охлаждане на горивото при дизеловите мотори
Модератор: bum_bum
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
охлаждане на горивото при дизеловите мотори
какав според вас ще е ефекта за радиатор след горивния филтер?или за студено гориво в топъл цилиндър?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: охлаждане на горивото при дизеловите мотори
ivan. написа:какав според вас ще е ефекта за радиатор след горивния филтер?или за студено гориво в топъл цилиндър?
Студеният въздух-ясно.Повече кислородни молекули,по-добро изгаряне.Но студено гориво?Ами през зимата-нали има подгряващ елемент при горивният филтър.Четох за нещо съществувало някога като идея и сега направено и работещо-емулиране на нафтата с 20% вода-при попадане в горивната камера,водата избухва и разпрашава нафтата.Ефекта е ясен.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: охлаждане на горивото при дизеловите мотори
колега попаденето на вода в горивната камера е фатално.мисля 4е падаше след изпусквателния колектор,поради високата темп.на изгорелите газове се превраща в компресия и се враща в цилиндрите,но става винаги в комбимация с някаква газ в смукателния(за дизела).zvetiko написа:ivan. написа:какав според вас ще е ефекта за радиатор след горивния филтер?или за студено гориво в топъл цилиндър?
Студеният въздух-ясно.Повече кислородни молекули,по-добро изгаряне.Но студено гориво?Ами през зимата-нали има подгряващ елемент при горивният филтър.Четох за нещо съществувало някога като идея и сега направено и работещо-емулиране на нафтата с 20% вода-при попадане в горивната камера,водата избухва и разпрашава нафтата.Ефекта е ясен.
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
ivan. написа:бях го срещал някаде ама си спомням бегло,а сега не мога да я открия тематаBMWACSCHNITZER написа:Писано е за охлаждане на нафтата.Ползваи търсачка.
хвърли един поглед тука : http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=37114&highlight=%EE%F5%EB%E0%E6%E4%E0%ED%E5+%ED%E0%F4%F2%E0
благодаря,колега.По4вам да 4ета.swh_bmw написа:ivan. написа:бях го срещал някаде ама си спомням бегло,а сега не мога да я открия тематаBMWACSCHNITZER написа:Писано е за охлаждане на нафтата.Ползваи търсачка.
хвърли един поглед тука : http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=37114&highlight=%EE%F5%EB%E0%E6%E4%E0%ED%E5+%ED%E0%F4%F2%E0
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: охлаждане на горивото при дизеловите мотори
ivan. написа:колега попаденето на вода в горивната камера е фатално.мисля 4е падаше след изпусквателния колектор,поради високата темп.на изгорелите газове се превраща в компресия и се враща в цилиндрите,но става винаги в комбимация с някаква газ в смукателния(за дизела).zvetiko написа:ivan. написа:какав според вас ще е ефекта за радиатор след горивния филтер?или за студено гориво в топъл цилиндър?
Студеният въздух-ясно.Повече кислородни молекули,по-добро изгаряне.Но студено гориво?Ами през зимата-нали има подгряващ елемент при горивният филтър.Четох за нещо съществувало някога като идея и сега направено и работещо-емулиране на нафтата с 20% вода-при попадане в горивната камера,водата избухва и разпрашава нафтата.Ефекта е ясен.
Колега,затова съм писал емулсия-еднородна смес между вода и нафта,която се прави със специален смесител.Не е чиста вода,не е и нафта в която има вода.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
И ако охлаждаме горивото ,наистина най-добрият и ефективен вариант е серпентина след горивният филтър,увита около тръбата на еър кандишъна в коша на двигателя.Между другото по тази методика имам топла вода за чистачките-5-6метра маркуч ,след помпата увит около някое водно съединение.През зимата ми размразява стъклата и топи снега,през лятото мие размазаните неща.
zvetiko написа:И ако охлаждаме горивото ,наистина най-добрият и ефективен вариант е серпентина след горивният филтър,увита около тръбата на еър кандишъна в коша на двигателя.Между другото по тази методика имам топла вода за чистачките-5-6метра маркуч ,след помпата увит около някое водно съединение.През зимата ми размразява стъклата и топи снега,през лятото мие размазаните неща.
седката на мерцефес миля имаше такива тръби и казанчето за чистачките
Кое е по-хубаво от шведската тройка?БАВАРСКАТА тройка:)
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Саживявам темата
.Снощи на нощната смяна цяла вечер разпитвах един колега 52 годишен и той ми каза че още преди 12 години е пробвал на Москвич с медна трабичка около водно саединение - няма да коментирам само ще кажа,че му е горяла 9,5 градско..то зависи и от карането ама тва си е 1-1,5 литра мисля,че никак не е малко.Нали тва целим по-малък разход,пък съответно с повече гориво ще прави малки чудеса
.И саответно тоя радиатор на CDI-то охлажда ли или напротив и на какъв прихцип е все пак и самоделки може да си направим.Труд и техника баце 





16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани