Пак за атмосферен или турбо мотор...
Модератор: bum_bum
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Пак за атмосферен или турбо мотор...
Знам че темата е доста дъфкана но искам пак да поспориме малко по нея...
И така...
1.Кое според вас излиза по ефтино?(приемаме че атмосферката е примерно М42 и е около 180-200к.с.,турбинираната да е пак ИС-ка горе долу на същите коне)
2.За ежедневно каране кое бихте предпочели?
3.Кой тунинг се прави по лесно-турбинирането или атмосферния?
А ето и лично моята позиция...
1.По принцип турбинирането май си е по-скъпата инвестиция,но зависи какво се изисква в крайна сметка...Като се замисля обаче читав атмосферен тунинг също не излиза никак ефтино
2.Лично аз за ежедневно каране бих предпочел някоя наточена атмосферка.Иначе само за гонки...бих се позамислил малко
3.На тоя въпрос най добре да не казвам мнение(не че на другите съм много компетентен
) щото съм си нямал работа още с турбинирани мотори
Нека тука споделят тунингистите кой както мисли/препочита!
И така...
1.Кое според вас излиза по ефтино?(приемаме че атмосферката е примерно М42 и е около 180-200к.с.,турбинираната да е пак ИС-ка горе долу на същите коне)
2.За ежедневно каране кое бихте предпочели?
3.Кой тунинг се прави по лесно-турбинирането или атмосферния?
А ето и лично моята позиция...
1.По принцип турбинирането май си е по-скъпата инвестиция,но зависи какво се изисква в крайна сметка...Като се замисля обаче читав атмосферен тунинг също не излиза никак ефтино

2.Лично аз за ежедневно каране бих предпочел някоя наточена атмосферка.Иначе само за гонки...бих се позамислил малко

3.На тоя въпрос най добре да не казвам мнение(не че на другите съм много компетентен


- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ако погледнеш реално, "надуването" на един М42 с турбина в рамките на 0.3-0.4 и достигането на около 180 коня ще е доста по-лесно като се има в предвид, че не трябва да отваряш мотора.... докато атмосферния трябва да го разкостиш из основи... до колкото знам 0.5 се издържа без проблеми и дава около 220 PS на М42/М44 ... "оптимизирането" по атмосферен начин до 220 коня ще е бая играчка и според мен ще изразходи повече кинти... а и турбото дава един въртящ момент, дето не е за пренебрегване
аз лично бих предпочел поставяне на турбо
Но нека спецовете да кажат 



- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Honzik написа:Ако погледнеш реално, "надуването" на един М42 с турбина в рамките на 0.3-0.4 и достигането на около 180 коня ще е доста по-лесно като се има в предвид, че не трябва да отваряш мотора.... докато атмосферния трябва да го разкостиш из основи... до колкото знам 0.5 се издържа без проблеми и дава около 220 PS на М42/М44 ... "оптимизирането" по атмосферен начин до 220 коня ще е бая играчка и според мен ще изразходи повече кинти... а и турбото дава един въртящ момент, дето не е за пренебрегванеаз лично бих предпочел поставяне на турбо
Но нека спецовете да кажат

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
sachs написа:ditko1 написа:добре и в крайна сметка за скромно турбиниране колко излиза като пари горе долу ?
2500-3000 за малък надув до 0.8бар примерно.перфектно за everyday car
Ебати, глупоситите




R.I.P Landikar
Пак за почна спора за това колко струва едно скромно турбиниране
Все пак от тези които писаха повечето имат опит с турбинирането особено ТОМ и rtzankov така че да кажат сега ако избираха примерно какво да правят с колата си,дали биха я турбинирали или щяха да и шибнат един добър атмосферен тунинг(който ако наистина е добър май струва колкото турбиниране
)?

Все пак от тези които писаха повечето имат опит с турбинирането особено ТОМ и rtzankov така че да кажат сега ако избираха примерно какво да правят с колата си,дали биха я турбинирали или щяха да и шибнат един добър атмосферен тунинг(който ако наистина е добър май струва колкото турбиниране

rtzankov написа:sachs написа:ditko1 написа:добре и в крайна сметка за скромно турбиниране колко излиза като пари горе долу ?
2500-3000 за малък надув до 0.8бар примерно.перфектно за everyday car
Ебати, глупосититеНяма такова нещо като "скромно надуване". С тоя "малък" надув от 0.8 първо ще хвърля съединители като за последно, второ след 2а месеца скоростната кутия ще вие като линейка, и т.н. Да не изброявам всичките неволи които ще ви се струпат на главата, ако почнете. Обаче хванеш ли се на хорото - пускане няма. Затова ако си мислите, че 3000 лв ще ви стигнат за жления резултат, пригответе 6 за да не се окаже, че нямате кола
е бате извиняваи не знаех...




тука сте много инжинерите и маи не съм за тука


лека и доходна ви желая.
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Nightmare написа:Пак за почна спора за това колко струва едно скромно турбиниране![]()
Все пак от тези които писаха повечето имат опит с турбинирането особено ТОМ и rtzankov така че да кажат сега ако избираха примерно какво да правят с колата си,дали биха я турбинирали или щяха да и шибнат един добър атмосферен тунинг(който ако наистина е добър май струва колкото турбиниране)?
Всеки вижда нещата по различен начи, а и зависи каква е целта на проетка. Лудия прави ИС-ката основно за Дрга в клас Б, затова е борбата с 1.8 литровия мотор, да не мислите иначе че до сега нямаше да е заврял един 4 литров урод вътре ... Ако трябва на ново да зпочна всичко, бих посъбрал малко парички за истински железа вътре в мотора,буталца, биелки, вал-а и така е доста здрав, здрав съединител, и добре премислени всмукателен и изпускателен колектор. После бавно и методично всичко, се слага в правилния ред, и без тийнеджърска прибързаност ще стане като хората

Бате Кольо, не се пали толко , сутринта бех лееко изневен, за което се извинявам




R.I.P Landikar
rtzankov написа:Nightmare написа:Пак за почна спора за това колко струва едно скромно турбиниране![]()
Все пак от тези които писаха повечето имат опит с турбинирането особено ТОМ и rtzankov така че да кажат сега ако избираха примерно какво да правят с колата си,дали биха я турбинирали или щяха да и шибнат един добър атмосферен тунинг(който ако наистина е добър май струва колкото турбиниране)?
Всеки вижда нещата по различен начи, а и зависи каква е целта на проетка. Лудия прави ИС-ката основно за Дрга в клас Б, затова е борбата с 1.8 литровия мотор, да не мислите иначе че до сега нямаше да е заврял един 4 литров урод вътре ... Ако трябва на ново да зпочна всичко, бих посъбрал малко парички за истински железа вътре в мотора,буталца, биелки, вал-а и така е доста здрав, здрав съединител, и добре премислени всмукателен и изпускателен колектор. После бавно и методично всичко, се слага в правилния ред, и без тийнеджърска прибързаност ще стане като хоратаВ момента ме треска в главата мисълта .. "No replacement for displacemen."
Бате Кольо, не се пали толко , сутринта бех лееко изневен, за което се извинявам![]()
няма нищо бате случва се

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани