Турбо за Е36 316

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Турбо за Е36 316

Мнение от taba4ko » 23 Окт 2007, 9:49

пичове интересно ми е какво ще стане ако се слойи турбо на 316-ка. въбще ще е възможно ли това нещо? с колко коня ще се повиши мощността? колко ли ще струва този каприз? самия компресор има ли значение какъв е? ами ако е от дизел ще стане ли? а бе всичко свързано с тази идея ме интересува. ще ми е приятно да разбера вашето мнение по въпроса.... :) :D :bowdown:
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 23 Окт 2007, 9:55

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=26757

Тази тема прочете ли я добре?
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 23 Окт 2007, 10:03

да си призная честно не съм ама като гледам бая ще си уплатня времето с четене :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 23 Окт 2007, 10:28

добре де колега съгласен съм ама нищо не пище за ДВГ М43....значи все пак имам за какво да се интересувам ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: Турбо за Е36 316

Мнение от ludiagsm » 23 Окт 2007, 11:51

taba4ko написа:пичове интересно ми е какво ще стане ако се слойи турбо на 316-ка. въбще ще е възможно ли това нещо? с колко коня ще се повиши мощността? колко ли ще струва този каприз? самия компресор има ли значение какъв е? ами ако е от дизел ще стане ли? а бе всичко свързано с тази идея ме интересува. ще ми е приятно да разбера вашето мнение по въпроса.... :) :D :bowdown:


работиме по въпроса като има резултати ще пусна тема със снимки и инфо


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 23 Окт 2007, 12:10

Дам и аз чакам с нетърпение :)
Макар че ако сложа турбо ще е само заради звука от blowoff-a :)
Иначе съм се спрял на механичен компресор! (по яко е за дрифтинг ;) )

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 23 Окт 2007, 12:17

е добре де каква е разликата м/у механичния и този с отработените газове по отношение на характеристиките показателите които показват
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 23 Окт 2007, 12:25

За 316и не знам, но едно приятелче от Благоевград сложи турбина на 318i, доколкото си спомням мотора не беше пипан. Колата върви без проблеми на 0.7, естествено съединитея е сменен. Не е замервна на дино, но като време на 402м даваше ниски 15-ки високи 14-ки (това мерено с г-тек).
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 4.03.2007
Местоположение: Банишора
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS;E30 325i
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Helix » 23 Окт 2007, 12:56

Гледам още никой не го е написал за тва ще го напиша аз :
СМЕНЯЙ МОТОРЯ :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 23 Окт 2007, 12:58

taba4ko:
е добре де каква е разликата м/у механичния и този с отработените газове по отношение на характеристиките показателите които показват

Ами с компресора имаш по голям въртящ момент още от ниските обороти, което ти прави колата невероятно пъргава а това е страхотно удоволствие да се кара ;)
Докато турбото ти дава много коне но в високите обороти чак което пък за ускорение е по добре но от ниските обороти няма никои а ако ти е и свалена компресията съвсем никои няма :)

(бреи че се изучих и аз от тоя форум РЕСПЕКТ !!! )

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 23 Окт 2007, 13:27

Zaho написа:
taba4ko:
е добре де каква е разликата м/у механичния и този с отработените газове по отношение на характеристиките показателите които показват

Ами с компресора имаш по голям въртящ момент още от ниските обороти, което ти прави колата невероятно пъргава а това е страхотно удоволствие да се кара ;)
Докато турбото ти дава много коне но в високите обороти чак което пък за ускорение е по добре но от ниските обороти няма никои а ако ти е и свалена компресията съвсем никои няма :)

(бреи че се изучих и аз от тоя форум РЕСПЕКТ !!! )

хе хе хе това наистина не го знаех :yes: тогава предполагам че в моя слуяай ще е доста по-удачно да се монтира компресор а те турбина. ама пък компресора тогава какъв да бъде имали и там значение както при турбото компресията която създава?...
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 23 Окт 2007, 13:56

Той компресора пак си нагнетява въздух, така че двигателя пак трябва да бъде подготвен за повишаване на компресията. Наистина с компресор се постигат невероятни неща, аз не можех да повярвам като видях как Е30-ката на teao от този форум с М40Б18 мотор двифтеше на некви много ниски обороти, сигурно 2000-2500 :shock: Уникален кеф е това! Определено за дрифт решението ще е компресор, турбото по-скоро е за драг, щот дава мощност във високите обороти, тогава дига бууст уж. Е той ludiagsm достатъчно добре ги познава тия неща :mhihi: Сега на мокро само мога да си фантазирам как се вкарва в пътя кола с компресор, само малка грешка с педала на газта и си в някой стълб :lol:
BMW only!


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 23 Окт 2007, 13:58

хе хе хе това наистина не го знаех тогава предполагам че в моя слуяай ще е доста по-удачно да се монтира компресор а те турбина. ама пък компресора тогава какъв да бъде имали и там значение както при турбото компресията която създава?...


Почти всичко е като при Турбината има доста писано из форума аз май съм изчел всичко което е писано по темата ;) има доста какво да се научи Форума е невероятне и хората в него също РЕСПЕКТ !!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 23 Окт 2007, 19:58

amd написа:....Определено за дрифт решението ще е компресор, турбото по-скоро е за драг, щот дава мощност във високите обороти, тогава дига бууст уж.... :lol:


ако компресора е решението за дрифт тогава защо в Д1 много от дрифтарките са турбинирани :roll: ? Турбината се подбира според това за което ще я ползваш ;) , т.е. твърдението че, е по скоро за драг е доста погрешно поне според мен.... :roll:
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 23 Окт 2007, 20:09

Zaho написа:
taba4ko:
е добре де каква е разликата м/у механичния и този с отработените газове по отношение на характеристиките показателите които показват

Ами с компресора имаш по голям въртящ момент още от ниските обороти, което ти прави колата невероятно пъргава а това е страхотно удоволствие да се кара ;)
Докато турбото ти дава много коне но в високите обороти чак което пък за ускорение е по добре но от ниските обороти няма никои а ако ти е и свалена компресията съвсем никои няма :)

(бреи че се изучих и аз от тоя форум РЕСПЕКТ !!! )
Не е така ;) Всичко зависи какъв модел и модификация е турбината, и, или компресорът, много тенденциозно е да се даде мнение от такъв аспект, зависи най-вече от сетъпа на дадения автомобил, иначе във ВРЦ шампионата от отдавна да си карат на механични компресори, защото така, или иначе си тръгват от 2000оборота с турбо ;)

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook