как да увелича аванса на запалването без да афектирам...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

как да увелича аванса на запалването без да афектирам...

Мнение от DA WOLF » 27 Мар 2004, 23:58

....празния ход?????

значи наскоро си сложих инжектори MPI(MultiPoint Injection) от Ауди 2.8 V6. бачкат на 4бара вместо оригиналните 2.5-3, имат повече милисекунди за контрол, пръскат през 4 места в горивната камера не през едно, смених си и реулатора на налягането с регулируем такъв от Форд RS (ще ме извинявате ама за мен БМВейският регулатор е яка порнография :!: ) този се регулира до 6 бара посредством ключе 10мм и манометърче и си го настройваш както си искаш, + това има поддръжка за 2 бензинови помпи! (2 входа!) и е голям колкото топка за тенис на корт (оригиналния колкото острилка за молив :lol: ) Сложих си и бензинова помпа тип "бибе" от Ауди 100 2,3 (от старите) прави 6 бара и дебит 160литра/час... 3 чипа имам, и с трите колата е буря :lol: :lol:
С малко пипане на дебитомера 325 лапа прах здраво :shock: Има проблем обаче....
Ако да кажем не вратна дебитомера грам - никакъв тротъл респонс... лагване страшно докато се развърти мотора - натискам си педала на газта обороти идват след 1 секунда, и то гадното е че се лагва и при превключване м/у скорости.....
Ако пък завъртя дебитомера да "лъже" че влиза по-малко въздух, колата става неудържима ей! ама пък неможе да се кара вече нормално :cry: :cry: тихите изчезват изцяло, след изрезване (а понякога и без) направо гасне мотора.....

искам да питам, има ли друг начин за малко авансче на запалването? (чип отпада, дебитомер отпада, сензор за темп. на двигателя отпада, ламбда отпада - чипа ми и хабер си няма за нея че съществува :lol: :lol: )
Последна промяна DA WOLF на 01 Апр 2004, 22:13, променена общо 1 път
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 28 Мар 2004, 11:19

Може да бъркам, но няма, поне без специален чип който поддържа по-високи тихи... Не можеш ли да излъжеш клапана за тихите да е отворен повече от нормално, за да ги поддържа малко по-високи?

Другата причина да се лагва може да е неправилна смес, аз имах такъв проблем. Може би регулатора ти е така настроен, че при високи обороти сместа е идеална, обаче при по-ниските е твърде богата и за това така прави.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 28 Мар 2004, 19:12

kay написа: Може да бъркам, но няма, поне без специален чип който поддържа по-високи тихи...


...аа оказва се че бъркаш (както и аз) само че трябва да изчакаме един авер на ludiagsm да си завърши домашното :mha: :mha: :mha:


kay написа: Не можеш ли да излъжеш клапана за тихите да е отворен повече от нормално, за да ги поддържа малко по-високи?


:) може и още как :) направо му забих една пластина в процепа и си остана макс. отворен постоянно, ама как почна да гори таа кола не е истина направо ей :shock: имам чувство че ставаше водовъртеж в резервоара.По едно време взех да слизам от колата да гледам да не губя бензин по асфалта 8)

А като го изключа от буксата оборотите се оправят ама и вървежа изчезава (предполагам ЕКУ-то минава в някакъв авариен режим)

Аз отначало си мислех че той се е прецакал и не бачка и за тва ми ебава оборотите ама уви - не се оказа така.......


kay написа:Другата причина да се лагва може да е неправилна смес, аз имах такъв проблем. Може би регулатора ти е така настроен, че при високи обороти сместа е идеална, обаче при по-ниските е твърде богата и за това така прави.


мда много вероятно. Настройх го на 3.4 бара в момента защото така гори относително малко за вървежа който предлага....
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 28 Мар 2004, 19:25

PARADOX_sf написа: Баси модефикацията си направил. Очудвам се че дори колата ти работи?!


че защо да не работи :?: :? :? всичко дет съм направил е в нейна полза - да й е по лесно :roll: не е малко в полза на околната среда и на моят джоб ама аре сега няма а издребняваме... :lol:


PARADOX_sf написа: Ако искаш имам още няколко чипчета за твойта може да ти ги запиша.


Няма да е зле... искам да карам с най-добрият чип който съществува за М42 и рано или късно ще го намеря :lol:

Сега не съм с твоя а с един дето тука във Враца ми направиха и е по-добър определено, само че и той няма ограничител на 7К и много трябва пак да внимавам да не пръсна мотора :cry: Никакви готини фиести не мога да правя също :cry:

Уговорил съм се с Калио да пробвам и неговите два :mha:

PARADOX_sf написа: Иначе ти делко имаш ли или си с електроно запалване?


:lol: няма делко брат :wink: иначе ллесна работата :mha:
колата ми е с 4 високоволтови бобини (32000Волта)+електронно задаване на параметри....


PARADOX_sf написа: А това с гасненето ми прилича на прекалено богата смес. Поне при мене го имаше тоя ефект. Обаче беше много рязка на ниски.
Що не закачиш един В метър на ламбдата и не гледаш сместа?


това е ясно, богата е и то доста :)
ЕКУ-то с този чип не ми търси сондата (с твойта търсеше) Сега я отвивам и колата си бачка все едно нищо не е било :mha: :mha: мога да резна кабелите с ножицата и да заваря дупката че ме дразни :mha: :mha: :mha:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 29 Мар 2004, 17:32

Що мнението ми го няма или аз не го виждам?

Ми имам един на 7К оборота.

Що мисля, че не си творил в полза на мотора. Начи 1-во формата на буталото (ако има), ъгала на дюзата, отстоянието и от главата, големината на колетора и т.н. са съобразени с едноточкова дюза (доста по-безпроблемни са). С тия дюзите които си набил изчисленията които някога са били направени са грешни.
Как разбра, че пръска на 4, а не на 1 място? Ако е така трява да имат някъф белег и да ги ориентираш така спрямо колектора, така че да вкарват най-оптимално и 4-те да са с една ориентация.
За големия харч според мен се дължи на грешно съотношение въздух/гориво и дебитомера не може да работи читаво с направените от теб промени.
Отиди на газ анализатор!
Според мен ще получиш голяма разлика на отношението на въздух/гориво спрямо оборотите.
При голем харч. На ниски може да ти е много богата сместа докато на високи точна. Ако я оправиш на ниски става бедна на високи и почва да върви малко.
Направо зимай един стенд алоун и набивай един мап сензор, че кат гледам си голям ентусиаст!

Добре като си с електроно запалване кой го контролира него? От къде зима данни на кой цилиндър да подаде искра?


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 29 Мар 2004, 19:15

PARADOX_sf написа: Що мнението ми го няма или аз не го виждам?


И аз не го виждам.

PARADOX_sf написа: Ми имам един на 7К оборота.


Знам ама нали я пробвах, и не си хареса. :roll:


PARADOX_sf написа: Що мисля, че не си творил в полза на мотора. Начи 1-во формата на буталото (ако има), ъгала на дюзата, отстоянието и от главата, големината на колетора и т.н. са съобразени с едноточкова дюза (доста по-безпроблемни са). С тия дюзите които си набил изчисленията които някога са били направени са грешни.
Как разбра, че пръска на 4, а не на 1 място? Ако е така трява да имат някъф белег и да ги ориентираш така спрямо колектора, така че да вкарват най-оптимално и 4-те да са с една ориентация.


Тия дюзи дет съм сложил са на светлинни години напред пред оригиналните ми :wink: Поразрови малко из нета за Multi Point Injection сам ще се увериш. :wink:

БУталото ми има изпъкнала форма(неведнаъж съм го виждал) :) . Оригинално колата е замислена да се подава искра в геометричният център на горивната камера. ТАка , аз НЕ променям това! Тези дюзи пръскат през 4 отвора, :!: НО струйките се събират в една точка :idea: Видял съм го с очите си кат ги носих на стенд.

Големината на колектора няма нищо общо, или поне почти нищо....
Дюзите се намират след колектора :idea:


PARADOX_sf написа:За големия харч според мен се дължи на грешно съотношение въздух/гориво и дебитомера не може да работи читаво с направените от теб промени.
Отиди на газ анализатор!
Според мен ще получиш голяма разлика на отношението на въздух/гориво спрямо оборотите.
При голем харч. На ниски може да ти е много богата сместа докато на високи точна. Ако я оправиш на ниски става бедна на високи и почва да върви малко.
Направо зимай един стенд алоун и набивай един мап сензор, че кат гледам си голям ентусиаст!

Добре като си с електроно запалване кой го контролира него? От къде зима данни на кой цилиндър да подаде искра?


Със сигурност големия харч е от тва. Ама като искаме колите да бягат :arrow: то те горят повечко. ДАй да ти запуша устата и носа и да те карам да тичаш (както казваше Тоти Пеевски) :arrow: нестава нали :wink:

Аз само да си оправя празния ход пък да гори колкото си иска, аз ша наливам :twisted: ....


На газ анализатор ако ида сигурно ша ма затворат :lol: :lol: :lol: Такава отрова изфарля тая кола че кат работи 5 мин. в халето (тавана е на 15 метра) не мое се седи вече. Люти на очите ама якоооо! :lol:

За отношението гориво/въздух си прав - така е!
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 21.02.2004
Местоположение: у селото...
Пол: Мъж
Кара: скутЕрЕ!
Мечтае да кара: Перлини :))))

Мнение от moto » 30 Мар 2004, 15:05

ОФ ТОПИК:Илиане да не си зел бениновата помпа от ауди2.3 от Велев.Или от твза синъото.Ако не се лъжа собственика се казва Васко.
И аз не ти виждам мнението прадоксе.
Знаеш ли какво е мотор????ПОинтересувай се и следващаия път като излезеш с колата гледай в страничните си огледала-СПАСЯВАТ ЖИВОТИ!!!!

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 01 Апр 2004, 18:45

врътни си малко разпределитените валове напред :) или си поиграи със cam sensor-a... ша са учудиш кви неща можеш да постигнеш...

просто идея ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 01 Апр 2004, 22:05

alx написа:врътни си малко разпределитените валове напред :) или си поиграи със cam sensor-a... ша са учудиш кви неща можеш да постигнеш...

просто идея ;)


дойдехме си на думата...

не трябва ли да ги "разкрача" само че, тук са големите спорове... :lol: :lol: по цели нощи спориме :lol:

Ако ги презацепа напред си е просто предварение , а ако бутна само единия е и тайминг на дюзите не ели така?? Може и да се бъркам (защото другите така казват но все пак...) но си мисля че в цилиндъра ще влиза гориво много по-равномерно и ще има време за изпарение... :roll:

М/у другото аз съм с верига , трябва ли да я слваля и с колко зъба да бутна на валовете/вала?
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 01 Апр 2004, 22:07

alx написа:или си поиграи със cam sensor-a...


честно нямам идея къде е тоз сензор на М42. Знам наизуст капака и главата ама не съм виждал сензор.... :?
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 02 Апр 2004, 16:16

неее.. промяната на аванса със местене на зъби през веригата е много груб- дори 1 зъб по-напред е много (или може да е много). нещата се правят като на зъбчатките на валовете (които са хванати със болтове предполагам) се разширяват дупките на болтовете така че да може да се местят колелата спрямо валовете на по-малки стъпки (демек болтовете се пързалят напред/назад във зъбчатките). трудно ми е да го обясня- най-добре ще е да си намериш такива зъбчатки готови от някой тунинг- трябва да ги има.

търси adjustable cam gears...

а за кам-сенсора ти- идея си нямам къде е - той най-често е елемент на хол (магнитна двойка)- някъде по коляновия вал трябва да имаш (около предната шайба) или отзад към маховика... а може и да е горе на разпределителните валове... тоз двигател твоя не го знам ма хич...
алекс
трабант 601с
разни други возила


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 02 Апр 2004, 18:46

alx написа: трудно ми е да го обясня- най-добре ще е да си намериш такива зъбчатки готови от някой тунинг- трябва да ги има.


разбрах те много точно. това е много хитро. само че не ми се ще да модифицирам чак така... първо ще си намеря един мотор втора ръка и тогава с палцов фрезер и делителен апарат ще направя тез канали без проблем

alx написа:а за кам-сенсора ти- идея си нямам къде е - той най-често е елемент на хол (магнитна двойка)- някъде по коляновия вал трябва да имаш (около предната шайба) или отзад към маховика... а може и да е горе на разпределителните валове... тоз двигател твоя не го знам ма хич...


имам на коляновия, но той не е ли за оборотите :?: :roll:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 02 Апр 2004, 22:37

Аве за твоя случай питах.Казаха че трябва да се смени дебитомера.Сместа ти е много богата в ниските обороти.И с тестове да се настрои,като постепенно му намаляваш съпротивлението.За зъбните колела се прави точно както ти казват,разширяват се отворите и колелата се местят ексцентрично.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 03 Апр 2004, 8:28

със дебитомер от каква кола да го сменя???
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 03 Апр 2004, 16:00

дебитомерите са 2 вида - такива дето им се мени съпротивлението (обикновено със 2 жици) и такива дето излиза от тях сигнал със правоъгълна форма и им се мени честотата (3 или повече жици)... твоя не го знам къв е.

твоя двигател нали няма дистрибутор? ако няма тогава запалването ти се мери от датчика за оборотите.. мисля. няма другаде откъде.. разгледай внимателно дали нямаш други датчици около коляновия вал.. мноо си мисля обаче че имаш няква магнитна двойка по разпределителните валове...

а иначе ниаа лошо да отвориш малко разпределитените валове- да.
алекс
трабант 601с
разни други возила

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook