Пак за атмосферен или турбо мотор...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Пак за атмосферен или турбо мотор...

Мнение от Nightmare » 31 Юли 2007, 10:35

Знам че темата е доста дъфкана но искам пак да поспориме малко по нея...
И така...
1.Кое според вас излиза по ефтино?(приемаме че атмосферката е примерно М42 и е около 180-200к.с.,турбинираната да е пак ИС-ка горе долу на същите коне)
2.За ежедневно каране кое бихте предпочели?
3.Кой тунинг се прави по лесно-турбинирането или атмосферния?

А ето и лично моята позиция...
1.По принцип турбинирането май си е по-скъпата инвестиция,но зависи какво се изисква в крайна сметка...Като се замисля обаче читав атмосферен тунинг също не излиза никак ефтино :roll:
2.Лично аз за ежедневно каране бих предпочел някоя наточена атмосферка.Иначе само за гонки...бих се позамислил малко :lol:
3.На тоя въпрос най добре да не казвам мнение(не че на другите съм много компетентен :uups: ) щото съм си нямал работа още с турбинирани мотори :uups: Нека тука споделят тунингистите кой както мисли/препочита!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 31 Юли 2007, 10:49

1. За "тюнинга" тряа яко парса без значение атмосферен или принудително пълнене.

2.За ежедневно каране нещо с въртящ момент в ниските обороти.

3.С пари всичко става."Тюнинга" си е доста скъпо хоби Няма лесно няма трудно пара има ли всичко става :)
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 31 Юли 2007, 10:50

Ако погледнеш реално, "надуването" на един М42 с турбина в рамките на 0.3-0.4 и достигането на около 180 коня ще е доста по-лесно като се има в предвид, че не трябва да отваряш мотора.... докато атмосферния трябва да го разкостиш из основи... до колкото знам 0.5 се издържа без проблеми и дава около 220 PS на М42/М44 ... "оптимизирането" по атмосферен начин до 220 коня ще е бая играчка и според мен ще изразходи повече кинти... а и турбото дава един въртящ момент, дето не е за пренебрегване ;) аз лично бих предпочел поставяне на турбо :) Но нека спецовете да кажат :)

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 01 Авг 2007, 0:02

Honzik написа:Ако.....
Няма нужда спецовете да се обаждат, ти го каза ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 01 Авг 2007, 0:44

добре и в крайна сметка за скромно турбиниране колко излиза като пари горе долу ?
Изображение

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 01 Авг 2007, 0:47

Honzik написа:Ако погледнеш реално, "надуването" на един М42 с турбина в рамките на 0.3-0.4 и достигането на около 180 коня ще е доста по-лесно като се има в предвид, че не трябва да отваряш мотора.... докато атмосферния трябва да го разкостиш из основи... до колкото знам 0.5 се издържа без проблеми и дава около 220 PS на М42/М44 ... "оптимизирането" по атмосферен начин до 220 коня ще е бая играчка и според мен ще изразходи повече кинти... а и турбото дава един въртящ момент, дето не е за пренебрегване ;) аз лично бих предпочел поставяне на турбо :) Но нека спецовете да кажат :)

:yes:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 01 Авг 2007, 0:50

ditko1 написа:добре и в крайна сметка за скромно турбиниране колко излиза като пари горе долу ?

2500-3000 за малък надув до 0.8бар примерно.перфектно за everyday car

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 01 Авг 2007, 10:04

sachs написа:
ditko1 написа:добре и в крайна сметка за скромно турбиниране колко излиза като пари горе долу ?

2500-3000 за малък надув до 0.8бар примерно.перфектно за everyday car


Ебати, глупоситите :!: Няма такова нещо като "скромно надуване". С тоя "малък" надув от 0.8 първо ще хвърля съединители като за последно, второ след 2а месеца скоростната кутия ще вие като линейка, и т.н. Да не изброявам всичките неволи които ще ви се струпат на главата, ако почнете. Обаче хванеш ли се на хорото - пускане няма. Затова ако си мислите, че 3000 лв ще ви стигнат за жления резултат, пригответе 6 за да не се окаже, че нямате кола ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 01 Авг 2007, 10:13

Пичове има една приказка че
в ако отидеш да си купуваш
яхта в Монако и пита колко струва
никога няма да ти я продадат.

Та и тука случая е идентичен,
ако почвате да питате как ще
излезе по-евтино изобщо не се
хващайте на хорото ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 01 Авг 2007, 10:43

Пак за почна спора за това колко струва едно скромно турбиниране :confused:
Все пак от тези които писаха повечето имат опит с турбинирането особено ТОМ и rtzankov така че да кажат сега ако избираха примерно какво да правят с колата си,дали биха я турбинирали или щяха да и шибнат един добър атмосферен тунинг(който ако наистина е добър май струва колкото турбиниране :confused: )?
Изображение

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 01 Авг 2007, 11:18

rtzankov написа:
sachs написа:
ditko1 написа:добре и в крайна сметка за скромно турбиниране колко излиза като пари горе долу ?

2500-3000 за малък надув до 0.8бар примерно.перфектно за everyday car


Ебати, глупоситите :!: Няма такова нещо като "скромно надуване". С тоя "малък" надув от 0.8 първо ще хвърля съединители като за последно, второ след 2а месеца скоростната кутия ще вие като линейка, и т.н. Да не изброявам всичките неволи които ще ви се струпат на главата, ако почнете. Обаче хванеш ли се на хорото - пускане няма. Затова ако си мислите, че 3000 лв ще ви стигнат за жления резултат, пригответе 6 за да не се окаже, че нямате кола ;)

е бате извиняваи не знаех... :mhihi: :mhihi: а кво е иначе това тунинг онова на телевизора дето търси програми ли беше :?: :?:
тука сте много инжинерите и маи не съм за тука :mhihi: :mhihi:
лека и доходна ви желая.

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 01 Авг 2007, 11:54

Nightmare написа:Пак за почна спора за това колко струва едно скромно турбиниране :confused:
Все пак от тези които писаха повечето имат опит с турбинирането особено ТОМ и rtzankov така че да кажат сега ако избираха примерно какво да правят с колата си,дали биха я турбинирали или щяха да и шибнат един добър атмосферен тунинг(който ако наистина е добър май струва колкото турбиниране :confused: )?


Всеки вижда нещата по различен начи, а и зависи каква е целта на проетка. Лудия прави ИС-ката основно за Дрга в клас Б, затова е борбата с 1.8 литровия мотор, да не мислите иначе че до сега нямаше да е заврял един 4 литров урод вътре ... Ако трябва на ново да зпочна всичко, бих посъбрал малко парички за истински железа вътре в мотора,буталца, биелки, вал-а и така е доста здрав, здрав съединител, и добре премислени всмукателен и изпускателен колектор. После бавно и методично всичко, се слага в правилния ред, и без тийнеджърска прибързаност ще стане като хората :) В момента ме треска в главата мисълта .. "No replacement for displacemen."


Бате Кольо, не се пали толко , сутринта бех лееко изневен, за което се извинявам ;) :roll:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 01 Авг 2007, 14:20

rtzankov написа:
Nightmare написа:Пак за почна спора за това колко струва едно скромно турбиниране :confused:
Все пак от тези които писаха повечето имат опит с турбинирането особено ТОМ и rtzankov така че да кажат сега ако избираха примерно какво да правят с колата си,дали биха я турбинирали или щяха да и шибнат един добър атмосферен тунинг(който ако наистина е добър май струва колкото турбиниране :confused: )?


Всеки вижда нещата по различен начи, а и зависи каква е целта на проетка. Лудия прави ИС-ката основно за Дрга в клас Б, затова е борбата с 1.8 литровия мотор, да не мислите иначе че до сега нямаше да е заврял един 4 литров урод вътре ... Ако трябва на ново да зпочна всичко, бих посъбрал малко парички за истински железа вътре в мотора,буталца, биелки, вал-а и така е доста здрав, здрав съединител, и добре премислени всмукателен и изпускателен колектор. После бавно и методично всичко, се слага в правилния ред, и без тийнеджърска прибързаност ще стане като хората :) В момента ме треска в главата мисълта .. "No replacement for displacemen."


Бате Кольо, не се пали толко , сутринта бех лееко изневен, за което се извинявам ;) :roll:

няма нищо бате случва се ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 01 Авг 2007, 17:12

Слушайте Цено,той е малък,но вече знае ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 02 Авг 2007, 4:10

bmwdriver написа:Слушайте Цено,той е малък,но вече знае ;)

не е малък бате,просто не си му свикнал ;)

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook