буталата с по-яки при м50бВ25 буталата са яки и държат без да се разрежда мотора на 0,8-1 бар ако се разреди може и до 1,4 след това има проблем с биелите му след 600 коня се 4упят като солети ама ще видиме скоро март месец се надявам да турбинирам купето и ще пише , ина4е на явор е30-ката с м50В25 понесе 1,2 бара и по4ти без никакви сериозни настройки даде 13-ки на божура което з амене е яко сила возил съм се вътре на 0,7 бара и като дойде бууста имаш 4увството 4е отзад те бллъска влак

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook