Проект от 2500 к. см към 2800 к. см.
Модератор: bum_bum
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Проект от 2500 к. см към 2800 к. см.
Здравейте колеги!
Подобна тема съм срещал, но ми се ще да я направим по- подробна. Молбата ми е, ако някой е правил или има ясна визия за такава интервенция, да я опише по възможност със съответните цени. Базата е Е 34, 525 и, 24 клапана, без ванус.
По моему трябва да се пипне на няколко места:
Увеличаване обема на цилиндрите и работа по мотора;
Работа по софтуера;
Промяна в трансмисия;
Подобряване на спирачната система.
Моля за компетентно мнение по темата!
Благодаря предварително!
Подобна тема съм срещал, но ми се ще да я направим по- подробна. Молбата ми е, ако някой е правил или има ясна визия за такава интервенция, да я опише по възможност със съответните цени. Базата е Е 34, 525 и, 24 клапана, без ванус.
По моему трябва да се пипне на няколко места:
Увеличаване обема на цилиндрите и работа по мотора;
Работа по софтуера;
Промяна в трансмисия;
Подобряване на спирачната система.
Моля за компетентно мнение по темата!
Благодаря предварително!
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Вал от 2.8 (М52Б28)
Щом си без ванос, значи си ползваш твоите си бутала.
Използваш биели от М20Б20 (Б23) 130мм
Трябва ти чип с подходящите настройки.
В крайна смета се получава 2.8 с около 10.6 степен на сгъстяване.
Това е!
Цените .. зависи вече как ще си намериш вала и биеллите и чипа ...
Щом си без ванос, значи си ползваш твоите си бутала.
Използваш биели от М20Б20 (Б23) 130мм
Трябва ти чип с подходящите настройки.
В крайна смета се получава 2.8 с около 10.6 степен на сгъстяване.
Това е!
Цените .. зависи вече как ще си намериш вала и биеллите и чипа ...
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Общо взето това е което ти е казал AlibiTuAlibiTu написа:Вал от 2.8 (М52Б28)
Щом си без ванос, значи си ползваш твоите си бутала.
Използваш биели от М20Б20 (Б23) 130мм
Трябва ти чип с подходящите настройки.
В крайна смета се получава 2.8 с около 10.6 степен на сгъстяване.
Това е!
Цените .. зависи вече как ще си намериш вала и биеллите и чипа ...



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Да не би да си намерил нещо по тънко от "цифра"ktv написа:Да бе, да. Цифра, ама каква?




Моят вал уж ми го намериха в чужбина и го чакам да дойде от сума време

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
300 евро си го взех чисто нов, звъннете ето на тези чичковци 0049 2451-65228 и питайте дали има още. фирмата се казва Bremgo и е една от най-големите за рециклиране на БМВ-та (но имат и нови части понякога), а и ми направиха примоция за 320 евро заедно с ковани биели Хартге 





- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Искаш да кажеш че си взел чисто нов вал за 320 евро+ковани биелиoxam написа:300 евро си го взех чисто нов, звъннете ето на тези чичковци 0049 2451-65228 и питайте дали има още. фирмата се казва Bremgo и е една от най-големите за рециклиране на БМВ-та (но имат и нови части понякога), а и ми направиха примоция за 320 евро заедно с ковани биели Хартге





oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Panzer_i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: Пернишко село :)
- Детайли за колата: Peugeot 307 SW
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
oxam написа:300 евро си го взех чисто нов, звъннете ето на тези чичковци 0049 2451-65228 и питайте дали има още. фирмата се казва Bremgo и е една от най-големите за рециклиране на БМВ-та (но имат и нови части понякога), а и ми направиха примоция за 320 евро заедно с ковани биели Хартге
Нямат вал в момента


Наскоро се продаваше един вал 2.8 ама свърши към 300 евро и беше втора ръка запазен.....Oxam явно си изкарал късмет или и аз незнам.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
чичковците са в германия, и цените са горе-долу ок.
два пъти се продават в ебау целите карантии от 328 (вал с лагери, биели и бутала) за около 250-350 така че не е зле. също така един чичко който прави такива мотори постоянно (живее до нюрбургринг
ми каза че може да си ползваме м50б25 биелите с оригиналните бутала (евентуално може да се наложи да се вземе малко от тях) и отиваме на 11.2 степен на сгъстяване и повече коне. нямало смисъл от м20б20 (23) биели.
имайте предвид че цифрата накрая става дебела - нови гарнитури навсякъде, нова верига, сегменти, лагери, два пъти смяна на масло ( а то е 7.2 литра) и т.н.
два пъти се продават в ебау целите карантии от 328 (вал с лагери, биели и бутала) за около 250-350 така че не е зле. също така един чичко който прави такива мотори постоянно (живее до нюрбургринг

имайте предвид че цифрата накрая става дебела - нови гарнитури навсякъде, нова верига, сегменти, лагери, два пъти смяна на масло ( а то е 7.2 литра) и т.н.





- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
То по-скоро зависи с кой двигател си
Ако си с без ванос> Варианта който по-горе съм споменал и 10.6 степен
Ако си с ванос и чугун>
Щото това за което ти говориш е за моделите с чугунен блок и ванос
.. там се позлват сток буталата и биелите, само вала от 2.8 и степента става към 11.1
Ако си с алуминиев блок, тогава си ползваш всичко от 2.8 и си е с 10.2 степен.
Никой не открива топлата вода ... само трябва да се знае къде да се чете

Ако си с без ванос> Варианта който по-горе съм споменал и 10.6 степен
Ако си с ванос и чугун>
Щото това за което ти говориш е за моделите с чугунен блок и ванос

Ако си с алуминиев блок, тогава си ползваш всичко от 2.8 и си е с 10.2 степен.
Никой не открива топлата вода ... само трябва да се знае къде да се чете

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Тва значи, че чугун без ванос не стаа 2.8 без смяна на биели така лиAlibiTu написа: Ако си с ванос и чугун>
Щото това за което ти говориш е за моделите с чугунен блок и ванос.. там се позлват сток буталата и биелите, само вала от 2.8 и степента става към 11.1

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Биели от М20В20 можеш да си вземеш навсякъде и за малко пари, не мисля че е някакъв проблемkrika написа:Тва значи, че чугун без ванос не стаа 2.8 без смяна на биели така лиAlibiTu написа: Ако си с ванос и чугун>
Щото това за което ти говориш е за моделите с чугунен блок и ванос.. там се позлват сток буталата и биелите, само вала от 2.8 и степента става към 11.1

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: re
Тва ясно, ма ако стаа с тия от м50 то що да се праат циганииslavianko написа:Биели от М20В20 можеш да си вземеш навсякъде и за малко пари, не мисля че е някакъв проблемkrika написа:Тва значи, че чугун без ванос не стаа 2.8 без смяна на биели така лиAlibiTu написа: Ако си с ванос и чугун>
Щото това за което ти говориш е за моделите с чугунен блок и ванос.. там се позлват сток буталата и биелите, само вала от 2.8 и степента става към 11.1

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Е аз пък предпочитам да си сменя биелите с такива от М20В20 отколкото да шлайфам бутала.krika написа:Тва ясно, ма ако стаа с тия от м50 то що да се праат циганииslavianko написа:Биели от М20В20 можеш да си вземеш навсякъде и за малко пари, не мисля че е някакъв проблемkrika написа:Тва значи, че чугун без ванос не стаа 2.8 без смяна на биели така лиAlibiTu написа: Ако си с ванос и чугун>
Щото това за което ти говориш е за моделите с чугунен блок и ванос.. там се позлват сток буталата и биелите, само вала от 2.8 и степента става към 11.1
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани