Шестак + Външен спортен филтър

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Шестак + Външен спортен филтър

Мнение от tin » 18 Окт 2007, 21:02

Доиде време да си мия вътрешния K&N от който съм доволен по принцип. Но докато изсъхне нали трява да минат 2-3 дена. Та си мислиха вместо да копувам обикновен картонен филтър за 10лв да си зема един илиенски външен да тествам кво е нали и без това е за 2-3 дена само ... а + това каде са 10 там са и 20 лв :mhihi: , та като го сложих тоя мити филтър колата звучи по друг начин сособенно като я напъна на втора м/у 2500 и 4000 оборот звучи мн страшно нещо подобно на V8 двигател. А иначе като чели и мощността и въртящия монет се дигнаха малко.
мн странно а уж вътрешен и външен спортен филтър би трябвало да са с еднакво въздействие... :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 18 Окт 2007, 21:11

как два три дена ве колега :shock: моя като го изпера вечерта и на сутринта е готов пръскам масълце и си свиркам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Шестак + Външен спортен филтър

Мнение от kriso85 » 18 Окт 2007, 22:16

tin написа:Доиде време да си мия вътрешния K&N от който съм доволен по принцип. Но докато изсъхне нали трява да минат 2-3 дена. Та си мислиха вместо да копувам обикновен картонен филтър за 10лв да си зема един илиенски външен да тествам кво е нали и без това е за 2-3 дена само ... а + това каде са 10 там са и 20 лв :mhihi: , та като го сложих тоя мити филтър колата звучи по друг начин сособенно като я напъна на втора м/у 2500 и 4000 оборот звучи мн страшно нещо подобно на V8 двигател. А иначе като чели и мощността и въртящия монет се дигнаха малко.
мн странно а уж вътрешен и външен спортен филтър би трябвало да са с еднакво въздействие... :roll:

Браво бе , що в ОСНОВНИЯ :roll:
А иначе - с колко точно НютонМетра ти се вдигна въртящият момент :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Заблуждаваш се колега.Предполагам че като си сложил конусния филтър не си го топлоизолирал и той си помпа топличък въздух от двигателния отсек , нали :?: Ефекта върху НютонМетрите даже е отрицателен :mhihi: :mhihi: :mhihi:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 19 Окт 2007, 7:47

Колега, от звука се заблуждаваш. 100% съм сигурен че си убил някой
друг кон, а тия Нютони от къде ги измисли просто не ми е ясно :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Тоя външен филтър като засмуче топло и познай дали е по-добре
или по зле. Защо ли хората слагат на турбото кулери я си помисли :!: :!: :!:
И за къф я пускаш тая тъпа тема в Основния :banghead:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 19 Окт 2007, 7:53

zAcK написа:Колега, от звука се заблуждаваш. 100% съм сигурен че си убил някой
друг кон, а тия Нютони от къде ги измисли просто не ми е ясно :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Тоя външен филтър като засмуче топло и познай дали е по-добре
или по зле. Защо ли хората слагат на турбото кулери я си помисли :!: :!: :!:
И за къф я пускаш тая тъпа тема в Основния :banghead:


Кулери не се слагат, на турбото, щото ще гълта топло от коша ;)
А пича, ако е сложил филтъра в страни от радиатора, там където идва потока студен въздух къв е проблема ;)

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 19 Окт 2007, 7:55

///peter написа:Кулери не се слагат, на турбото, щото ще гълта топло от коша ;)


:evil: :evil: :evil: Ей не разбра ли какво искам да кажа :evil:
Ти като кажеш "сложих бензин на колата" да не искаш да кажеш, че си
го сложил в една кофа на предния капак

Както казва Стамбо "Някой ден ша откачааааа". Ей т'ва исках да кажа
с "кулер на турбото". Така по-добре ли ме разбираш. Идеята беше
че въздуха е добре да се охлажда, че да има по голямо КПД или
както там го наричат :uups: че по-хладен въздух повече кислород или
квото е там :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

///peter написа:А пича, ако е сложил филтъра в страни от радиатора, там където идва потока студен въздух къв е проблема ;)


Отделно знаеш ли колко въздух постъпва в двигателя :?: :idea:
Толкова е много че няма как ако не е отделен филтъра от двигателя
да не смуче всичкото топло :!: Защо иначе са изведени тръбите
на филтрите така че да са колкто може по напред и да нямат възможност
да дърпат топло :?: И къф е тоя поток дето има при двигателя
чак толкова голям. Т'ва е като ония с вентилатора от компютър :help:
Въобще не правят сметка колко въздух му трябва на двг-то за единица
време :help:
Последна промяна zAcK на 19 Окт 2007, 8:30, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Мнение от tin » 19 Окт 2007, 8:26

еми незнам :roll:
за въртящия момент споменах щото на ниските обороти сега по добре поема .
А м.у другото може да сте прави щото тоя вътрешния K&N беше яко мръсен 6 месеца не бях го мил към 10-12 хил. км. и то в наща чиста софия . Та може да се заблуждавам щото ми е бил запушен стария ... но определено има разлика поне 5-7 % нагоре !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 19 Окт 2007, 8:43

zAcK написа: :evil: :evil: :evil: Ей не разбра ли какво искам да кажа :evil:
Ти като кажеш "сложих бензин на колата" да не искаш да кажеш, че си
го сложил в една кофа на предния капак

Както казва Стамбо "Някой ден ша откачааааа". Ей т'ва исках да кажа
с "кулер на турбото". Така по-добре ли ме разбираш. Идеята беше
че въздуха е добре да се охлажда, че да има по голямо КПД или
както там го наричат :uups: че по-хладен въздух повече кислород или
квото е там :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Колега много добре те разбрах, ама в случая кулера не е най уместното обяснение :mhihi:
А обяснението, е че колкото е по-студен въздуха е толкова "по-плътен", така в горивната камера има повече молекули кислород, необходим за по-доброто изгаряне ;)

zAcK написа:
///peter написа:А пича, ако е сложил филтъра в страни от радиатора, там където идва потока студен въздух къв е проблема ;)


Отделно знаеш ли колко въздух постъпва в двигателя :?: :idea:
Толкова е много че няма как ако не е отделен филтъра от двигателя
да не смуче всичкото топло :!: Защо иначе са изведени тръбите
на филтрите така че да са колкто може по напред и да нямат възможност
да дърпат топло :?: И къф е тоя поток дето има при двигателя
чак толкова голям. Т'ва е като ония с вентилатора от компютър :help:
Въобще не правят сметка колко въздух му трябва на двг-то за единица
време :help:

Тук май не ме разбра :winky: казах, че ако сложи конуса близо до решетката, няма да има кой знае каква разлика с това да го "изолира", но може и да бъркам не съм правил лабораторни изследвания :confused:

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 19 Окт 2007, 8:44

tin написа:еми незнам :roll:
за въртящия момент споменах щото на ниските обороти сега по добре поема .
А м.у другото може да сте прави щото тоя вътрешния K&N беше яко мръсен 6 месеца не бях го мил към 10-12 хил. км. и то в наща чиста софия . Та може да се заблуждавам щото ми е бил запушен стария ... но определено има разлика поне 5-7 % нагоре !!!


:confused: Аз карам с обикновени Knecht филтри в София и ги сменям на 5000км :confused:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 19 Окт 2007, 15:51

zAcK написа:
tin написа:еми незнам :roll:
за въртящия момент споменах щото на ниските обороти сега по добре поема .
А м.у другото може да сте прави щото тоя вътрешния K&N беше яко мръсен 6 месеца не бях го мил към 10-12 хил. км. и то в наща чиста софия . Та може да се заблуждавам щото ми е бил запушен стария ... но определено има разлика поне 5-7 % нагоре !!!


:confused: Аз карам с обикновени Knecht филтри в София и ги сменям на 5000км :confused:

:yes:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 846
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: София
Кара: е34 520

Мнение от genezis » 13 Дек 2007, 10:15

Конусовиден филтър от илиенци = на зверски звук

нищо повече УВИ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 13 Дек 2007, 17:34

genezis написа:Конусовиден филтър от илиенци = на зверски звук

нищо повече УВИ
То като ще е от илиенци по добре го остави без филтър. Така или иначе всичко освен врабчета и гарги ще влиза в мотора :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 14 Дек 2007, 1:57

zAcK написа:
///peter написа:Кулери не се слагат, на турбото, щото ще гълта топло от коша ;)



Въобще не правят сметка колко въздух му трябва на двг-то за единица
време :help:


може ли да те коригирам само... за изгарянето на 1 литър гориво са необходили 15 килограма кислород, така че "въздуха" не е за единица време а пропорционално на подаденото количество гориво в цилиндрите ;)
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 22 Дек 2007, 0:22

taba4ko написа:
zAcK написа:
///peter написа:Кулери не се слагат, на турбото, щото ще гълта топло от коша ;)



Въобще не правят сметка колко въздух му трябва на двг-то за единица
време :help:


може ли да те коригирам само... за изгарянето на 1 литър гориво са необходили 15 килограма кислород, така че "въздуха" не е за единица време а пропорционално на подаденото количество гориво в цилиндрите ;)


Тъй ами, че как иначе :roll:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 22 Дек 2007, 16:06

Коефициент за съотношението на количеството въздух към количеството на дадено гориво, необходимо за пълно изгаряне. Пример: ламбда=1 за бензин при съотношение 14,7 части въздух към 1 част гориво
Кое е по-хубаво от шведската тройка?БАВАРСКАТА тройка:)

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook