Чип тунинг на дизел автоматик...
Модератор: bum_bum
6 мнения
• Страница 1 от 1
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Чип тунинг на дизел автоматик...
Не мога да реша дали си струва рискът да се тунингова автоматик дизел... Има една тема наоколо на един колега с 525д ама не знам дали е автоматик. Идеята е, че при турбодизела се вдига много сериозно въртящия момент при съвсем обикновен чип тунинг, а това не е много добре за автоматичната скоростна кутия. В конкретния случай става въпрос за стара четирискоростна кутия, която е монтирана и на бензинов двигател с почти същия въртящ момент какъвто би бил на турбо-дизела след чипването. И все пак при бензина въртящият момент идва при доста по-високи обороти и за това ми е замислянето...
П.П.: ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА!!!
П.П.: ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА!!!

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Re: Чип тунинг на дизел автоматик...
всеки автоматик си има допустими граници за въртящ момент,докато конете не са толкова от зна4ение,пример=зф5хп18=310н.метра номиналноturbo написа:Не мога да реша дали си струва рискът да се тунингова автоматик дизел... Има една тема наоколо на един колега с 525д ама не знам дали е автоматик. Идеята е, че при турбодизела се вдига много сериозно въртящия момент при съвсем обикновен чип тунинг, а това не е много добре за автоматичната скоростна кутия. В конкретния случай става въпрос за стара четирискоростна кутия, която е монтирана и на бензинов двигател с почти същия въртящ момент какъвто би бил на турбо-дизела след чипването. И все пак при бензина въртящият момент идва при доста по-високи обороти и за това ми е замислянето...
П.П.: ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА!!!
Re: Чип тунинг на дизел автоматик...
всеки автоматик си има допустими граници за въртящ момент,докато конете не са толкова от зна4ение,пример=зф5хп18=310н.метра номинално.Друг е въпроса дали ти трябва 4ип за този моторturbo написа:Не мога да реша дали си струва рискът да се тунингова автоматик дизел... Има една тема наоколо на един колега с 525д ама не знам дали е автоматик. Идеята е, че при турбодизела се вдига много сериозно въртящия момент при съвсем обикновен чип тунинг, а това не е много добре за автоматичната скоростна кутия. В конкретния случай става въпрос за стара четирискоростна кутия, която е монтирана и на бензинов двигател с почти същия въртящ момент какъвто би бил на турбо-дизела след чипването. И все пак при бензина въртящият момент идва при доста по-високи обороти и за това ми е замислянето...
П.П.: ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА!!!
Re: Чип тунинг на дизел автоматик...
всеки автоматик си има допустими граници за въртящ момент,докато конете не са толкова от зна4ение,пример=зф5хп18=310н.метра номинално.Друг е въпроса дали ти трябва 4ип за този моторturbo написа:Не мога да реша дали си струва рискът да се тунингова автоматик дизел... Има една тема наоколо на един колега с 525д ама не знам дали е автоматик. Идеята е, че при турбодизела се вдига много сериозно въртящия момент при съвсем обикновен чип тунинг, а това не е много добре за автоматичната скоростна кутия. В конкретния случай става въпрос за стара четирискоростна кутия, която е монтирана и на бензинов двигател с почти същия въртящ момент какъвто би бил на турбо-дизела след чипването. И все пак при бензина въртящият момент идва при доста по-високи обороти и за това ми е замислянето...
П.П.: ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА!!!
Re: Чип тунинг на дизел автоматик...
всеки автоматик си има допустими граници за въртящ момент,докато конете не са толкова от зна4ение,пример=зф5хп18=310н.метра номинално.Друг е въпроса дали ти трябва 4ип за този моторturbo написа:Не мога да реша дали си струва рискът да се тунингова автоматик дизел... Има една тема наоколо на един колега с 525д ама не знам дали е автоматик. Идеята е, че при турбодизела се вдига много сериозно въртящия момент при съвсем обикновен чип тунинг, а това не е много добре за автоматичната скоростна кутия. В конкретния случай става въпрос за стара четирискоростна кутия, която е монтирана и на бензинов двигател с почти същия въртящ момент какъвто би бил на турбо-дизела след чипването. И все пак при бензина въртящият момент идва при доста по-високи обороти и за това ми е замислянето...
П.П.: ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА!!!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
А при ZF4HP22 , колко ще дойде да е допускът във въртящия момент? 

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани