Дебитомера падна от високо
Модератор: bum_bum
14 мнения
• Страница 1 от 1
- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
Дебитомера падна от високо
Колеги,
Днес изхвърлих дебитомера през балкона - вече не ми трябва
Главният "виновник" за това е VALENTINO - той ми монтира MEGASQUIRT.
Сега колата върви много повече от преди, явно е била фабрично спъната от мотроника...
Трябва да ви кажа че VALENTINO си свърши работата перфектно - колата запали от първия път. Цялата работа - монтаж и настройка продължи около 3-4 часа.
Днес изхвърлих дебитомера през балкона - вече не ми трябва

Главният "виновник" за това е VALENTINO - той ми монтира MEGASQUIRT.
Сега колата върви много повече от преди, явно е била фабрично спъната от мотроника...
Трябва да ви кажа че VALENTINO си свърши работата перфектно - колата запали от първия път. Цялата работа - монтаж и настройка продължи около 3-4 часа.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Радвам се да го прочета, явно след време и аз трябва да се замисля за нещо такова
Не, че е задължително, но ще ми е интересно каква ли е цифрата? Предполагам зависи и от настройката на конкретната кола.

BMW only!
Ти го изкара най-големия боклук тоз Мотроник
Слагаш МС за 4 часа и хоп - колата вече е супер и върви яко, економично, безотказно, държи перфектно празен ход и т.н. За да се получи някакъв приличен резултат, доста километри ще трябва да навъртите с лаптопа
Да не забравяме че по тоз Мотроник са работили един куп немски инженери в продължение на доста години
За кола бегачка е супер, но аз, за всекидневна кола бих предпочел Мотроника 




е21 345 0-402м 12.18


re
TOM написа: ...Да не забравяме че по тоз Мотроник са работили един куп немски инженери в продължение на доста години...
Прав си тук ,но и с оригиналната таблица никои не кара,ако си човърка колата по-сериозно . Мотроника ако беше по отворен за настроийки никои не би си го сменил,но пък и не съм чул някой да се оплаква от МС ако е добре поставен и настроен.Нитрото според мен е почувствал кефа от липсата на дебитомер отколкото от смяната на електроника

Re: re
Ами нали това и съм написал по-горе....ако е за кола за постоянно човъркане - МС или друг стендалоун! Ако не искаш да си я човъркаш - само стандартното ЕКУ.NESH написа:Прав си тук ,но и с оригиналната таблица никои не кара,ако си човърка колата по-сериозно
Кеф, да, ама само ако ти е бъгав дебитомера или нещо друго и като го махнеш заедно с Мотроника, все едно отстраняваш повредата! Затова е кеф! А-а-а, а ти твоя няма ли най-накрая да го махаш, доста отдавна си му хвърлил окоNESH написа:Нитрото според мен е почувствал кефа от липсата на дебитомер отколкото от смяната на електроника

е21 345 0-402м 12.18


- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
TOM написа:Ти го изкара най-големия боклук тоз МотроникСлагаш МС за 4 часа и хоп - колата вече е супер и върви яко, економично, безотказно, държи перфектно празен ход и т.н. За да се получи някакъв приличен резултат, доста километри ще трябва да навъртите с лаптопа
Да не забравяме че по тоз Мотроник са работили един куп немски инженери в продължение на доста години
За кола бегачка е супер, но аз, за всекидневна кола бих предпочел Мотроника
И аз съм на същото мнение

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
[quote="TOM"][/quote]
Въпреки че всичко пак зависи от конкретния стендалоун, който се слага и от настройките. Аз на Е12-ката съм с EMS Stinger 4 и всичко е по-добре от Мотроника - мощност, въртящ момент, тротъл респонс, че даже и разходът
А тоя Megashit с неговите смешни таблички...


Re: re
TOM написа: А-а-а, а ти твоя няма ли най-накрая да го махаш, доста отдавна си му хвърлил око![]()
Моят и той си е тръгнал по същият път ...и аз не се оплаквам от МС ама рязка разлика във вървенето ще се получи едва когато те видя да ми ровиш смело под капака


- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Дебитомера падна от високо
NITRO DRIVER написа:Колеги,
Днес изхвърлих дебитомера през балкона - вече не ми трябва![]()
Главният "виновник" за това е VALENTINO - той ми монтира MEGASQUIRT.
Сега колата върви много повече от преди, явно е била фабрично спъната от мотроника...
Трябва да ви кажа че VALENTINO си свърши работата перфектно - колата запали от първия път. Цялата работа - монтаж и настройка продължи около 3-4 часа.

- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
TOM написа:Ти го изкара най-големия боклук тоз МотроникСлагаш МС за 4 часа и хоп - колата вече е супер и върви яко, економично, безотказно, държи перфектно празен ход и т.н. За да се получи някакъв приличен резултат, доста километри ще трябва да навъртите с лаптопа
Да не забравяме че по тоз Мотроник са работили един куп немски инженери в продължение на доста години
За кола бегачка е супер, но аз, за всекидневна кола бих предпочел Мотроника
Може би извадих късмет, защото колата на VALENTINO е с подобен двигател на моя. Качихме неговите настройки и с малко модификации всичко стана перфектно.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
Re: re
NESH написа:TOM написа: ...Да не забравяме че по тоз Мотроник са работили един куп немски инженери в продължение на доста години...
Прав си тук ,но и с оригиналната таблица никои не кара,ако си човърка колата по-сериозно . Мотроника ако беше по отворен за настроийки никои не би си го сменил,но пък и не съм чул някой да се оплаква от МС ако е добре поставен и настроен.Нитрото според мен е почувствал кефа от липсата на дебитомер отколкото от смяната на електроника
Май не е от дебитомера, защото колата тръгна много по-добре още преди да го махна физически... А преди това бях сменил 3 дебитомера и разлика нямаше.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани