Дебитомера падна от високо

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Дебитомера падна от високо

Мнение от NITRO DRIVER » 01 Дек 2007, 22:04

Колеги,

Днес изхвърлих дебитомера през балкона - вече не ми трябва :!:
Главният "виновник" за това е VALENTINO - той ми монтира MEGASQUIRT.
Сега колата върви много повече от преди, явно е била фабрично спъната от мотроника...
Трябва да ви кажа че VALENTINO си свърши работата перфектно - колата запали от първия път. Цялата работа - монтаж и настройка продължи около 3-4 часа.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 01 Дек 2007, 22:55

Радвам се да го прочета, явно след време и аз трябва да се замисля за нещо такова :) Не, че е задължително, но ще ми е интересно каква ли е цифрата? Предполагам зависи и от настройката на конкретната кола.
BMW only!

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 02 Дек 2007, 7:35

Ти го изкара най-големия боклук тоз Мотроник :confused: Слагаш МС за 4 часа и хоп - колата вече е супер и върви яко, економично, безотказно, държи перфектно празен ход и т.н. За да се получи някакъв приличен резултат, доста километри ще трябва да навъртите с лаптопа :!: Да не забравяме че по тоз Мотроник са работили един куп немски инженери в продължение на доста години :!: За кола бегачка е супер, но аз, за всекидневна кола бих предпочел Мотроника :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

re

Мнение от NESH » 02 Дек 2007, 9:20

TOM написа: ...Да не забравяме че по тоз Мотроник са работили един куп немски инженери в продължение на доста години...

Прав си тук ,но и с оригиналната таблица никои не кара,ако си човърка колата по-сериозно . Мотроника ако беше по отворен за настроийки никои не би си го сменил,но пък и не съм чул някой да се оплаква от МС ако е добре поставен и настроен.Нитрото според мен е почувствал кефа от липсата на дебитомер отколкото от смяната на електроника ;)

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: re

Мнение от TOM » 02 Дек 2007, 9:52

NESH написа:Прав си тук ,но и с оригиналната таблица никои не кара,ако си човърка колата по-сериозно
Ами нали това и съм написал по-горе....ако е за кола за постоянно човъркане - МС или друг стендалоун! Ако не искаш да си я човъркаш - само стандартното ЕКУ.
NESH написа:Нитрото според мен е почувствал кефа от липсата на дебитомер отколкото от смяната на електроника ;)
Кеф, да, ама само ако ти е бъгав дебитомера или нещо друго и като го махнеш заедно с Мотроника, все едно отстраняваш повредата! Затова е кеф! А-а-а, а ти твоя няма ли най-накрая да го махаш, доста отдавна си му хвърлил око :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 02 Дек 2007, 10:59

TOM написа:Ти го изкара най-големия боклук тоз Мотроник :confused: Слагаш МС за 4 часа и хоп - колата вече е супер и върви яко, економично, безотказно, държи перфектно празен ход и т.н. За да се получи някакъв приличен резултат, доста километри ще трябва да навъртите с лаптопа :!: Да не забравяме че по тоз Мотроник са работили един куп немски инженери в продължение на доста години :!: За кола бегачка е супер, но аз, за всекидневна кола бих предпочел Мотроника :!:


И аз съм на същото мнение ;)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 17.01.2005
Местоположение: Мюнхен/Пловдив

Мнение от JohnnyBlack » 02 Дек 2007, 11:20

[quote="TOM"][/quote]
:yes: Въпреки че всичко пак зависи от конкретния стендалоун, който се слага и от настройките. Аз на Е12-ката съм с EMS Stinger 4 и всичко е по-добре от Мотроника - мощност, въртящ момент, тротъл респонс, че даже и разходът :shock: А тоя Megashit с неговите смешни таблички...

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 02 Дек 2007, 12:14

AlibiTu написа:
И аз съм на същото мнение ;)
Така и предполагах ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 02 Дек 2007, 12:23

JohnnyBlack написа:
TOM написа:

:yes: Въпреки че всичко пак зависи от конкретния стендалоун, който се слага и от настройките.
Да, разбира се ;) Всъщност, по-горе просто исках да изтъкна че мотроника е с неоспорими предимства за ежедневната кола.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

Re: re

Мнение от NESH » 02 Дек 2007, 18:26

TOM написа: А-а-а, а ти твоя няма ли най-накрая да го махаш, доста отдавна си му хвърлил око :?:

Моят и той си е тръгнал по същият път ...и аз не се оплаквам от МС ама рязка разлика във вървенето ще се получи едва когато те видя да ми ровиш смело под капака :bowdown: а аз лепя отзад на колата "Том's Hardware" ! Но дотогава ще почовърквам това онова...апропо G-tech -a ми вече показва 14.6-14.8 и бабата е приятно пъргава атмосферка :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 02 Дек 2007, 21:59

:shock: баси бабата
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: Дебитомера падна от високо

Мнение от ludiagsm » 02 Дек 2007, 22:57

NITRO DRIVER написа:Колеги,

Днес изхвърлих дебитомера през балкона - вече не ми трябва :!:
Главният "виновник" за това е VALENTINO - той ми монтира MEGASQUIRT.
Сега колата върви много повече от преди, явно е била фабрично спъната от мотроника...
Трябва да ви кажа че VALENTINO си свърши работата перфектно - колата запали от първия път. Цялата работа - монтаж и настройка продължи около 3-4 часа.


:yes: честито и безаварийно , дръж ни в течение с по-татъчни впечатления от разход , студено палене сутрин , празен ход в задръствания и тн.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Мнение от NITRO DRIVER » 03 Дек 2007, 13:30

TOM написа:Ти го изкара най-големия боклук тоз Мотроник :confused: Слагаш МС за 4 часа и хоп - колата вече е супер и върви яко, економично, безотказно, държи перфектно празен ход и т.н. За да се получи някакъв приличен резултат, доста километри ще трябва да навъртите с лаптопа :!: Да не забравяме че по тоз Мотроник са работили един куп немски инженери в продължение на доста години :!: За кола бегачка е супер, но аз, за всекидневна кола бих предпочел Мотроника :!:


Може би извадих късмет, защото колата на VALENTINO е с подобен двигател на моя. Качихме неговите настройки и с малко модификации всичко стана перфектно.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Re: re

Мнение от NITRO DRIVER » 03 Дек 2007, 13:33

NESH написа:
TOM написа: ...Да не забравяме че по тоз Мотроник са работили един куп немски инженери в продължение на доста години...

Прав си тук ,но и с оригиналната таблица никои не кара,ако си човърка колата по-сериозно . Мотроника ако беше по отворен за настроийки никои не би си го сменил,но пък и не съм чул някой да се оплаква от МС ако е добре поставен и настроен.Нитрото според мен е почувствал кефа от липсата на дебитомер отколкото от смяната на електроника ;)


Май не е от дебитомера, защото колата тръгна много по-добре още преди да го махна физически... А преди това бях сменил 3 дебитомера и разлика нямаше.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook