Един проект от братска хАмерика :-)))
Модератор: bum_bum
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Един проект от братска хАмерика :-)))
И така лудостта започна отново
Както винаги всичко се роди през дългите безсънни нощи.
Както е казал поета, изживяването е нищо без да споделиш с приятели:mhihi: По едно време имах твърдата увереност в себе си че ще издържа докрай без свистене,ама не можах и 2 години да устискам
Та всичко започна преди 5 месеца когато си закупих един доста запазен екземплър Е30 от 87-о лето.325иС с 5 скорости,шперче и малко други шукарийки,всъщност всички дето ги има за модела.Учудващо читав за 217000+++ мили(340000+++км.).Умерено спортно окачване,шорт шифтър, не гори и не тече масло и други.Перфектният кандидат за малко бууст
Наистина малко,а когато мотора се счупи и се сдобие с 2.7 литра долнище може да получи и малко овърбууст
Целта засега е скромни 0.7 бара със бързо спулваща турбинка.Напоследък ме е завладяла идеята да заменя драга с дрифтинг,така че сетъпа е оруентиран точно натам.Сток ЕКУ с къстъм турбо чип-ограничител на 6900 оборота и връща аванса с до 5 градуса над 3000 оборота и фул тротъл.24 либри дюзи,дебитомер от късните М30 535 или 735 Е32 или Е34.Доста разпространен сетъп между Е30 феновете тука,и доста надежден.
Ето това е бъдещият нарушител на спокойствие
помежду другото много баварци има пред нас,не ги знам на кой са
След дълги безсънни нощи на Ибей подаръците почнаха да пристигат.
Мойта слабост-К26:uups:
Днес дойдоха малко подаръци от Сумит рацинг
Едно момче от Индиана прави такива неща за уредчета за Е30.Има такива които се слагат на мястото на касетофона,пепелника,централната духалка,шофьорската духалка.


Както е казал поета, изживяването е нищо без да споделиш с приятели:mhihi: По едно време имах твърдата увереност в себе си че ще издържа докрай без свистене,ама не можах и 2 години да устискам

Та всичко започна преди 5 месеца когато си закупих един доста запазен екземплър Е30 от 87-о лето.325иС с 5 скорости,шперче и малко други шукарийки,всъщност всички дето ги има за модела.Учудващо читав за 217000+++ мили(340000+++км.).Умерено спортно окачване,шорт шифтър, не гори и не тече масло и други.Перфектният кандидат за малко бууст


Целта засега е скромни 0.7 бара със бързо спулваща турбинка.Напоследък ме е завладяла идеята да заменя драга с дрифтинг,така че сетъпа е оруентиран точно натам.Сток ЕКУ с къстъм турбо чип-ограничител на 6900 оборота и връща аванса с до 5 градуса над 3000 оборота и фул тротъл.24 либри дюзи,дебитомер от късните М30 535 или 735 Е32 или Е34.Доста разпространен сетъп между Е30 феновете тука,и доста надежден.
Ето това е бъдещият нарушител на спокойствие


След дълги безсънни нощи на Ибей подаръците почнаха да пристигат.
Мойта слабост-К26:uups:
Днес дойдоха малко подаръци от Сумит рацинг
Едно момче от Индиана прави такива неща за уредчета за Е30.Има такива които се слагат на мястото на касетофона,пепелника,централната духалка,шофьорската духалка.

^^Клипчета ще има.То тука не е много здравословно,ма то е ясно 4е някой ден ще изям дървото
^Чипа уж е копие на TCD чип(надявам се).% градуса изглеждат добре за този бууст.Ако се върне повече,няма да усетиш буста
, а за по-сериозни апликации то е ясно че сток ЕКУ-то не стаа.
Ето и едно дост чисто(за сега
) машинно отделение с някои компоненти готови да се врътнат.


^Чипа уж е копие на TCD чип(надявам се).% градуса изглеждат добре за този бууст.Ако се върне повече,няма да усетиш буста

Ето и едно дост чисто(за сега

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Евала Кире
Един човек възкликна за 1,1 ,че било "течение а не налягане"
, но щом си решил да гониш наякакъв баланс ще стане екстра колицата
Гледам там и едно Е34 комби
Георги Пенчев

Един човек възкликна за 1,1 ,че било "течение а не налягане"



Гледам там и едно Е34 комби

Георги Пенчев
^^ Баланс му е майката,а и на сме на 20 години
Комбито е екстра,мноо му са радвам.Тука такова 95-та 130000 мили,идеално състояние,за по-малко от $6 бона не мое да го барнеш.Дълга история, ма си го купих от Ню Йорк и ми го докараха пред вратата без да ставам от компа
^Това си е баш къстъм колектор.Досвидяха ми се $200 и сега ме е малко яд,ама това е.Този поне е изпитана конструкция.
Днеска пак малко подараци ме чакаха пред вратата,май ще пали м тая седмица
И тука нещо друго дойде,ама не е за мен:roll:



^Това си е баш къстъм колектор.Досвидяха ми се $200 и сега ме е малко яд,ама това е.Този поне е изпитана конструкция.
Днеска пак малко подараци ме чакаха пред вратата,май ще пали м тая седмица

И тука нещо друго дойде,ама не е за мен:roll:
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
aaaaa Кирееее
туй за м50 ве 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Колега а как ще спираш после? Сигурен съм че имаш идеи и по този въпрос, Или искаш първо да изсъска и тогава
Иначе евала. Слядя ти темата с интерес.


Иначе евала. Слядя ти темата с интерес.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Welcome back Кире...Очакваме да я видим в действие...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани