охлаждане на горивото при дизеловите мотори

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

охлаждане на горивото при дизеловите мотори

Мнение от ivan. » 24 Сеп 2007, 20:38

какав според вас ще е ефекта за радиатор след горивния филтер?или за студено гориво в топъл цилиндър?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: охлаждане на горивото при дизеловите мотори

Мнение от zvetiko » 24 Сеп 2007, 21:47

ivan. написа:какав според вас ще е ефекта за радиатор след горивния филтер?или за студено гориво в топъл цилиндър?


Студеният въздух-ясно.Повече кислородни молекули,по-добро изгаряне.Но студено гориво?Ами през зимата-нали има подгряващ елемент при горивният филтър.Четох за нещо съществувало някога като идея и сега направено и работещо-емулиране на нафтата с 20% вода-при попадане в горивната камера,водата избухва и разпрашава нафтата.Ефекта е ясен.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 24 Сеп 2007, 21:58

:mhihi: то за тва ще има клас "D" догодина :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 25 Сеп 2007, 0:09

Явор написа::mhihi: то за тва ще има клас "D" догодина :mhihi:
в смисал.?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: охлаждане на горивото при дизеловите мотори

Мнение от ivan. » 25 Сеп 2007, 0:37

zvetiko написа:
ivan. написа:какав според вас ще е ефекта за радиатор след горивния филтер?или за студено гориво в топъл цилиндър?


Студеният въздух-ясно.Повече кислородни молекули,по-добро изгаряне.Но студено гориво?Ами през зимата-нали има подгряващ елемент при горивният филтър.Четох за нещо съществувало някога като идея и сега направено и работещо-емулиране на нафтата с 20% вода-при попадане в горивната камера,водата избухва и разпрашава нафтата.Ефекта е ясен.
колега попаденето на вода в горивната камера е фатално.мисля 4е падаше след изпусквателния колектор,поради високата темп.на изгорелите газове се превраща в компресия и се враща в цилиндрите,но става винаги в комбимация с някаква газ в смукателния(за дизела).


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 25 Сеп 2007, 0:41

виждал сам медна траба(с извивка като охлаждащата маслото),варзана м-у горивния филтер и гнп-то и продалжаваща м-у радиатора на климатика и водния-дали има някакав ефект или ...

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 25 Сеп 2007, 2:53

Вместо да пускаш три последователни постинга, пускай един!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '97 328i cabrio
Мечтае да кара: E24 M6

Мнение от BMWACSCHNITZER » 25 Сеп 2007, 16:43

Писано е за охлаждане на нафтата. ;) Ползваи търсачка. :)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 28 Сеп 2007, 13:33

BMWACSCHNITZER написа:Писано е за охлаждане на нафтата. ;) Ползваи търсачка. :)
бях го срещал някаде ама си спомням бегло,а сега не мога да я открия темата :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 28 Сеп 2007, 14:29

ivan. написа:
BMWACSCHNITZER написа:Писано е за охлаждане на нафтата. ;) Ползваи търсачка. :)
бях го срещал някаде ама си спомням бегло,а сега не мога да я открия темата :help:

хвърли един поглед тука : http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=37114&highlight=%EE%F5%EB%E0%E6%E4%E0%ED%E5+%ED%E0%F4%F2%E0


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 28 Сеп 2007, 14:41

swh_bmw написа:
ivan. написа:
BMWACSCHNITZER написа:Писано е за охлаждане на нафтата. ;) Ползваи търсачка. :)
бях го срещал някаде ама си спомням бегло,а сега не мога да я открия темата :help:

хвърли един поглед тука : http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=37114&highlight=%EE%F5%EB%E0%E6%E4%E0%ED%E5+%ED%E0%F4%F2%E0
благодаря,колега.По4вам да 4ета.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: охлаждане на горивото при дизеловите мотори

Мнение от zvetiko » 28 Сеп 2007, 21:18

ivan. написа:
zvetiko написа:
ivan. написа:какав според вас ще е ефекта за радиатор след горивния филтер?или за студено гориво в топъл цилиндър?


Студеният въздух-ясно.Повече кислородни молекули,по-добро изгаряне.Но студено гориво?Ами през зимата-нали има подгряващ елемент при горивният филтър.Четох за нещо съществувало някога като идея и сега направено и работещо-емулиране на нафтата с 20% вода-при попадане в горивната камера,водата избухва и разпрашава нафтата.Ефекта е ясен.
колега попаденето на вода в горивната камера е фатално.мисля 4е падаше след изпусквателния колектор,поради високата темп.на изгорелите газове се превраща в компресия и се враща в цилиндрите,но става винаги в комбимация с някаква газ в смукателния(за дизела).


Колега,затова съм писал емулсия-еднородна смес между вода и нафта,която се прави със специален смесител.Не е чиста вода,не е и нафта в която има вода.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Сеп 2007, 21:34

И ако охлаждаме горивото ,наистина най-добрият и ефективен вариант е серпентина след горивният филтър,увита около тръбата на еър кандишъна в коша на двигателя.Между другото по тази методика имам топла вода за чистачките-5-6метра маркуч ,след помпата увит около някое водно съединение.През зимата ми размразява стъклата и топи снега,през лятото мие размазаните неща.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 28 Сеп 2007, 21:45

zvetiko написа:И ако охлаждаме горивото ,наистина най-добрият и ефективен вариант е серпентина след горивният филтър,увита около тръбата на еър кандишъна в коша на двигателя.Между другото по тази методика имам топла вода за чистачките-5-6метра маркуч ,след помпата увит около някое водно съединение.През зимата ми размразява стъклата и топи снега,през лятото мие размазаните неща.

седката на мерцефес миля имаше такива тръби и казанчето за чистачките
Кое е по-хубаво от шведската тройка?БАВАРСКАТА тройка:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 24 Окт 2007, 14:19

Саживявам темата :mhihi: .Снощи на нощната смяна цяла вечер разпитвах един колега 52 годишен и той ми каза че още преди 12 години е пробвал на Москвич с медна трабичка около водно саединение - няма да коментирам само ще кажа,че му е горяла 9,5 градско..то зависи и от карането ама тва си е 1-1,5 литра мисля,че никак не е малко.Нали тва целим по-малък разход,пък съответно с повече гориво ще прави малки чудеса :D :evil: :twisted:.И саответно тоя радиатор на CDI-то охлажда ли или напротив и на какъв прихцип е все пак и самоделки може да си направим.Труд и техника баце :mhihi:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook