X brace за Е36

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 29.07.2003
Местоположение: София - Лагера

X brace за Е36

Мнение от xaoc777 » 02 Фев 2004, 23:44

Понеже много не ми се рови задълбочено назад във времето (в дълбокият архив на форума), а от както съм тук тема за това нещо май не съм виждал. Моля ви обяснете ми по така технически за какво служи X brace
Ето му и снимката, знам само че се слага някаде под двигателя:
Изображение
Изображение

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 03 Фев 2004, 10:24

Ефекта е същия като strut brace, да ограничи изкривяванията на самото купе - така окачването си върши по-добре работата. Това е по-добро от strut brace, но е и по-сложно за инсталиране.

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 03 Фев 2004, 10:36

Имах някъде описано как се прави и как се монтира - нужно е да се порбива моста но това не е проблем - можеш да си го купиш от всеки магазин за БМВ но искай за Е36 кабрио а не за М3 защото мисля че има голяма разлика в цената - но беше около 150лв - и аз мисля да вземам тази година
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 03 Фев 2004, 11:28

тая хавица се слага обикновенно само за як рейсинг на писта, БМВ тата са яки и нямат нужда обикновенно от такова не6то, ина4е стрът бреиса никелран и инсталиран е гъзариика :D само 4е за кво ми е пове4е желязо на предницата като реално няма нужда от него?
за да по4не да се усуква купето ти трябва бая мо6тно страни4но ускорение, което се постига на хубав асфалс с много добри гуми и доволна скорост :D не6то което в БГ малко........поне за мен атернатива е подобряване на ока4ването :D
и този кръстосан бреис много 6те ограни4и достъпа до двигателя
ама тва си е мое мнение :wink:
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 03 Фев 2004, 11:33

Аз съм виждал много запазено БМВ да му се къса задницата с целия багажни от пропаднал път и то на магистрала Варна - да не говорим с твърдо окачване колко удари поема това купе - спред мен има нужда от много подсилване - имам една директория с снимки на всички места нужни за подсилване - довечера ще я кача някъде из нет-а
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 29.07.2003
Местоположение: София - Лагера

Мнение от xaoc777 » 03 Фев 2004, 18:33

И пусни линка тук :!: :)
А този Хикс Брейс може да помогне и като нещо опираш отдолу, или греша. Може би картер :)
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 03 Фев 2004, 23:26

Моето мнение е - подсилвай колкото можеш повече :D особено с твърдо окачване
тледам че се продават алуминиеви strut brace които са доста по скъпи .. дали защото са по леки? или аз нещо съм се объркал

Kamikadze непремено покажи тези снимки

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: Southampton

Мнение от Trevor Wilkinson » 04 Фев 2004, 17:00

Клетката е главния подсилващ елемент . Тия са малко вятър работа . За добър ефект , алуминиева клетка се вгражда .

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 04 Фев 2004, 17:50

Сега сори че ви забавих - но пс-то ми е такава бъркотия .......
значи за Х-брейс и други ДоИтЙоселф гледайте тука :
http://www.geocities.com/e36rulz/DIY.html
А за подсилването вижте първо тука
http://www.turnermotorsport.com/html/sh ... suspwheels
има доста снимки и как се инсталира - повечето неща са лесни за направа , а събраните от мене снимки - друг път - като ги намеря :lol:
Значи това с алуминиеви вместо гумени тампони е добре но НЕ И ЗА БЪЛГАРИЯ - по добре намерете да ви ги направят от по твърда гума или от М3
Всичко останало - клетки , тръбни конструкции е за рейсинг мисля че за улични дрифтери няма да им потрябва :)
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 04 Фев 2004, 19:09

бре тез брейсове не се ли слагат отгоре ??? кви картери бе6е споменал някой? ина4е другото са анти ролл барове...
за тампони алуминиеви? само на рейсинг ги ползват по добре гумени
най добре полиуретанови :wink:
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 04 Фев 2004, 19:13

V_Z_G за това пуснах линкове за да можете да погледнете :
Изображение

Тва е Х-брейс a отгоре е страт брейс
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 04 Фев 2004, 19:20

аааааахм съгласен верно не бях виждал х брейс инсталиран мерси.
това ми изглежда по добро от стръта .......
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 04 Фев 2004, 19:21

Двете са еднакво добри но за различни неща - най добре с 2-те - аз до сега не съм ги слагал ноо това лято ........
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 04 Фев 2004, 19:49

strut bar познат още като strut tower bar или strut brace се използва за да свърже в едно цяло срещуположните колони,греди,бутуши или както там му викате. Целта им е да намалят огъването и натоварването, което тези греди търпят при по тежко завиване. При завой колоните на колата се огъват леко, което предизвиква изменения и в шасито, което пък води до липса на сцепление с пътя. Основната цел на strut bar-а е да пренеса натоварванетополучило се на едната колона в/у двете, като по този начин го намалява....от там колелата запазват правилната си посока и гумите прилепват по-добре към пътя. Задните strut bar-ове работят на принципа на предните, като основната им цел е да подобрят цялостната здравина на шасито, предпазват от подзавиване/understeer/ и като цяло помагат доста при рязко спиране в завой. Strut bar-ове са силно препоръчителни при използването на по-широки джанти и гуми, също така при използването на по-ниски и твърди пружини, спортни амортисьори и нископрофилни гуми които рефлектират върху здравината и гъвкавоста на шасито. В случая strut bar-а не само подсилват здравината на шасито, но правят завиването по-лесно и по-бързо. Повечето strut bars са доста красиви и привлекателни, но това не ги прави здрави и използваеми.....ако наистина искате да подсилите колата си и да предпазите най-добре шасито от извиване, най-препоръчително е използването и на Х-brace което се захваща директно за гредите, но това най-добре ще видите в линка на Камикадзе :roll:
======================
ПС: Мегов има преден и заден стрът брейс.....верно са hand made но той най-добре ще каже има ли някъкъв ефект :idea:
Изображение Изображение Изображение Изображение

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 04 Фев 2004, 21:32

:OT: Един приятел си взе strut brace на Active Autowerke, ще ви излъжа за цената, но беше около $200, след като му изпратили за Е46 М3, а той си поръчал за Е36 М3 - го върнал! Изпрати ли му вече необходимото за Е36 М3 ... започнал да го монтира ... оказало се, че опира в капака, който неможе да се затвори .. Обадил се на AA и оттам му казали или да си поогъне капака или да хванe едно трупче и да започне да блъска с 5кг чук по ботушите да слегнат, защото с времето се били надигали и трябвало да се сгънат надолу! Моят приятел ги попитал майтап ли си правят с него, а хората му отговорили, че всички така си монтирали техния strut brace ... Познайте дали иска да чуе повече за AA Tuning ... Върнал им го и сега си е поръчал на Hamann strut и се кръсти с двете ръце да стане ...
М/у другото този на AA бил едно към едно с на някаква друга фирма, чиято цена била на 1/3 от този ... Така, че мили приятели навсякъде по света продават дървета ;)

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook