Въпрос за суперчарджър

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: София,Младост2
Кара: много работи
Мечтае да кара: вече нищо

Въпрос за суперчарджър

Мнение от Martini » 12 Дек 2007, 2:15

Значи от сега да се разберем не съм поредния тип дето пита как да си сложа турбо защото чух че е много готино, а ме интересува на М60Б40 или Б44 някой може ли да даде информация дали въобще може да се сложи винтов компресор примерно Eaton М90 или М112, дали пластмасовият входящ колектор е проблем и т.н. Намерил съм проекти но всички са със другия тип като Vortech-а. Намислили сме нещо с брат ми та кажете дали въобще да го мислиме или нестава. :help:
ПС:Не ме хранете моля :confused:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 846
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: София
Кара: е34 520

Мнение от genezis » 13 Дек 2007, 9:41

Марто колега неможе да молиш за подобно нещо тук все ще се намери някой които да те понахрани,но това е нормално при всички капацитети тук във форума :) :) :)
успех с разработката дано да стане та да имаме още една турбинирана бавария в клуба

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Всичко може...

Мнение от teao » 13 Дек 2007, 13:40

Възможно е да се сложи. Само че пласмасовия колектор трудно ще се преработи. По принцип Итъните стоят върху колектора директно и за това е добре да е метален.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Re: Всичко може...

Мнение от AlibiTu » 13 Дек 2007, 14:06

teao написа:Възможно е да се сложи. Само че пласмасовия колектор трудно ще се преработи. По принцип Итъните стоят върху колектора директно и за това е добре да е метален.


Колегата е прав. Имайки се в предвид, че М60 е V8 ... то тогава най-лесно ще ви е да се направи един смукател при който компресора направо да се сложи отгоре (както е при американските V8-ци) и ще се получи супер.

Нещо такова:

Изображение
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: София,Младост2
Кара: много работи
Мечтае да кара: вече нищо

Мнение от Martini » 13 Дек 2007, 17:03

Да точно такова нещо мислиме да стане, а за колектора ще трябва да се прави от нулата нов нали? други пречки дали ще има освен новото еко и инжекторите ? Истинския въпрос ми е дали ще си получи стабилен двигател или през повечето време ще е в бокса :D
ПС:А за храната как дойде :lol:
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 13 Дек 2007, 19:59

Martini написа:Да точно такова нещо мислиме да стане, :lol:
А каква е причината да искаш винтов вместо центробежен нагнетател :?:
Martini написа:Истинския въпрос ми е дали ще си получи стабилен двигател или през повечето време ще е в бокса
Кой ли може да ти отговори ей така на този въпрос....просто има много фактори които ще окажат влияние на правилният отговор. И най-важният е, какво искаш да постигнеш като мощност?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: София,Младост2
Кара: много работи
Мечтае да кара: вече нищо

Мнение от Martini » 14 Дек 2007, 0:04

Уместна ти е забележката,забравих да кажа че ще гоним евридей кар,а не драгстер:idea: Би трябвало да е по-стабилен от турбо мотор поне според мен :uups: , а за това защо сме избрали този тип, еми за нас това е истинския чарджър онова повече бие на турбо (разбирасе няма нищо общо но...):roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 14 Дек 2007, 1:05

Това, което съм чел, е че предпочитат центрофужния суперчарджър, защото силата му е в средните и високите обороти, от там следва да се запази разхода на автомобила при нормално каране и круиз, а при ръчка нали няма как да няма повишение, но и вървежа отива къде къде. Другото, че се храни с по-малко коне и е по-компактен ... има и други позитивни черти, но вече тях който иска да си ги чете ... има достатъчно статии и сравнения между 2-та (3-та) типа чарджъри.
П.С. Мисля да си поръчам книгата на Корки Бел - Supercharged .... но това ще стане Януари месец.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook