Бутилка Сгъстен Въздух Вместо Турбо :)

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Бутилка Сгъстен Въздух Вместо Турбо :)

Мнение от Zaho » 19 Окт 2007, 15:40

Здравейте,

Искам да споделя една идея която ми доиде на ум току що :)

Какво ще стане ако се сгъсти въздух в бутилка и двигателя на колата да се модифицира така сякаш ще е за турбо с електрониката датчиците клапаните и така нататък и като натиснеп едно копченце да получиш БООСТ от въздуха в бутилката всеедно си с тубо за определен интервал от време (Нитрото както е! Малко мошност отгоре за няколко секунди :) )

Аз такак както си го представих може да стане но голямото ми НО! е колко въздух ще трябва за да държи примерно 1 бар (казвам примерно ;) ) за няколко секунди (примерно за една дръпка на 400 метра 17 секунди с моито само "превозно средсто" все още :) ) и дали е възможно и безопасно да се държи толко въздух под налягане в багажника :)

Мързел ме е да смятам но идва оборотите (примерно максималните) по обема на двигателя (ако е за минута и после да се дели за секунди :) )

Та мисълта ми е как ви се вижда тази идея и въобще ще има ли смисъл ( може едно компресор4е да помпа въздуха докато си караш за следващият светофар :mhihi: )
(пък тоя въздух ще трябва ли да се охлажда и това как ще става ? )
Последна промяна Zaho на 19 Окт 2007, 16:20, променена общо 3 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 19 Окт 2007, 16:06

това ми звучи малко бесмислено...ама щом имаш мерак...можеи да стане :mhihi: :mhihi: Само че да не е въздух а от онези големите бутилки Цо2 дет са за завяряване го нашибаш у колата ти цъфне моторяя....
(п.с. и сто циганина да бутат -пак нищо няя стане)
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

М10 Разрушителя
Аватар
Мнения: 291
Регистриран на: 20.09.2005
Местоположение: Самоков

Мнение от ddt » 19 Окт 2007, 16:14

:mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 19 Окт 2007, 16:33

Само кислород по добре ама питайте Лудия той ай имаше опит с тея работи :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '97 328i cabrio
Мечтае да кара: E24 M6

Мнение от BMWACSCHNITZER » 19 Окт 2007, 18:22

Мда,2 3 пъти е писано. ;) :)

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Мнение от SpUd3r » 19 Окт 2007, 19:17

BMWACSCHNITZER написа:Мда,2 3 пъти е писано. ;) :)

:yes:
някой даже беше нарисувам и схема как може да стане тоя номер ;)
Tux0 Ca !
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 19 Окт 2007, 22:10

Nightmare написа:Само кислород по добре ама питайте Лудия той ай имаше опит с тея работи :)


само кислород ама дали няма да са стопи маторя :?: :?:
може да се сложи една бутилка кислород един изпарител (редуктор)
да се направи както газта да пуска по малко кислород
и сигурно ще има ефект ще има мноо по добро изгаряне
само 4е ако доиде в повечко може да са стопи маторя :idea:

едни пичове тука праиха нещо от сорта с един москвич 408 :mhihi:
ама му пуснаха яко налягане кислород и на 4-та превъртя гуми :shock: ма двигателя са изпържи :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 19 Окт 2007, 23:14

бутилка кислород на 150 бара ,редуцир вентил с който намалявах налягането до 6 бара един електромехани4ен клапан за газ от газова уредба една стартова дюза от старо бмв или друга кола един щуцер за кислорода и коп4енца :) , номера става но това си е за едно време ве4е сме 21-ви век и има по-модерни хави за да ти понавървявя колата. Най малкото е поне една нитросистема
Последна промяна ludiagsm на 20 Окт 2007, 7:08, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 20 Окт 2007, 0:57

Тате навремето е пробвал и с кислород и с ацетилен, ама най-вълнуващият резултат било, москвич 403 да върти гуми до трета и да стопи маторя на 160км/ч. Ама има и по-големи ентусиасти от вас, на БПешо Спиидмастера, брат`чед му е решил да подкара буса на ацетилен кат напълни резервара с вода и нахака бучки карбит, така ще си произвежда ацетилен, ама не се знае знае бли се дали нема да си носи и маааааалка бомбичка :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 6.03.2007
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: остъклена тераса
Мечтае да кара: open wheeler

Мнение от dobo-is » 20 Окт 2007, 10:52

stambo_81dg написа:
Nightmare написа:Само кислород по добре ама питайте Лудия той ай имаше опит с тея работи :)


само кислород ама дали няма да са стопи маторя :?: :?:
може да се сложи една бутилка кислород един изпарител (редуктор)
да се направи както газта да пуска по малко кислород
и сигурно ще има ефект ще има мноо по добро изгаряне
само 4е ако доиде в повечко може да са стопи маторя :idea:

едни пичове тука праиха нещо от сорта с един москвич 408 :mhihi:
ама му пуснаха яко налягане кислород и на 4-та превъртя гуми :shock: ма двигателя са изпържи :mhihi: :mhihi:

ахам и Шопов има (или поне имаше)на формулата,но едни хасковлии изгориха маторя на една лада,така го дозирали че станало като оксижен
brillantrot team
Изображение Изображение Изображение Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 20 Окт 2007, 11:14

dobo-is написа:
stambo_81dg написа:
Nightmare написа:Само кислород по добре ама питайте Лудия той ай имаше опит с тея работи :)


,така го дозирали че станало като оксижен


точно тва имам предвид че ако е повечко кислорода ще се развие огромна температура
Изображение


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 20 Окт 2007, 12:03

идеята ми е да се вдигне боост като със турбо или компресор само дето налягането да идва бесплатно от бутилка сгъстен въздух която няма да взима киловати от мотора ;) и би трябвало да има по голяма ефективност ( е да само за кратък интервал от време ) а нитро може да се съчетае отделно (предполагам)
макар че тая бутилка пък колко ли ще тежи :( Но и друго предимство се сещам ;) Боост-а ще идва от които обороти си пожелаеш ;) може да се приложи и на кола с турбо нещо като лънч-а :)

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 20 Окт 2007, 17:01

Zaho написа:идеята ми е да се вдигне боост като със турбо или компресор само дето налягането да идва бесплатно от бутилка сгъстен въздух която няма да взима киловати от мотора ;) и би трябвало да има по голяма ефективност ( е да само за кратък интервал от време ) а нитро може да се съчетае отделно (предполагам)
макар че тая бутилка пък колко ли ще тежи :( Но и друго предимство се сещам ;) Боост-а ще идва от които обороти си пожелаеш ;) може да се приложи и на кола с турбо нещо като лънч-а :)

и кислород и нитро ли бе брат??????нема вариянт да знаеш....
незнам дали има толко богати дюзи за да смогнат и двете :mhihi: :mhihi: :mhihi:
пробваи де.това ше е сигурно наи-свирепото трошене на мотор за всички времена


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 20 Окт 2007, 17:52

sachs написа:
Zaho написа:идеята ми е да се вдигне боост като със турбо или компресор само дето налягането да идва бесплатно от бутилка сгъстен въздух която няма да взима киловати от мотора ;) и би трябвало да има по голяма ефективност ( е да само за кратък интервал от време ) а нитро може да се съчетае отделно (предполагам)
макар че тая бутилка пък колко ли ще тежи :( Но и друго предимство се сещам ;) Боост-а ще идва от които обороти си пожелаеш ;) може да се приложи и на кола с турбо нещо като лънч-а :)

и кислород и нитро ли бе брат??????нема вариянт да знаеш....
незнам дали има толко богати дюзи за да смогнат и двете :mhihi: :mhihi: :mhihi:
пробваи де.това ше е сигурно наи-свирепото трошене на мотор за всички времена


Ебавай се ти, то на чуж гъз и 100 уя са малко, а :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 20 Окт 2007, 18:02

Zaho написа:идеята ми е да се вдигне боост като със турбо или компресор само дето налягането да идва бесплатно от бутилка сгъстен въздух която няма да взима киловати от мотора ;) и би трябвало да има по голяма ефективност ( е да само за кратък интервал от време ) а нитро може да се съчетае отделно (предполагам)
макар че тая бутилка пък колко ли ще тежи :( Но и друго предимство се сещам ;) Боост-а ще идва от които обороти си пожелаеш ;) може да се приложи и на кола с турбо нещо като лънч-а :)


спри се малко с идеите , повярвай хората са правили кви ли не опити но за да ти върви колата избора е: по-голям мотор ,нитрро , компресор или турбо или всичко накуп наки4ено.

Скоро ще има резултати от опитите с турбоЕ36 316-ка М40 мотор
предполагам 4е ще извади към 200коня без проблеми на около 0,7 бара налягане

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook