Бутилка Сгъстен Въздух Вместо Турбо :)
Модератор: bum_bum
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Бутилка Сгъстен Въздух Вместо Турбо :)
Здравейте,
Искам да споделя една идея която ми доиде на ум току що
Какво ще стане ако се сгъсти въздух в бутилка и двигателя на колата да се модифицира така сякаш ще е за турбо с електрониката датчиците клапаните и така нататък и като натиснеп едно копченце да получиш БООСТ от въздуха в бутилката всеедно си с тубо за определен интервал от време (Нитрото както е! Малко мошност отгоре за няколко секунди
)
Аз такак както си го представих може да стане но голямото ми НО! е колко въздух ще трябва за да държи примерно 1 бар (казвам примерно
) за няколко секунди (примерно за една дръпка на 400 метра 17 секунди с моито само "превозно средсто" все още
) и дали е възможно и безопасно да се държи толко въздух под налягане в багажника
Мързел ме е да смятам но идва оборотите (примерно максималните) по обема на двигателя (ако е за минута и после да се дели за секунди
)
Та мисълта ми е как ви се вижда тази идея и въобще ще има ли смисъл ( може едно компресор4е да помпа въздуха докато си караш за следващият светофар
)
(пък тоя въздух ще трябва ли да се охлажда и това как ще става ? )
Искам да споделя една идея която ми доиде на ум току що

Какво ще стане ако се сгъсти въздух в бутилка и двигателя на колата да се модифицира така сякаш ще е за турбо с електрониката датчиците клапаните и така нататък и като натиснеп едно копченце да получиш БООСТ от въздуха в бутилката всеедно си с тубо за определен интервал от време (Нитрото както е! Малко мошност отгоре за няколко секунди

Аз такак както си го представих може да стане но голямото ми НО! е колко въздух ще трябва за да държи примерно 1 бар (казвам примерно



Мързел ме е да смятам но идва оборотите (примерно максималните) по обема на двигателя (ако е за минута и после да се дели за секунди

Та мисълта ми е как ви се вижда тази идея и въобще ще има ли смисъл ( може едно компресор4е да помпа въздуха докато си караш за следващият светофар

(пък тоя въздух ще трябва ли да се охлажда и това как ще става ? )
Последна промяна Zaho на 19 Окт 2007, 16:20, променена общо 3 пъти
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
това ми звучи малко бесмислено...ама щом имаш мерак...можеи да стане
Само че да не е въздух а от онези големите бутилки Цо2 дет са за завяряване го нашибаш у колата ти цъфне моторяя....
(п.с. и сто циганина да бутат -пак нищо няя стане)


(п.с. и сто циганина да бутат -пак нищо няя стане)
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
BMWACSCHNITZER написа:Мда,2 3 пъти е писано.![]()

някой даже беше нарисувам и схема как може да стане тоя номер

Tux0 Ca !


- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Nightmare написа:Само кислород по добре ама питайте Лудия той ай имаше опит с тея работи
само кислород ама дали няма да са стопи маторя


може да се сложи една бутилка кислород един изпарител (редуктор)
да се направи както газта да пуска по малко кислород
и сигурно ще има ефект ще има мноо по добро изгаряне
само 4е ако доиде в повечко може да са стопи маторя

едни пичове тука праиха нещо от сорта с един москвич 408

ама му пуснаха яко налягане кислород и на 4-та превъртя гуми



- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
бутилка кислород на 150 бара ,редуцир вентил с който намалявах налягането до 6 бара един електромехани4ен клапан за газ от газова уредба една стартова дюза от старо бмв или друга кола един щуцер за кислорода и коп4енца
, номера става но това си е за едно време ве4е сме 21-ви век и има по-модерни хави за да ти понавървявя колата. Най малкото е поне една нитросистема

Последна промяна ludiagsm на 20 Окт 2007, 7:08, променена общо 1 път
Тате навремето е пробвал и с кислород и с ацетилен, ама най-вълнуващият резултат било, москвич 403 да върти гуми до трета и да стопи маторя на 160км/ч. Ама има и по-големи ентусиасти от вас, на БПешо Спиидмастера, брат`чед му е решил да подкара буса на ацетилен кат напълни резервара с вода и нахака бучки карбит, така ще си произвежда ацетилен, ама не се знае знае бли се дали нема да си носи и маааааалка бомбичка



- dobo-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
stambo_81dg написа:Nightmare написа:Само кислород по добре ама питайте Лудия той ай имаше опит с тея работи
само кислород ама дали няма да са стопи маторя![]()
![]()
може да се сложи една бутилка кислород един изпарител (редуктор)
да се направи както газта да пуска по малко кислород
и сигурно ще има ефект ще има мноо по добро изгаряне
само 4е ако доиде в повечко може да са стопи маторя
едни пичове тука праиха нещо от сорта с един москвич 408![]()
ама му пуснаха яко налягане кислород и на 4-та превъртя гумима двигателя са изпържи
![]()
ахам и Шопов има (или поне имаше)на формулата,но едни хасковлии изгориха маторя на една лада,така го дозирали че станало като оксижен
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
dobo-is написа:stambo_81dg написа:Nightmare написа:Само кислород по добре ама питайте Лудия той ай имаше опит с тея работи
,така го дозирали че станало като оксижен
точно тва имам предвид че ако е повечко кислорода ще се развие огромна температура
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
идеята ми е да се вдигне боост като със турбо или компресор само дето налягането да идва бесплатно от бутилка сгъстен въздух която няма да взима киловати от мотора
и би трябвало да има по голяма ефективност ( е да само за кратък интервал от време ) а нитро може да се съчетае отделно (предполагам)
макар че тая бутилка пък колко ли ще тежи
Но и друго предимство се сещам
Боост-а ще идва от които обороти си пожелаеш
може да се приложи и на кола с турбо нещо като лънч-а 

макар че тая бутилка пък колко ли ще тежи




Zaho написа:идеята ми е да се вдигне боост като със турбо или компресор само дето налягането да идва бесплатно от бутилка сгъстен въздух която няма да взима киловати от мотораи би трябвало да има по голяма ефективност ( е да само за кратък интервал от време ) а нитро може да се съчетае отделно (предполагам)
макар че тая бутилка пък колко ли ще тежиНо и друго предимство се сещам
Боост-а ще идва от които обороти си пожелаеш
може да се приложи и на кола с турбо нещо като лънч-а
и кислород и нитро ли бе брат??????нема вариянт да знаеш....
незнам дали има толко богати дюзи за да смогнат и двете



пробваи де.това ше е сигурно наи-свирепото трошене на мотор за всички времена
sachs написа:Zaho написа:идеята ми е да се вдигне боост като със турбо или компресор само дето налягането да идва бесплатно от бутилка сгъстен въздух която няма да взима киловати от мотораи би трябвало да има по голяма ефективност ( е да само за кратък интервал от време ) а нитро може да се съчетае отделно (предполагам)
макар че тая бутилка пък колко ли ще тежиНо и друго предимство се сещам
Боост-а ще идва от които обороти си пожелаеш
може да се приложи и на кола с турбо нещо като лънч-а
и кислород и нитро ли бе брат??????нема вариянт да знаеш....
незнам дали има толко богати дюзи за да смогнат и двете![]()
![]()
![]()
пробваи де.това ше е сигурно наи-свирепото трошене на мотор за всички времена
Ебавай се ти, то на чуж гъз и 100 уя са малко, а



- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Zaho написа:идеята ми е да се вдигне боост като със турбо или компресор само дето налягането да идва бесплатно от бутилка сгъстен въздух която няма да взима киловати от мотораи би трябвало да има по голяма ефективност ( е да само за кратък интервал от време ) а нитро може да се съчетае отделно (предполагам)
макар че тая бутилка пък колко ли ще тежиНо и друго предимство се сещам
Боост-а ще идва от които обороти си пожелаеш
може да се приложи и на кола с турбо нещо като лънч-а
спри се малко с идеите , повярвай хората са правили кви ли не опити но за да ти върви колата избора е: по-голям мотор ,нитрро , компресор или турбо или всичко накуп наки4ено.
Скоро ще има резултати от опитите с турбоЕ36 316-ка М40 мотор
предполагам 4е ще извади към 200коня без проблеми на около 0,7 бара налягане
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани