дискове

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

дискове

Мнение от nesko » 08 Ное 2007, 23:11

искам да попитам по знаещите за това какви са размерите на оргиналните дискове на е 36 320 купе .
та да си дойдем на думата искам да си ги сменя с някой по глеми за по добро спиране .
има няколко вариянта които ми предлагат други колеги-( от м5 е 34 )или някаква ( 7_ма серия ) понеже са били по големи ако някой знае какви са размерите на дисковете на тези два автомобила ще е супер
а други ми викат само да ги надупча на някаква несе сещам кава машина и щяло да стане пак
ако някой знае друг начин да си подобря спирачния пат да каже :?:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 11.01.2007
Местоположение: София

Мнение от Gamena » 08 Ное 2007, 23:26

:shock:
къде да ги дупчиш бе баце?
а и не можеш да сложиш кой знае колко големи
трябва да смениш и апаратите :!:
като искаш да спираш
е вчера гледах дискове с апарати и накладки за 2700лв.
даваш ги и си ти
:winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 28.09.2006
Местоположение: русе

Мнение от marin.sm » 08 Ное 2007, 23:26

не се засилвай много и ще спираш на време! Избирай хубави накладки и карай смело.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 08 Ное 2007, 23:29

това за апаратите е ясно но несам го споменал не ме барка и тях да сменям
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 11.01.2007
Местоположение: София

Мнение от Gamena » 08 Ное 2007, 23:39

еми да ти каже къде е магазина да ходиш да ги видиш
друг е въпроса дали си заслъжава да даваш толкова пари
ако колата ти не е над 300+ магарета

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 08 Ное 2007, 23:41

(към модераторите) не мисля че е редно да се мести току така всяка тема аз сам я пуснал в е36 с цел да питам конкретно колегите каращи е36 а и тук всеки който кара е 36 ще погледни темата ми а в тунинг едвали
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 28.09.2006
Местоположение: русе

Мнение от marin.sm » 09 Ное 2007, 12:57


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 09 Ное 2007, 14:05

Баце твоите мисля са 286мм отпред и 280мм отзад. На Е34-ката са 302мм-трови. Вземи някакви такива от Е34 винтилирани с апаратите задължително и ще спира определено по добре, но ще се наложи да преправяш малко. Имам познат дето присади такива в Е30-ка и е много доволен. В случай че няма да правиш някакви ъпгрейди по колата това ще ти е предостатъчно. Иначе за такива от М5 не се замисляй щото са много скъпи дори и втора ръка а и не се намират лесно. Аз сега на моята Е34-ка мисля да вземам предни дискове от Е38 и апаратите които са 4 бутални но само за предните супорти до сега не намерих под 300лв и втора употреба при това. Така че ако ще си караш колата сток не си заслужава но ти си преценяваш все пак. Дано съм ти бил полезен ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Re: re

Мнение от nesko » 09 Ное 2007, 16:39

slavianko написа:Баце твоите мисля са 286мм отпред и 280мм отзад. На Е34-ката са 302мм-трови. Вземи някакви такива от Е34 винтилирани с апаратите задължително и ще спира определено по добре, но ще се наложи да преправяш малко. Имам познат дето присади такива в Е30-ка и е много доволен. В случай че няма да правиш някакви ъпгрейди по колата това ще ти е предостатъчно. Иначе за такива от М5 не се замисляй щото са много скъпи дори и втора ръка а и не се намират лесно. Аз сега на моята Е34-ка мисля да вземам предни дискове от Е38 и апаратите които са 4 бутални но само за предните супорти до сега не намерих под 300лв и втора употреба при това. Така че ако ще си караш колата сток не си заслужава но ти си преценяваш все пак. Дано съм ти бил полезен ;)

много ти благодаря за инфото и савета
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е34

Мнение от small » 22 Ное 2007, 8:53

на Е30-ката ги преместихме с планки апаратите и забучихме брембо на 280мм малка е разликата ама станаха шотот старите бяха на 260 ма са красота дупки канали тва онва :mhihi:

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 22 Ное 2007, 18:18

Не трябва ли първо да го накараш да се засилва това бмв и тогава да го караш да спира :roll: на е36 спирачките за 2000 кубика мотор да са си напълно достатъчни според мен, 4 нови диска с читави накладки би трябвало да нямаш проблеми, ама явно е мода се прави тунинг на спирачките :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 22 Ное 2007, 18:53

Turbo-Lag написа:Не трябва ли първо да го накараш да се засилва това бмв и тогава да го караш да спира :roll: на е36 спирачките за 2000 кубика мотор да са си напълно достатъчни според мен, 4 нови диска с читави накладки би трябвало да нямаш проблеми, ама явно е мода се прави тунинг на спирачките :roll:
;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 22 Ное 2007, 20:27

http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic.php?pic_id=3757
Това е истината :D :D :D
Ама май бяха цифромания. Иначе са красота ;)

Но ти наистина ли не си доволен как спира 20ката ?
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 30.03.2005
Местоположение: Pleven

ре

Мнение от SkyWalker » 22 Ное 2007, 22:57

kriso85 написа:http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic.php?pic_id=3757
Това е истината :D :D :D
Ама май бяха цифромания. Иначе са красота ;)

Но ти наистина ли не си доволен как спира 20ката ?


Знаеш ли цена?
///M Club Member

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: ре

Мнение от ludiagsm » 23 Ное 2007, 0:52

SkyWalker написа:
kriso85 написа:http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic.php?pic_id=3757
Това е истината :D :D :D
Ама май бяха цифромания. Иначе са красота ;)

Но ти наистина ли не си доволен как спира 20ката ?


Знаеш ли цена?


понеже аз купих два комплекта от този модел мога да издействам няква отстъпка ина4е клиентската последно беше 2300лв , скъпи са но определено колата спира много много по-добре, на няколко пъти ве4е се изплатиха демек когато някой ти изко4и ненадейно сприрам вместо да се размажа :mhihi:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook