За и Против чип-тунинга

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

За и Против чип-тунинга

ЗА
65
76%
ПРОТИВ
20
24%
 
Общо гласове : 85
ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само черни класики!!!

За и Против чип-тунинга

Мнение от Pitbull_Germany » 24 Юни 2007, 4:53

Здравейте на всички,

Тъй като скоро мисля да си сменям колата, исках да ви попитам какво ви е мнението за чип-тунинга върху дизелови и бензинови двигатели??? Аз лично смятам да си взема е46 320д и да му метна едно чипче :) Ако някой вече има опит, нека да го сподели и да каже какви за плюсовете и минусите!!!

Лек ден и умната...ако не русата :mhihi: (блондинките да не се обиждат 8) )
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: За и Против чип-тунинга

Мнение от Mollov » 24 Юни 2007, 9:53

Pitbull_Germany написа:
Лек ден и умната...ако не русата :mhihi: (блондинките да не се обиждат 8) )


....ако не - тая с големите ц*ци!!!!! :D :D :D

По темата - аз съм ЗА "чипосването", но в умерени граници и ако колата ше се кара "умно"... а не да се скъсва от каране и двигателя да се изкиха по-бръже...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 24 Юни 2007, 10:05

на турбо двигателите има смисъл ...
ама на атмосферките ... не го виждам много много
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 24 Юни 2007, 10:44

Sharo написа:на турбо двигателите има смисъл ...
ама на атмосферките ... не го виждам много много


Абе ти недей така ;) Има си ефект на повечето коли, особено тези дето не са спортно настроени. (Демек на БМВ има сравнително по малко разлика от на други марки)

По принцип чип тунинга е един от най бързите, лесни и евтини начини да си качиш конете.

Важното е да е качествен чип, особено за по новите автомобили.

И като го вземеш, внимавай с калпава нафта/бензин.

Разхода може малко да се качи, но това ще е от твойто каране, а не от самия чип :mhihi:
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само черни класики!!!

Мнение от Pitbull_Germany » 24 Юни 2007, 15:20

shefa написа:турбината много бързо заминава след такъв тунинг .. аз правих на друга кола в АТБ на Радиал .. няколко месеца след това турбината замина .. много се натоварва
...............
като цяло .. чипа и маха ограничителя на турбината и тя развива много по-високи обороти и работи на по-високо налягане .. което я преебава по бързо .. освен това дига и оборотите при който изключва инжекциона .. което преебава двигателя .. ама много съм против чип тунинг щото съм патил .. то ако беше толко яко щяха да си го слагат направо от бмв


Това е мнение от друга тема в Е46-раздела!!! Какво ще кажете относно това изказване??? Има ли някой от вас, колеги, който да кара дизел с чип и да му е дал проблем в последствие???

Иначе съм съгласен с по-горното мнение на колегата - наистина зависи от "оборудването" на колата! Тъй като напомпването на двигатели ми е лека слабост (мойта бая промени видя :) но без чип) и съм се интересувал, са ми казвали, че чип се слага най-накрая - демек след хедърси (нова генерация), преправяне на главата, смяна на бутала (олекотени), поставяне на кит със спортен въздушен филтър и т.н.

И все пак какво ви е мнението - води ли чипосването при дизелите до проблеми???
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 24 Юни 2007, 15:32

Зависи от чипа.

Те БМВтата от завода ги правят добре тунинговани, обаче те също трябва да се съобразяват с всички потенциални купувачи на колата . . пенсионери, семейства и т.н.
Това означава че настройват двигателите за повече въртящ момент (който прави колата по пъргава в ежедневни условия), икономия (която не всички ни късае) и доста други фактори. И също така никога не натоварват компонените на 100%.

Не е задължитено да се махне ограничителя на турбината, може просто да се увеличи. Качваш 0.1 бар на турбината, от тук малко от там малко, и ето ти 20тина коня.

Но пак много зависи от самия чип. Ако си намериш чип от опитна БМВ тунинг къща (Dinan, Racing Dynamics, Jim Comforti и т.н.) няма да имаш проблеми.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 22.05.2007
Местоположение: София

Мнение от mitko_d » 24 Юни 2007, 16:02

има голям ефект и засега нямам проблеми

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ataman » 24 Юни 2007, 19:03

последния пост на Ати.
иначе според мен си има + и -
ако е читав чип и не се престараваш с газта нищо лошо...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само черни класики!!!

Мнение от Pitbull_Germany » 24 Юни 2007, 19:18

WeiSTD написа:Зависи от чипа.

Но пак много зависи от самия чип. Ако си намериш чип от опитна БМВ тунинг къща (Dinan, Racing Dynamics, Jim Comforti и т.н.) няма да имаш проблеми.


А откъде мога да го намеря??? Кажи някоя читава фирма, ако знаеш!!! Аз мисля за ProSpeed, но може и от DigitalTuning. Чип за 200 лв. няма да си взема - за мен реална цена на хубав чип е към 1000 лв.

А какво значи да се престаравам с газта??? Аз под престараване разбирам да я вкарвам в кетчупа всеки път :) Аз искам просто като съм на 4-та на 80 и я настъпя да усетя как захапва, а не едвам да почне да ускорява!!!

Не знам - вие ще кажете, защото си признавам, че опит с БМВ-та нямам!!!
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 24 Юни 2007, 20:35

Pitbull_Germany написа:
WeiSTD написа:Зависи от чипа.

Но пак много зависи от самия чип. Ако си намериш чип от опитна БМВ тунинг къща (Dinan, Racing Dynamics, Jim Comforti и т.н.) няма да имаш проблеми.


А откъде мога да го намеря??? Кажи някоя читава фирма, ако знаеш!!! Аз мисля за ProSpeed, но може и от DigitalTuning. Чип за 200 лв. няма да си взема - за мен реална цена на хубав чип е към 1000 лв.

А какво значи да се престаравам с газта??? Аз под престараване разбирам да я вкарвам в кетчупа всеки път :) Аз искам просто като съм на 4-та на 80 и я настъпя да усетя как захапва, а не едвам да почне да ускорява!!!

Не знам - вие ще кажете, защото си признавам, че опит с БМВ-та нямам!!!
Чак пък 1000лв реална цена. Това ли според теб е най евтиният вариянт за тунинг на колата. Щото за съвсем малко почече пари можеш да напвавиш много повече от едно чипосване
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 24 Юни 2007, 20:51

Pitbull_Germany написа:
WeiSTD написа:Зависи от чипа.

Но пак много зависи от самия чип. Ако си намериш чип от опитна БМВ тунинг къща (Dinan, Racing Dynamics, Jim Comforti и т.н.) няма да имаш проблеми.


А откъде мога да го намеря??? Кажи някоя читава фирма, ако знаеш!!! Аз мисля за ProSpeed, но може и от DigitalTuning. Чип за 200 лв. няма да си взема - за мен реална цена на хубав чип е към 1000 лв.

А какво значи да се престаравам с газта??? Аз под престараване разбирам да я вкарвам в кетчупа всеки път :) Аз искам просто като съм на 4-та на 80 и я настъпя да усетя как захапва, а не едвам да почне да ускорява!!!

Не знам - вие ще кажете, защото си признавам, че опит с БМВ-та нямам!!!


:ahah: :ahah: :ahah: :ahah: :ahah: :ahah:

Сега ако обясниш и с какво тоя за 1000лв. е по хубав от тоя за 200 :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Яката работа :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 24 Юни 2007, 21:39

Pitbull_Germany написа:
WeiSTD написа:Зависи от чипа.

Но пак много зависи от самия чип. Ако си намериш чип от опитна БМВ тунинг къща (Dinan, Racing Dynamics, Jim Comforti и т.н.) няма да имаш проблеми.


А откъде мога да го намеря??? Кажи някоя читава фирма, ако знаеш!!! Аз мисля за ProSpeed, но може и от DigitalTuning. Чип за 200 лв. няма да си взема - за мен реална цена на хубав чип е към 1000 лв.

А какво значи да се престаравам с газта??? Аз под престараване разбирам да я вкарвам в кетчупа всеки път :) Аз искам просто като съм на 4-та на 80 и я настъпя да усетя как захапва, а не едвам да почне да ускорява!!!

Не знам - вие ще кажете, защото си признавам, че опит с БМВ-та нямам!!!


Аз имам от тия за по 1000лв :D
За теб специално примоция на 500 :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 24 Юни 2007, 22:00

PARADOX_sf написа:
Pitbull_Germany написа:
WeiSTD написа:Зависи от чипа.

Но пак много зависи от самия чип. Ако си намериш чип от опитна БМВ тунинг къща (Dinan, Racing Dynamics, Jim Comforti и т.н.) няма да имаш проблеми.


А откъде мога да го намеря??? Кажи някоя читава фирма, ако знаеш!!! Аз мисля за ProSpeed, но може и от DigitalTuning. Чип за 200 лв. няма да си взема - за мен реална цена на хубав чип е към 1000 лв.

А какво значи да се престаравам с газта??? Аз под престараване разбирам да я вкарвам в кетчупа всеки път :) Аз искам просто като съм на 4-та на 80 и я настъпя да усетя как захапва, а не едвам да почне да ускорява!!!

Не знам - вие ще кажете, защото си признавам, че опит с БМВ-та нямам!!!


Аз имам от тия за по 1000лв :D
За теб специално примоция на 500 :lol:



и аз имам като за него 200 същия 1:1 :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ама да си остане между нас после може да каже че е за 1000 от някоя тюнинг фирма :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 23.11.2006

Мнение от Kenslay » 25 Юни 2007, 11:28

гласувам за чип, но само ако е на турбинирана кола.
Според мен най-добрият вариант е да се сложи турбо, което да не духа силно, след тва да се чипоса.За нормални условия на каране не виждам смисъл от повече от 230-250 к.с.Ако ти требе кола за рацинг, мое да земеш некоя бангия и квото си решиш да я правиш.
"Провалът не е опция, провалът не е вариант, провалът не е избор - той не може да бъде и решение."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 16.11.2005
Местоположение: Cal
Пол: Мъж

Мнение от The_Ancient » 25 Юни 2007, 11:36

Kenslay написа:Според мен най-добрият вариант е да се сложи турбо, което да не духа силно, след тва да се чипоса.

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook