м42 и маслото
Модератор: bum_bum
12 мнения
• Страница 1 от 1
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
м42 и маслото
чудя се каде да го върна маслото от турбото , нека кажат хората които са се преборили вече ако има и снимки ще е + 

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: м42 и маслото
tonkata написа:чудя се каде да го върна маслото от турбото , нека кажат хората които са се преборили вече ако има и снимки ще е +
при мойте матори блока се дуп4и с диаметър 25-30мм слага се стоманена тръби4ка и се заварява към 4угуна , другия вариянт дуп4и с енякой от алуминиевите ангренажни капаци и там се заварява алуминево щуцер4е на същия диаметър
зависи от мотора ама важното е маслото свободно да се връща в картера 6туцера трябва да е над нивото на маслото
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
25-30 що толко дебела ? аз мисля да го продупча от страната на генерацията под лапата дето държи мотора , ама мисля да не заварявам а да е на резба, няма ли проблем със заварката чугун желязо , няма ли опасност да пукне?
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
tonkata написа:25-30 що толко дебела ? аз мисля да го продупча от страната на генерацията под лапата дето държи мотора , ама мисля да не заварявам а да е на резба, няма ли проблем със заварката чугун желязо , няма ли опасност да пукне?
ами правил съм го и с резба ама е доста трудно да го направиш под ъгъл 30 градуса та да не кажя 4е и по-малко правили сме го и със заварка няма грижи
Последна промяна ludiagsm на 15 Яну 2008, 0:49, променена общо 1 път
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
дай пик
още един по лесен вариянт ми се мота из главата ма нз дали е приложим
да пробия дупка 10мм на пръчката за маслото отстрана и да и заваря едно разклонение
в него да вкарам маслото , иначе като дияметър 10 мм вътрешно достатъчно ли е?

още един по лесен вариянт ми се мота из главата ма нз дали е приложим


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
tonkata написа:дай пик
още един по лесен вариянт ми се мота из главата ма нз дали е приложимда пробия дупка 10мм на пръчката за маслото отстрана и да и заваря едно разклонение
в него да вкарам маслото , иначе като дияметър 10 мм вътрешно достатъчно ли е?
правиха го едни хора от форума , не е добър ваиянта турбината пуши направи го как си требва за да няма проблеми
http://img227.imageshack.us/my.php?imag ... aslea5.jpg
ето и предишния вариянт на is-a


- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
тоя вариянт с щуцера на капака на ангренажа добър ли е щото най ми допада пък и без тва трее да сменям гарнитурите че тече помалко 

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
tonkata написа:тоя вариянт с щуцера на капака на ангренажа добър ли е щото най ми допада пък и без тва трее да сменям гарнитурите че тече помалко
Бате това са снимки на мой мотори казах ти 4е съм доволен и няма грижи с маслата.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани