За и Против чип-тунинга
Модератор: bum_bum
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Pitbull_Germany
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само черни класики!!!
За и Против чип-тунинга
Здравейте на всички,
Тъй като скоро мисля да си сменям колата, исках да ви попитам какво ви е мнението за чип-тунинга върху дизелови и бензинови двигатели??? Аз лично смятам да си взема е46 320д и да му метна едно чипче
Ако някой вече има опит, нека да го сподели и да каже какви за плюсовете и минусите!!!
Лек ден и умната...ако не русата
(блондинките да не се обиждат 8) )
Тъй като скоро мисля да си сменям колата, исках да ви попитам какво ви е мнението за чип-тунинга върху дизелови и бензинови двигатели??? Аз лично смятам да си взема е46 320д и да му метна едно чипче

Лек ден и умната...ако не русата

--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: За и Против чип-тунинга
Pitbull_Germany написа:
Лек ден и умната...ако не русата(блондинките да не се обиждат 8) )
....ако не - тая с големите ц*ци!!!!!



По темата - аз съм ЗА "чипосването", но в умерени граници и ако колата ше се кара "умно"... а не да се скъсва от каране и двигателя да се изкиха по-бръже...
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
на турбо двигателите има смисъл ...
ама на атмосферките ... не го виждам много много
ама на атмосферките ... не го виждам много много
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Sharo написа:на турбо двигателите има смисъл ...
ама на атмосферките ... не го виждам много много
Абе ти недей така

По принцип чип тунинга е един от най бързите, лесни и евтини начини да си качиш конете.
Важното е да е качествен чип, особено за по новите автомобили.
И като го вземеш, внимавай с калпава нафта/бензин.
Разхода може малко да се качи, но това ще е от твойто каране, а не от самия чип

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Pitbull_Germany
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само черни класики!!!
shefa написа:турбината много бързо заминава след такъв тунинг .. аз правих на друга кола в АТБ на Радиал .. няколко месеца след това турбината замина .. много се натоварва
...............
като цяло .. чипа и маха ограничителя на турбината и тя развива много по-високи обороти и работи на по-високо налягане .. което я преебава по бързо .. освен това дига и оборотите при който изключва инжекциона .. което преебава двигателя .. ама много съм против чип тунинг щото съм патил .. то ако беше толко яко щяха да си го слагат направо от бмв
Това е мнение от друга тема в Е46-раздела!!! Какво ще кажете относно това изказване??? Има ли някой от вас, колеги, който да кара дизел с чип и да му е дал проблем в последствие???
Иначе съм съгласен с по-горното мнение на колегата - наистина зависи от "оборудването" на колата! Тъй като напомпването на двигатели ми е лека слабост (мойта бая промени видя

И все пак какво ви е мнението - води ли чипосването при дизелите до проблеми???
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Зависи от чипа.
Те БМВтата от завода ги правят добре тунинговани, обаче те също трябва да се съобразяват с всички потенциални купувачи на колата . . пенсионери, семейства и т.н.
Това означава че настройват двигателите за повече въртящ момент (който прави колата по пъргава в ежедневни условия), икономия (която не всички ни късае) и доста други фактори. И също така никога не натоварват компонените на 100%.
Не е задължитено да се махне ограничителя на турбината, може просто да се увеличи. Качваш 0.1 бар на турбината, от тук малко от там малко, и ето ти 20тина коня.
Но пак много зависи от самия чип. Ако си намериш чип от опитна БМВ тунинг къща (Dinan, Racing Dynamics, Jim Comforti и т.н.) няма да имаш проблеми.
Те БМВтата от завода ги правят добре тунинговани, обаче те също трябва да се съобразяват с всички потенциални купувачи на колата . . пенсионери, семейства и т.н.
Това означава че настройват двигателите за повече въртящ момент (който прави колата по пъргава в ежедневни условия), икономия (която не всички ни късае) и доста други фактори. И също така никога не натоварват компонените на 100%.
Не е задължитено да се махне ограничителя на турбината, може просто да се увеличи. Качваш 0.1 бар на турбината, от тук малко от там малко, и ето ти 20тина коня.
Но пак много зависи от самия чип. Ако си намериш чип от опитна БМВ тунинг къща (Dinan, Racing Dynamics, Jim Comforti и т.н.) няма да имаш проблеми.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
последния пост на Ати.
иначе според мен си има + и -
ако е читав чип и не се престараваш с газта нищо лошо...
иначе според мен си има + и -
ако е читав чип и не се престараваш с газта нищо лошо...
- Pitbull_Germany
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само черни класики!!!
WeiSTD написа:Зависи от чипа.
Но пак много зависи от самия чип. Ако си намериш чип от опитна БМВ тунинг къща (Dinan, Racing Dynamics, Jim Comforti и т.н.) няма да имаш проблеми.
А откъде мога да го намеря??? Кажи някоя читава фирма, ако знаеш!!! Аз мисля за ProSpeed, но може и от DigitalTuning. Чип за 200 лв. няма да си взема - за мен реална цена на хубав чип е към 1000 лв.
А какво значи да се престаравам с газта??? Аз под престараване разбирам да я вкарвам в кетчупа всеки път

Не знам - вие ще кажете, защото си признавам, че опит с БМВ-та нямам!!!
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Чак пък 1000лв реална цена. Това ли според теб е най евтиният вариянт за тунинг на колата. Щото за съвсем малко почече пари можеш да напвавиш много повече от едно чипосванеPitbull_Germany написа:WeiSTD написа:Зависи от чипа.
Но пак много зависи от самия чип. Ако си намериш чип от опитна БМВ тунинг къща (Dinan, Racing Dynamics, Jim Comforti и т.н.) няма да имаш проблеми.
А откъде мога да го намеря??? Кажи някоя читава фирма, ако знаеш!!! Аз мисля за ProSpeed, но може и от DigitalTuning. Чип за 200 лв. няма да си взема - за мен реална цена на хубав чип е към 1000 лв.
А какво значи да се престаравам с газта??? Аз под престараване разбирам да я вкарвам в кетчупа всеки пътАз искам просто като съм на 4-та на 80 и я настъпя да усетя как захапва, а не едвам да почне да ускорява!!!
Не знам - вие ще кажете, защото си признавам, че опит с БМВ-та нямам!!!
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Pitbull_Germany написа:WeiSTD написа:Зависи от чипа.
Но пак много зависи от самия чип. Ако си намериш чип от опитна БМВ тунинг къща (Dinan, Racing Dynamics, Jim Comforti и т.н.) няма да имаш проблеми.
А откъде мога да го намеря??? Кажи някоя читава фирма, ако знаеш!!! Аз мисля за ProSpeed, но може и от DigitalTuning. Чип за 200 лв. няма да си взема - за мен реална цена на хубав чип е към 1000 лв.
А какво значи да се престаравам с газта??? Аз под престараване разбирам да я вкарвам в кетчупа всеки пътАз искам просто като съм на 4-та на 80 и я настъпя да усетя как захапва, а не едвам да почне да ускорява!!!
Не знам - вие ще кажете, защото си признавам, че опит с БМВ-та нямам!!!






Сега ако обясниш и с какво тоя за 1000лв. е по хубав от тоя за 200



Яката работа

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Pitbull_Germany написа:WeiSTD написа:Зависи от чипа.
Но пак много зависи от самия чип. Ако си намериш чип от опитна БМВ тунинг къща (Dinan, Racing Dynamics, Jim Comforti и т.н.) няма да имаш проблеми.
А откъде мога да го намеря??? Кажи някоя читава фирма, ако знаеш!!! Аз мисля за ProSpeed, но може и от DigitalTuning. Чип за 200 лв. няма да си взема - за мен реална цена на хубав чип е към 1000 лв.
А какво значи да се престаравам с газта??? Аз под престараване разбирам да я вкарвам в кетчупа всеки пътАз искам просто като съм на 4-та на 80 и я настъпя да усетя как захапва, а не едвам да почне да ускорява!!!
Не знам - вие ще кажете, защото си признавам, че опит с БМВ-та нямам!!!
Аз имам от тия за по 1000лв

За теб специално примоция на 500

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
PARADOX_sf написа:Pitbull_Germany написа:WeiSTD написа:Зависи от чипа.
Но пак много зависи от самия чип. Ако си намериш чип от опитна БМВ тунинг къща (Dinan, Racing Dynamics, Jim Comforti и т.н.) няма да имаш проблеми.
А откъде мога да го намеря??? Кажи някоя читава фирма, ако знаеш!!! Аз мисля за ProSpeed, но може и от DigitalTuning. Чип за 200 лв. няма да си взема - за мен реална цена на хубав чип е към 1000 лв.
А какво значи да се престаравам с газта??? Аз под престараване разбирам да я вкарвам в кетчупа всеки пътАз искам просто като съм на 4-та на 80 и я настъпя да усетя как захапва, а не едвам да почне да ускорява!!!
Не знам - вие ще кажете, защото си признавам, че опит с БМВ-та нямам!!!
Аз имам от тия за по 1000лв
За теб специално примоция на 500
и аз имам като за него 200 същия 1:1



ама да си остане между нас после може да каже че е за 1000 от някоя тюнинг фирма




гласувам за чип, но само ако е на турбинирана кола.
Според мен най-добрият вариант е да се сложи турбо, което да не духа силно, след тва да се чипоса.За нормални условия на каране не виждам смисъл от повече от 230-250 к.с.Ако ти требе кола за рацинг, мое да земеш некоя бангия и квото си решиш да я правиш.
Според мен най-добрият вариант е да се сложи турбо, което да не духа силно, след тва да се чипоса.За нормални условия на каране не виждам смисъл от повече от 230-250 к.с.Ако ти требе кола за рацинг, мое да земеш некоя бангия и квото си решиш да я правиш.
"Провалът не е опция, провалът не е вариант, провалът не е избор - той не може да бъде и решение."
- The_Ancient
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 16.11.2005
- Местоположение: Cal
- Пол: Мъж
Kenslay написа:Според мен най-добрият вариант е да се сложи турбо, което да не духа силно, след тва да се чипоса.



29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани