Турбо за Е36 316
Модератор: bum_bum
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Турбо за Е36 316
пичове интересно ми е какво ще стане ако се слойи турбо на 316-ка. въбще ще е възможно ли това нещо? с колко коня ще се повиши мощността? колко ли ще струва този каприз? самия компресор има ли значение какъв е? ами ако е от дизел ще стане ли? а бе всичко свързано с тази идея ме интересува. ще ми е приятно да разбера вашето мнение по въпроса....





- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
добре де колега съгласен съм ама нищо не пище за ДВГ М43....значи все пак имам за какво да се интересувам 


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Турбо за Е36 316
taba4ko написа:пичове интересно ми е какво ще стане ако се слойи турбо на 316-ка. въбще ще е възможно ли това нещо? с колко коня ще се повиши мощността? колко ли ще струва този каприз? самия компресор има ли значение какъв е? ами ако е от дизел ще стане ли? а бе всичко свързано с тази идея ме интересува. ще ми е приятно да разбера вашето мнение по въпроса....![]()
![]()
работиме по въпроса като има резултати ще пусна тема със снимки и инфо
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Дам и аз чакам с нетърпение
Макар че ако сложа турбо ще е само заради звука от blowoff-a
Иначе съм се спрял на механичен компресор! (по яко е за дрифтинг
)

Макар че ако сложа турбо ще е само заради звука от blowoff-a

Иначе съм се спрял на механичен компресор! (по яко е за дрифтинг

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
е добре де каква е разликата м/у механичния и този с отработените газове по отношение на характеристиките показателите които показват

За 316и не знам, но едно приятелче от Благоевград сложи турбина на 318i, доколкото си спомням мотора не беше пипан. Колата върви без проблеми на 0.7, естествено съединитея е сменен. Не е замервна на дино, но като време на 402м даваше ниски 15-ки високи 14-ки (това мерено с г-тек).
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- Helix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 4.03.2007
- Местоположение: Банишора
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS;E30 325i
- Мечтае да кара: Самолет
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
taba4ko:
е добре де каква е разликата м/у механичния и този с отработените газове по отношение на характеристиките показателите които показват
Ами с компресора имаш по голям въртящ момент още от ниските обороти, което ти прави колата невероятно пъргава а това е страхотно удоволствие да се кара

Докато турбото ти дава много коне но в високите обороти чак което пък за ускорение е по добре но от ниските обороти няма никои а ако ти е и свалена компресията съвсем никои няма

(бреи че се изучих и аз от тоя форум РЕСПЕКТ !!! )
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Zaho написа:taba4ko:
е добре де каква е разликата м/у механичния и този с отработените газове по отношение на характеристиките показателите които показват
Ами с компресора имаш по голям въртящ момент още от ниските обороти, което ти прави колата невероятно пъргава а това е страхотно удоволствие да се кара
Докато турбото ти дава много коне но в високите обороти чак което пък за ускорение е по добре но от ниските обороти няма никои а ако ти е и свалена компресията съвсем никои няма![]()
(бреи че се изучих и аз от тоя форум РЕСПЕКТ !!! )
хе хе хе това наистина не го знаех


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Той компресора пак си нагнетява въздух, така че двигателя пак трябва да бъде подготвен за повишаване на компресията. Наистина с компресор се постигат невероятни неща, аз не можех да повярвам като видях как Е30-ката на teao от този форум с М40Б18 мотор двифтеше на некви много ниски обороти, сигурно 2000-2500
Уникален кеф е това! Определено за дрифт решението ще е компресор, турбото по-скоро е за драг, щот дава мощност във високите обороти, тогава дига бууст уж. Е той ludiagsm достатъчно добре ги познава тия неща
Сега на мокро само мога да си фантазирам как се вкарва в пътя кола с компресор, само малка грешка с педала на газта и си в някой стълб 



BMW only!
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
хе хе хе това наистина не го знаех тогава предполагам че в моя слуяай ще е доста по-удачно да се монтира компресор а те турбина. ама пък компресора тогава какъв да бъде имали и там значение както при турбото компресията която създава?...
Почти всичко е като при Турбината има доста писано из форума аз май съм изчел всичко което е писано по темата

amd написа:....Определено за дрифт решението ще е компресор, турбото по-скоро е за драг, щот дава мощност във високите обороти, тогава дига бууст уж....
ако компресора е решението за дрифт тогава защо в Д1 много от дрифтарките са турбинирани



W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Не е такаZaho написа:taba4ko:
е добре де каква е разликата м/у механичния и този с отработените газове по отношение на характеристиките показателите които показват
Ами с компресора имаш по голям въртящ момент още от ниските обороти, което ти прави колата невероятно пъргава а това е страхотно удоволствие да се кара
Докато турбото ти дава много коне но в високите обороти чак което пък за ускорение е по добре но от ниските обороти няма никои а ако ти е и свалена компресията съвсем никои няма![]()
(бреи че се изучих и аз от тоя форум РЕСПЕКТ !!! )


18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани