Турбо колектор за М50
Модератор: bum_bum
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Турбо колектор за М50
Това специално за alx, щото знам че ще му се израдва
Капацитета на тези "спагети" е 500 коня, двигателя е M52B28 (aka 328i).

Доказано е че на БМВ не са му толкова нужни изравнени колектори поради нуждата на голямо турбо и място 90% полвзват този тип :
Това е М3 Е30 с присаден 3.5 алпина мотор преправен на синглъл турбо - 701 коня на вала
Иначе довечера ще постна снимки на колектори - перфектни за М5
Това е М3 Е30 с присаден 3.5 алпина мотор преправен на синглъл турбо - 701 коня на вала

Иначе довечера ще постна снимки на колектори - перфектни за М5

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
да му имам на тоя tig-заварката.. някои сериозно си е поиграл със тоз колектор. произведение на изкуството е направо...
а от изравнените колектори има огромна полза- особено ако двигателя ще се ползва и за всекидневно каране. изравнените колектори дават въртящ момент - с други думи повече площ под кривата на конете и я поддържат по-дълго във оборотите. въпрос на лични предпочитания, ма мразя двигатели по 1000 коня дето под 2000 оборота не моат отлепят...винаги ще предпочета един двигател 750 коня и 750 паунда въртящ момент пред 1000 коня и 400 паунда въртящ момент и при това по-високо в оборотите...
а от изравнените колектори има огромна полза- особено ако двигателя ще се ползва и за всекидневно каране. изравнените колектори дават въртящ момент - с други думи повече площ под кривата на конете и я поддържат по-дълго във оборотите. въпрос на лични предпочитания, ма мразя двигатели по 1000 коня дето под 2000 оборота не моат отлепят...винаги ще предпочета един двигател 750 коня и 750 паунда въртящ момент пред 1000 коня и 400 паунда въртящ момент и при това по-високо в оборотите...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
да_улф,
всъщност нм са характеристика как двигателя прави коне спрямо оборотите, (едното е функция на другото и обороти) ма да не зачекваме тази тема че тя, заедно със темите за гумите и маслата са бездънни
камикадзе- мда. проблема при малките много напомпани турбо двигатели (а ла ф1 през 80те) е че върха на конете и върха на въртящия момент са много далече един от друг във оборотите... турбо двигателите от този период са имали червена линия на около 14500 оборота и са постигали около 1300 коня за квалификации.. от там коне= (нм х обороти) / 7023.5
1300 = (Х х 14500) /7023.6
Х = 629 нм при 14500 оборота и 1300 коня... а както знаеме нм са индикация реално колко продължително (във оборотите) този двигател може да развива тези 1300 коня... 630нм (за 1300 коня) не е много.. от там и късите предавки на ф1 които имат за цел да държат двигателя във тези обороти при различните скорости- въртящия момент просто е малко... хубаво поне че ф1 са леки та не им трябва много...
кво се опитах да кажа- ба ли го...
бе мисълта ми беше че е хубаво човек да залита по малолитражни (под 4-5 литра) 1000 коня двигатели, ма да ти кажа честно освен за драг рейсинг ако ги ползваш за друго много бързо ша та изнервират... така съм чел поне де
всъщност нм са характеристика как двигателя прави коне спрямо оборотите, (едното е функция на другото и обороти) ма да не зачекваме тази тема че тя, заедно със темите за гумите и маслата са бездънни

камикадзе- мда. проблема при малките много напомпани турбо двигатели (а ла ф1 през 80те) е че върха на конете и върха на въртящия момент са много далече един от друг във оборотите... турбо двигателите от този период са имали червена линия на около 14500 оборота и са постигали около 1300 коня за квалификации.. от там коне= (нм х обороти) / 7023.5
1300 = (Х х 14500) /7023.6
Х = 629 нм при 14500 оборота и 1300 коня... а както знаеме нм са индикация реално колко продължително (във оборотите) този двигател може да развива тези 1300 коня... 630нм (за 1300 коня) не е много.. от там и късите предавки на ф1 които имат за цел да държат двигателя във тези обороти при различните скорости- въртящия момент просто е малко... хубаво поне че ф1 са леки та не им трябва много...
кво се опитах да кажа- ба ли го...

бе мисълта ми беше че е хубаво човек да залита по малолитражни (под 4-5 литра) 1000 коня двигатели, ма да ти кажа честно освен за драг рейсинг ако ги ползваш за друго много бързо ша та изнервират... така съм чел поне де

Последна промяна alx на 27 Яну 2004, 22:08, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Въртящия момент е хубаво нещо, ама трябва мощност... а без такива криви тръби във високите обороти почва да се задъхва ако е голям мотор - примрено 3.2 S52.
Въртящия момент е хубаво нещо, ама трябва мощност... а без такива криви тръби във високите обороти почва да се задъхва ако е голям мотор - примрено 3.2 S52
хммммм не разбирам аз но писах на 2-3-ма дето карат 3+ литра коли с прав колектор и мощност над 700 коня а до колкото знам лимита на оборотите им е 8800-9000 .
Интересни формули пишете нооо мисля че трудно намират място в практиката - поне според мен - 100% от БМВ турбо направено от фирма е с прав колектор , намерих много Супри и Скайлаини по 1000 коня на световноизвестни фирми с прави колектори ....... аз лично няма да правя такъв аз имам среден вариант нооо всяко нещо с времето си

Пък ако моята почне да се задъхва на високите ще сменям на 3500 оборота

Ето колектора на повечето Американски турбо М3-ки

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
Първите резултати от зимата са налице
Този сезон ще има минимум 100 бмв -та над 400 коня в повече
Ето линк за DIY MANIFOLD :
http://hem.passagen.se/spretten2003/323grenror.htm
Най интересните новини са
Е30 350тти V12 2xGT40 turbo 1500hp +
E30 344тти M60 4.4 2xGT37 turbo 1000hp 1500++nm
...

Този сезон ще има минимум 100 бмв -та над 400 коня в повече

Ето линк за DIY MANIFOLD :
http://hem.passagen.se/spretten2003/323grenror.htm
Най интересните новини са
Е30 350тти V12 2xGT40 turbo 1500hp +
E30 344тти M60 4.4 2xGT37 turbo 1000hp 1500++nm
...
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Хихи, ами то и аз един ден ако стигна до там ще е прав колектора, виждал съм и аз направени М3ки с прав колектор и не е като да не вървят. Обаче всички казват, че без свястна електроника нищо не става, и това мога да го повярвам. По-добре скъп контролер и евтина турбина отколкото обратното... Ти към каква система си се насочил?
Аз като не толкова запознат с мап-ването се насочих към пиджибак система - поне знам че лесно ще запаля колата
Мисля че е добър вариант - повярвате ми с подобни системи ще се появят едни от най бързите стреет БМВ-та правени някога (моето не е в това число ) 


[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани