Проект от 2500 к. см към 2800 к. см.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Проект от 2500 к. см към 2800 к. см.

Мнение от ktv » 18 Ное 2007, 9:50

Здравейте колеги!
Подобна тема съм срещал, но ми се ще да я направим по- подробна. Молбата ми е, ако някой е правил или има ясна визия за такава интервенция, да я опише по възможност със съответните цени. Базата е Е 34, 525 и, 24 клапана, без ванус.
По моему трябва да се пипне на няколко места:
Увеличаване обема на цилиндрите и работа по мотора;
Работа по софтуера;
Промяна в трансмисия;
Подобряване на спирачната система.
Моля за компетентно мнение по темата!
Благодаря предварително!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 18 Ное 2007, 11:48

Вал от 2.8 (М52Б28)
Щом си без ванос, значи си ползваш твоите си бутала.
Използваш биели от М20Б20 (Б23) 130мм
Трябва ти чип с подходящите настройки.
В крайна смета се получава 2.8 с около 10.6 степен на сгъстяване.
Това е!
Цените .. зависи вече как ще си намериш вала и биеллите и чипа ...
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 19 Ное 2007, 13:27

AlibiTu написа:Вал от 2.8 (М52Б28)
Щом си без ванос, значи си ползваш твоите си бутала.
Използваш биели от М20Б20 (Б23) 130мм
Трябва ти чип с подходящите настройки.
В крайна смета се получава 2.8 с около 10.6 степен на сгъстяване.
Това е!
Цените .. зависи вече как ще си намериш вала и биеллите и чипа ...
Общо взето това е което ти е казал AlibiTu ;) Малко сложна е процедурата само по намирането на вала :mhihi: :mhihi: Хем ги нямама хем са цифра.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 19 Ное 2007, 19:09

Да бе, да. Цифра, ама каква? :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 20 Ное 2007, 10:24

ktv написа:Да бе, да. Цифра, ама каква? :mhihi:
Да не би да си намерил нещо по тънко от "цифра" :mhihi: :mhihi: Или просто ти е интересно и питаш за информация. Евентуално :mhihi: :mhihi:
Моят вал уж ми го намериха в чужбина и го чакам да дойде от сума време :(
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 20 Ное 2007, 18:43

300 евро си го взех чисто нов, звъннете ето на тези чичковци 0049 2451-65228 и питайте дали има още. фирмата се казва Bremgo и е една от най-големите за рециклиране на БМВ-та (но имат и нови части понякога), а и ми направиха примоция за 320 евро заедно с ковани биели Хартге 8)
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 20 Ное 2007, 19:32

oxam написа:300 евро си го взех чисто нов, звъннете ето на тези чичковци 0049 2451-65228 и питайте дали има още. фирмата се казва Bremgo и е една от най-големите за рециклиране на БМВ-та (но имат и нови части понякога), а и ми направиха примоция за 320 евро заедно с ковани биели Хартге 8)
Искаш да кажеш че си взел чисто нов вал за 320 евро+ковани биели :shock: :shock: :shock: Къде се намират тези чичковци ??? Предполагам това не е в БГ ??? Ти направо ме хвърли в шах честно :roll: Аз дадох 600лв за моят втора употреба и даже още не съм го взел щото го чакам от сума време :confused:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: Пернишко село :)
Детайли за колата: Peugeot 307 SW

Мнение от Panzer_i » 20 Ное 2007, 22:08

У немско са :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 20 Ное 2007, 23:48

oxam написа:300 евро си го взех чисто нов, звъннете ето на тези чичковци 0049 2451-65228 и питайте дали има още. фирмата се казва Bremgo и е една от най-големите за рециклиране на БМВ-та (но имат и нови части понякога), а и ми направиха примоция за 320 евро заедно с ковани биели Хартге 8)


Нямат вал в момента ;) ...питах ги ... а за биелите от Хартге нямам представа ... но за Германия направо цените са невероятни :shock:

Наскоро се продаваше един вал 2.8 ама свърши към 300 евро и беше втора ръка запазен.....Oxam явно си изкарал късмет или и аз незнам.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 21 Ное 2007, 15:26

чичковците са в германия, и цените са горе-долу ок.
два пъти се продават в ебау целите карантии от 328 (вал с лагери, биели и бутала) за около 250-350 така че не е зле. също така един чичко който прави такива мотори постоянно (живее до нюрбургринг :mhihi: ми каза че може да си ползваме м50б25 биелите с оригиналните бутала (евентуално може да се наложи да се вземе малко от тях) и отиваме на 11.2 степен на сгъстяване и повече коне. нямало смисъл от м20б20 (23) биели.
имайте предвид че цифрата накрая става дебела - нови гарнитури навсякъде, нова верига, сегменти, лагери, два пъти смяна на масло ( а то е 7.2 литра) и т.н. :help:
Изображение Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 21 Ное 2007, 16:02

То по-скоро зависи с кой двигател си ;)
Ако си с без ванос> Варианта който по-горе съм споменал и 10.6 степен
Ако си с ванос и чугун>
Щото това за което ти говориш е за моделите с чугунен блок и ванос ;) .. там се позлват сток буталата и биелите, само вала от 2.8 и степента става към 11.1
Ако си с алуминиев блок, тогава си ползваш всичко от 2.8 и си е с 10.2 степен.

Никой не открива топлата вода ... само трябва да се знае къде да се чете :)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 21 Ное 2007, 17:29

AlibiTu написа: Ако си с ванос и чугун>
Щото това за което ти говориш е за моделите с чугунен блок и ванос ;) .. там се позлват сток буталата и биелите, само вала от 2.8 и степента става към 11.1
Тва значи, че чугун без ванос не стаа 2.8 без смяна на биели така ли :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 21 Ное 2007, 17:38

krika написа:
AlibiTu написа: Ако си с ванос и чугун>
Щото това за което ти говориш е за моделите с чугунен блок и ванос ;) .. там се позлват сток буталата и биелите, само вала от 2.8 и степента става към 11.1
Тва значи, че чугун без ванос не стаа 2.8 без смяна на биели така ли :?:
Биели от М20В20 можеш да си вземеш навсякъде и за малко пари, не мисля че е някакъв проблем ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: re

Мнение от krika » 21 Ное 2007, 17:46

slavianko написа:
krika написа:
AlibiTu написа: Ако си с ванос и чугун>
Щото това за което ти говориш е за моделите с чугунен блок и ванос ;) .. там се позлват сток буталата и биелите, само вала от 2.8 и степента става към 11.1
Тва значи, че чугун без ванос не стаа 2.8 без смяна на биели така ли :?:
Биели от М20В20 можеш да си вземеш навсякъде и за малко пари, не мисля че е някакъв проблем ;)
Тва ясно, ма ако стаа с тия от м50 то що да се праат цигании :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: re

Мнение от slavianko » 21 Ное 2007, 17:58

krika написа:
slavianko написа:
krika написа:
AlibiTu написа: Ако си с ванос и чугун>
Щото това за което ти говориш е за моделите с чугунен блок и ванос ;) .. там се позлват сток буталата и биелите, само вала от 2.8 и степента става към 11.1
Тва значи, че чугун без ванос не стаа 2.8 без смяна на биели така ли :?:
Биели от М20В20 можеш да си вземеш навсякъде и за малко пари, не мисля че е някакъв проблем ;)
Тва ясно, ма ако стаа с тия от м50 то що да се праат цигании :roll:
Е аз пък предпочитам да си сменя биелите с такива от М20В20 отколкото да шлайфам бутала.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook