olekotqvane i skasqvane

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 10.01.2004

olekotqvane i skasqvane

Мнение от monarha » 10 Яну 2004, 13:37

moq vapros e sledniqt:Ako se skasi hoda na butalat i se slojat togava olekotenite butala,shetakut shte se chustva li pak po slab vav nachaloto ili shte stane qka furia ot 1000 do 8000 oborota?

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 10 Яну 2004, 14:57

като начало здравей и добре довъл в най-добрия форум :wink: :lol:
ще ти предложа да разгледаш правилата на форума
тук имаме практика да пишем на кирилица така че ще те помоля да се придържаш към нея

а сега на въпроса, не знам дали мога да ти дам точен отговор, но съм сигурен че в най скоро време ще получиш такъв, пък в останалите теми можеш да намериш много полезна информация по този проблем
приятно четене :)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 10 Яну 2004, 16:30

Здравей
ако обичаш пиши на кирилица
хода може да се скъси само ако смениш коляновия вал ( не си мисли че биелите имат няква роля)
ако случайно намериш по "къс" вал тогава ще ти трябват или по дълги биели или по високи бутала за да компенсираш смъкването на хода за да запазиш степента . Но сичко това е излишно защото ще намалиш и кубатурата ....
Според мен най добре - леки алуминиеви шайби , маховик и съединителна група ще ти свршат работа и после може да се работи и по "knife edging" на коляновия вал и олекотяване или закупуване на биели но мнооо пари за не чак толкова performance gain - ще се стряска като мотор ( е зависи и от пълненето ) ноо скъпичко :)
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 10 Яну 2004, 19:17

KAMIKADZE написа:Според мен най добре - леки алуминиеви шайби , маховик и съединителна група ще ти свршат работа

Съгласен съм с теб и много пъти сум го мислил, но има ли варянт да се получи дизбаланс на двигатела. И другото въррху алуминиевия маховик нали набиваш стария венец ,че ако зъбите са алуминиеви ше ги изпотроша. А шаибите Да лоуф ше ги врътне на струга за 10 мин.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 11 Яну 2004, 2:39

мдаа КАМИКАДЗЕ пи6е за кнаиф еджинг ама проблема е как после 6те го баласинра6 този вал 6тото отделно с орязването му се нару6ава баланса+това се гонят и високи обороти и става ебахти магията..
има ли някои в бг дето ги прави тези хави с олекотяване и баланс?
BTW олекотяването измества NM-то на двигатела в по високите обороти
и КАМИКАДЗЕ знае6 ли не6то по конкретно за разпробиване на кол вал за подобро смазване,разпробиване короните на буталата,разпробиване на лагерите на кол вал :shock: и съ6то за main
cap girdle?
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 11 Яну 2004, 10:12

Балансирането е било труно но сега вече има доста техника и ако тръгна да си балансирам вала ще имам доста избор . Но при мен първо имам 2 маховика с общо тегло над 20 кг така че за олекотяване имам доста база . Моя вал в завода е балансиран при не чак толкова високи обороти и заради това накой ден ще го пипна .
За по добро смазване има оил спреи система която я има в М-ките която може да се ползва и за смазване на буталата и при други БМВ-та но най доброто е сух картер и въшна помпа там е навазможно да ти светне лампата на маслото докато си навил обратния волан в поредния дрифт :)
Изображение
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 11 Яну 2004, 16:09

BESSNIA написа:
KAMIKADZE написа:Според мен най добре - леки алуминиеви шайби , маховик и съединителна група ще ти свршат работа

Съгласен съм с теб и много пъти сум го мислил, но има ли варянт да се получи дизбаланс на двигатела. И другото въррху алуминиевия маховик нали набиваш стария венец ,че ако зъбите са алуминиеви ше ги изпотроша. А шаибите Да лоуф ше ги врътне на струга за 10 мин.

Какви са тия шайби и къде са? Ква работа вършат?
Сорри, че съм толкова невеж.
Камикадзе много як тоя вал...

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 11 Яну 2004, 18:18

Двигателите на БМВ особено 6 цилиндровите са с два маховика за баланс. Става въпрос за ремъчните шайби.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 12 Яну 2004, 0:24

KAMIKADZE написа""
За по добро смазване има оил спреи система която я има в М-ките която може да се ползва и за смазване на буталата и при други БМВ-та но най доброто е сух картер и въшна помпа там е навазможно да ти светне лампата на маслото докато си навил обратния волан в поредния дрифт ""
значи то4но затова е oil trapers & main girdle ако си със нормален картер

Изображение
Изображение

то със сух картер хубаво ама....$$$$$$$$$$

само не разбрах къде в БГ ваоб6те могат да олекотяват и балансират двигатели?ако разбира се знае6 :D
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 12 Яну 2004, 10:24

KAMIKADZE написа:сух картер и въшна помпа


това е истината :!:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 14.06.2003
Местоположение: ISPANIA-EMPURIABRAVA

Мнение от asencho » 14 Яну 2004, 0:52

АЗ ИМАМ ПОЗНАТ ААКО ТЕ ИНТЕРЕСУВА ОЛЕКОТЯВАНЕ МОЖЕ ДА ПРАВИ ВСИЧКО ПО ДВИГАТЕЛЯ ДАЖЕ ПРВИ НАРЯЗАНИ СПИРАЧНИ ДИСКОВЕ И ДРИГИ ХИТРИНИ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 14 Яну 2004, 1:12

мерси пи4 аз по принцип даже си имам спецификации на това кво трябва да се пробива и стругова, интересува ме дали някои може да
балансира двигателя като цяло+кардана след олекотяването, ама говорим за сериозни хора...
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 14 Яну 2004, 8:48

Значи почти във всеки град има такива хора просто трябва да ги намериш . Не съм балансирал отдавна но ако те интересува за Русе мога да се поразтърся . Защо ще балансираш кардана - ще слагаш друг мотор ли - аз моя го балансирах но ми идваше дълъг от М5 и затова е рязан :)
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 14 Яну 2004, 22:23

по-къс ход няма смисъл. ще се вдигне всичко във оборотите- и въртящия момент и конете. като цяло двигателя ще се чувства слаб под 4000 оборота а след това ще дърпа добре.

практиката е да се прави обратното- по-дълбок колянов вал = повече обем, повече въртящ момент и коне по-ниско във оборотите...

малко късно се обадих ма сега видях темата...

а за балансирането на цялата машинария (колянов вал, мотовилки, бутала)- трудна и прецизна работа- но ако се подходи сериозно към въпроса се постигат добри резултати...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook