Разликата в кг.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Разликата в кг.

Мнение от BESSNIA » 23 Яну 2004, 14:22

Момчета от много време ме тормози един въпрос. :D Каква е разликата в килограмите мегду М20 В23 и М30 В35. Търсих информация по доста сайтове ,но не намерих инфо. По моя преценка е около 60-80кг.
Интересувам се за да знам, колко ще разбалансирам колата ,като сложа желязото под капака. То акумолатора заминава в багажника ,но се чуда има ли още какво да преместа или махна :D

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 23 Яну 2004, 14:43

и аз се чудех същото и си мислех дали с тежести в багажника може да се балансира пак 50 на 50. Като се сметната тежестите колко ще е КДТ-на новия двигател, дали няма да е по-добре голям М20 с по-малко тежест или М30 + 120-130кг?
аз затова реших, че не разбирам достатъчно от окачане и баланс и мисля да слагам по-голям двигател, но М20.
Но и на мен ми е интерсна разликата и начина на компенсация на разликата.
Че то пък иначе се получава бутане през предните колела и все едно караш Вектра....
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 23 Яну 2004, 15:16

не знам ма мисли го като 4.5 кила по-тежко возило = 1 конска сила по-малко... на 400 метра ефект

няма смисъл да се опитваш да изкараш 50/50 като слагаш тегло отзад. 50/50 се гони за да се намали недозавиването - вместо да слагаш кила отзад, оправи си предницата- повече камбер, малко по-меки гуми, по-широка стабилизираща щанга.. такива неща мисли.

баласта отзад е за ... снегорините ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 23 Яну 2004, 16:42

това означава ли, че колата може да понесе известен товар в повече(нов двигател) отпред и да се компенсира "само" с камбър и настройки по предницата?
аз принципно драг не гоня, искам стабилност и предсказуемо поведение в завой, с наклонност към пре-завиването.
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 23 Яну 2004, 17:37

ако се махне топлинната изолация и се монтира двигатела (М30) в крайно задно положение (кардана също се скъсява, както и се преправят маутовете на скоростната), заводския баланс е налице :!:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 23 Яну 2004, 17:40

:oops: о сори пичове, чак сега забелязах че става дума за Е21, при това купе М30 май ниможе да се бута много назад... (може би трябва да играе чука за да се ошири коритото дето е задната част на мотора - към кутията)
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 23 Яну 2004, 18:28

колко съм прост- то се изискват малко математически познания за лостове, за да се досетя, че ако го приближа двигателя към центъра на тежестта и е с малко рамо ще мога да балансирам колата.....
Да Улф - може за Е21 да е по-трудно, но поне си изясних нещата.
Благодаря и на Алекс.
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 23 Яну 2004, 19:25

о да, няма проблем :idea: , можеш толкоз назад да го бутнеш (при Е30) че дори да я дисбалансираш не от към тежест на предния мост а на задния :lol: :lol:

иначе М30 е с 60кг. по-тежък от М20...

вижте в www.e30.de - 335i - english version всичко е описано мноооого подробно......
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 23 Яну 2004, 19:57

http://www.unixnerd.demon.co.uk/enumber.html
Тука има тегло за почти всички двигатели
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 23 Яну 2004, 22:56

M20 - 117KG M30 - 143 :?: нещо мноо малка разлика ми се вижда...
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 23 Яну 2004, 23:04

Тва е без генератор , клима , перка ...... само двигател а разликата не е мноо голяма - е моя мотор сега не е много по тежък от 2.5 мотор-а
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 24 Яну 2004, 0:41

alx написа:не знам ма мисли го като 4.5 кила по-тежко возило = 1 конска сила по-малко... на 400 метра ефект

няма смисъл да се опитваш да изкараш 50/50 като слагаш тегло отзад. 50/50 се гони за да се намали недозавиването - вместо да слагаш кила отзад, оправи си предницата- повече камбер, малко по-меки гуми, по-широка стабилизираща щанга.. такива неща мисли.

баласта отзад е за ... снегорините ;)

Аз не искам да правя дракстер и искам колата да може да се кара като ежедневна. Окачването е ясно че ще бъде пълен ъпгрид, но освен акумулатора не се сещам, какво друго да преместя в багажника.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 24 Яну 2004, 11:37

Какво е камбер?

Иначе ако разликата е само 60 кила то преместваш 30 от предната на задната ос и си готов. Е надали 30 кила чаркуляжи могат да се ореместат ама акомулатора си заслужава. Действай и като крематора. Олекотявай.

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

Мнение от LandShark » 24 Яну 2004, 12:00

Според BMW ETK (стана ми любопитно и си поиграх да ги извадя):

M20/B20 (AF), тегло: 107кг ('77 е21 320)
M20/B20 (206KA),тегло: 115кг ('87 е30 320i)
M20/B23 (AF), тегло: 112кг ('82 е21 323i)
M20/B23 (236EC), тегло: 114кг ('85 е30 323i)
M20/B25 (256K1), тегло: 119кг ('90 е30 325i)
M30/B35 (AF), тегло: 147кг ('84 e28 535i)
М30/В35 (346KB), тегло: 137кг ('88 e34 535i)
S38/B35 (356ED), тегло: 164кг ('85 е28 М5)
S38/B36 (366S1), тегло: 152кг ('89 е34 М5)
S38/B38 (386S1), тегло: 149кг ('93 е34 М5)
M50/B25TU (256S2), тегло: 137кг ('94 е36 325i)

всичко това е за необорудвани мотори (сглобен блок+главата), без всмукателни и изпускателни колектори.

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 24 Яну 2004, 15:25

Мдаа знаех си че като сложих големия мотор не даде разлика но аз махнах мноо неща от големия :lol:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook