Въпрос за турбиниране
Модератор: bum_bum
62 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Въпрос за турбиниране
Имам няколко въпроса относно турбо конверсия > М30 става ли за турбиниране? маи не защото блока му е алумин.? М52 е с алумин. блок и знам че нестава. В голямата тема за турбо конверсия се описва че М50 е кекав двг. със слаба карантия и описва М20 като здрав (в краина сметка оставам с впечатлението че М20 е по здрав). М50 не е ли с алумин. блок?
доста се по обърках, в краина сметка един двг. да се турбинира трябва да е с чугунен блок и няма значение какви биели валове ако се сменят с ковани?
Казаха ми че М50Б25 е с чугунен блок но М50Б20 е с алумин.? И знам че М52 за Щатите е с чугун. блок а за Европа е с алумин. Само при М52 ли е така?
доста се по обърках, в краина сметка един двг. да се турбинира трябва да е с чугунен блок и няма значение какви биели валове ако се сменят с ковани?
Казаха ми че М50Б25 е с чугунен блок но М50Б20 е с алумин.? И знам че М52 за Щатите е с чугун. блок а за Европа е с алумин. Само при М52 ли е така?
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Братле, като гледам от 6те ти реда си изписал окол 100тина глупости, и да ти обясня кой мотор с кво е, се тая. Я земи прочети темата за турбо конверсията без да слушаш музика, прочети го поне 3 пъти и ще си само изясниш много неща. Слд това коригирай темата и ще ти се отговори на това което там не пише или не ти е станало съвсем ясно 

sonny написа:JohnnyBlack написа:Ма то и в темата за конверсиите има бая глупости
пак са по-малко от тукашните
кажи ми кое ми глупоста . чел съм я с интерес тази тема веднъж. Питам за М30 защото НЕЗНАМ , като незнам нещо като глупост ли се приема?
другия ми въпрос е сравнение между М50 и М20 кои е по-удачен но то при такива нападки по-добре да не пускам теми вече
sonny написа:JohnnyBlack написа:Ма то и в темата за конверсиите има бая глупости
пак са по-малко от тукашните
кажи ми кое ми глупоста . чел съм я с интерес тази тема веднъж. Питам за М30 защото НЕЗНАМ , като незнам нещо като глупост ли се приема?
другия ми въпрос е сравнение между М50 и М20 кои е по-удачен но то при такива нападки по-добре да не пускам теми вече
sonny написа:JohnnyBlack написа:Ма то и в темата за конверсиите има бая глупости
пак са по-малко от тукашните
кажи ми кое ми глупоста . чел съм я с интерес тази тема веднъж. Питам за М30 защото НЕЗНАМ , като незнам нещо като глупост ли се приема?
другия ми въпрос е сравнение между М50 и М20 кои е по-удачен но то при такива нападки по-добре да не пускам теми вече
sonny написа:Братле, като гледам от 6те ти реда си изписал окол 100тина глупости, и да ти обясня кой мотор с кво е, се тая. Я земи прочети темата за турбо конверсията без да слушаш музика, прочети го поне 3 пъти и ще си само изясниш много неща. Слд това коригирай темата и ще ти се отговори на това което там не пише или не ти е станало съвсем ясно
кажи ми кое ми глупоста . чел съм я с интерес тази тема веднъж. Питам за М30 защото НЕЗНАМ , като незнам нещо като глупост ли се приема?
другия ми въпрос е сравнение между М50 и М20 кои е по-удачен но то при такива нападки по-добре да не пускам теми вече
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Ако ти се чете: bimmerforums.com -> Forced induction там ще намериш информация и примери за това което те интересува, като ти гледам местожителствата по-може да ти свърши работа
П.С. Ако ти се пукат теми е така за спорта само -> тунинг.бг

П.С. Ако ти се пукат теми е така за спорта само -> тунинг.бг

Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
За м30 потърси и се обърни към ТОМ ,той има опит с надуването им. За м50 В25 мойто мнение 4е е по-уда4ен от м20В25, защото може да се върти на по-високи обороти без грижи ,диша по-добрe щото има по 4-ри клапана на цилиндър, има маслени пръскалки които пръскат масло от горната 4аст на основните лагери нагоре кум буталата. според мен е по-уда4ен за турбиниране ,пластмасовия колектор да не те плаши държи на налягане .
пп: а ти какво караш каква ти е идеята?
пп: а ти какво караш каква ти е идеята?
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
[quote="ludiagsm"]За м30 потърси и се обърни към ТОМ ,той има опит с надуването им. За м50 В25 мойто мнение 4е е по-уда4ен от м20В25, защото може да се върти на по-високи обороти без грижи ,диша по-добрe щото има по 4-ри клапана на цилиндър, има маслени пръскалки които пръскат масло от горната 4аст на основните лагери нагоре кум буталата. според мен е по-уда4ен за турбиниране ,пластмасовия колектор да не те плаши държи на налягане .
тва важили и за М50Б20 за маслото и дишането заради 4 теклапана на цилиндър
тва важили и за М50Б20 за маслото и дишането заради 4 теклапана на цилиндър

ludiagsm написа:За м30 потърси и се обърни към ТОМ ,той има опит с надуването им. За м50 В25 мойто мнение 4е е по-уда4ен от м20В25, защото може да се върти на по-високи обороти без грижи ,диша по-добрe щото има по 4-ри клапана на цилиндър, има маслени пръскалки които пръскат масло от горната 4аст на основните лагери нагоре кум буталата. според мен е по-уда4ен за турбиниране ,пластмасовия колектор да не те плаши държи на налягане .
пп: а ти какво караш каква ти е идеята?
аха нормално да се пълни по добре нали е 4-ри клапана. Един човек от форума ми каза че М30Б35 бил идент. с С38 и всичко им е било еднакво само глава от С38 се слагало и се разпилва и ставало 3.6. М30 маиче е алумин. блок а С38 със сигурност не е. За бутала биели и кол.вал незнам дали са еднакви както ми казаха. Продължавам търсенето по нета
Питам за М50Б25 или М20Б25 защото имам идея да си докарам от англия една Е30ка за без пари по-късно тази година и след 1-2-3 години да си направя проект и затова сега събирам инфо каква да бъде Бимата, но то е относително маиче и докато не се пробва няма да се разбере за това очаквам с нетърпение да видя турбо в М50Б25. Имам и 6-ца М30Б35 и там ми се въртят някакви мухи в главата затова питам за М30. Иначе сега като М50 е по удачен...за Е36 се замислям. Това е благодаря на всички за отговорите нали затова е форума да си помагаме


за 4-те ми поста се извинявам модератор да ги дел-не.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
nesko написа:
тва важили и за М50Б20 за маслото и дишането заради 4 теклапана на цилиндър
за дишането важи , но м50В20 има много слаби бутала ,а имам познати които са турбинирали м20В20 и са доволни става около 300 коня на 1 бар ако ,имате възможност можете да монтирате маслени пръскалки от м50 на м20-ка ,не е трудно трябва просто блока да е навън и матора да е разкостен после се слагат основни лагери от м50. Абе ако имаш м20В20 или В23 или В25 или В27 можеш да го турбинираш със сток карантията ,единствено М50В20 за мен не става тряя му се сменят поне буталата с по-яки при м50бВ25 буталата са яки и държат без да се разрежда мотора на 0,8-1 бар ако се разреди може и до 1,4 след това има проблем с биелите му след 600 коня се 4упят като солети ама ще видиме скоро март месец се надявам да турбинирам купето и ще пише , ина4е на явор е30-ката с м50В25 понесе 1,2 бара и по4ти без никакви сериозни настройки даде 13-ки на божура което з амене е яко сила возил съм се вътре на 0,7 бара и като дойде бууста имаш 4увството 4е отзад те бллъска влак
62 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани