TDS tuning

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

TDS tuning

Мнение от swh_bmw » 13 Юни 2007, 9:21

днеска си гледам едни клипчета в Youtubе'a и видях едно BMW 525 TDS TURBO 2.5 BAR което горе долу от 0-100 ускорява за 6 секунди а междинните ускурения са простно невероятни
http://youtube.com/watch?v=R2o317GbBuQ 0-100 (~6 сек.)
http://youtube.com/watch?v=6zKueoBSu-A&mode=related&search= 110-210(~16 сек.)
http://www.youtube.com/watch?v=eHSahMt7iKM&mode=related&search= 80-160 (~8 сек.)
в тунинг отдела има доста хубави проекти но все са за бензинови двг.
и чипове за дизелови 8)
Някой компетентен колега който се занимава с дизелачки може ли да обяси по подробно как може да се постигнат такива времена и какви промени трябва да се направят по колата.
Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 13 Юни 2007, 9:24

те тва като М5 бе :shock: тука има нещо гнило, щом и звука са махнали ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 13 Юни 2007, 10:00

Като гледам отразяващите сянки по таблото прилича ми на истинско(но може да са направили тестовете с вдигнати задни колела :dunno: ). Но все пак има ли колеги които са постигнали нещо повече с печките си освен чип тунинга.

даже сега зебелязах че и ludiagsm (17 minutes ago)
cool, but where is engine sound???
се запитва за същото :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Мнение от Tipche » 13 Юни 2007, 18:44

А всъщност до колко бара надува турбото на тдс-а :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 13 Юни 2007, 18:53

На 2.5 тд надува на 0.9 бар.На 2.5 тдс надува на 1.1,а на малката печка(318тдс) надува на 1.2 бара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 14 Юни 2007, 10:03

Nightmare преди бях чел че се интересуваш от надуването на турбото в по големи налягания да ли си го пробвал това?
Знаете ли място където могат да премерят налягането на турбото? И евентуално да могат да направят промени.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 14 Юни 2007, 10:17

Не съм почвал още нищо по колата(щот тате ше ме бие :mhihi: )
Но скоро мисля да се позанимавам с печката.Лятото съм намислил някои интервенции...
Като за начало-спортен филтър,махане на катализатора,и почистване на кулера и турбо пътищата от наслочванията.
Пък за нататък ше видиме кво ше е.
Ти ли беше този дето слагаше кулер на ТД-то?
До къде я докара?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 14 Юни 2007, 10:49

Ти ли беше този дето слагаше кулер на ТД-то?

Не. Аз съм този който си купи ТД но си има и кулер. Относно тунинга за сега само с чипове съм си играл :lol: . В тия месеци имам желание да я направя малко по бягаща. Та за това разпитвам.
Поне мисля да надуя ако вече не е надута турбината.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 14 Юни 2007, 11:22

swh_bmw написа:
Ти ли беше този дето слагаше кулер на ТД-то?

Не. Аз съм този който си купи ТД но си има и кулер. Относно тунинга за сега само с чипове съм си играл :lol: . В тия месеци имам желание да я направя малко по бягаща. Та за това разпитвам.
Поне мисля да надуя ако вече не е надута турбината.

Верно бре ти беше дето искаше няколко чипа да слагаш :banghead:
Кво направи?До къде стигна?
Нямам време сега но довечера като се прибера ще ти кажа аз аккво съм намислил в "дългосрочен" план :mhihi: да правя по колата.

Поздрави :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 14 Юни 2007, 13:31

Чиповете се оказаха с lutch control(а с мултиплекстор място почти няма в компа) и е малко по сложна работата от колкото се предполагаше, но до седмица две мисля че ще се постигне резултад, и ще напиша обяснение и снимков материал.
А да знаете с този двигател без вредни последици до колко може да се надуе това турбо? То беше писано и че кулера на ТДС е смешна работа и да се смени с поголям(добре оразмерен), някой да е правил подобно нещо?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 14 Юни 2007, 20:36

Виж аз какво съм намислил в дългосрочен план за ТДС-а(само незнам кога точно ще се случи :uups: )
1.Нова турбина,същият модел само че да си е новичка или некъв рипеър кит за старата.
2.По-голям кулер и изнасянето му предрадиатора на климата.
3.Външен westgate клапан на турбината.Тука ше е малко зор...само знам че се слага на ЕГР клапана(след като се запуши),нито знам какъв гейт,нито нищо... :uups:
4.Почистване на разпръсквачите.
5.Чип тунинг ама незнам след интервенцията с външния гейт дали няма да трябва неква друга електроника.
6.Спортен филтър и изп генерацийка...
Общо взето това е.Но кога ще се почва незнам.Надявам се да е още това лято :)


П.П. Щях да забравя...мислех си за по-добро охлаждане на двг.Дали с неква електрическа перка,дали с термостат с по ниски градуси на отваряне...тука съм малко бос на тая тема ама ще си е нужно според мене :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 15 Юни 2007, 13:55

3.Външен westgate клапан на турбината.Тука ше е малко зор...само знам че се слага на ЕГР клапана(след като се запуши),нито знам какъв гейт,нито нищо...

Това ще е интересно, ще те помоля ако откриеш повече информация да споделиш и с нас или с мен :lol: , защото май няма никой който се занимава с дизели.
И аз тези дни ще добавя един спортен филтър нищо че се описват лоши и добри неща за фуннкциите му, поне звука който чух беше доста по добър от нормалния филтър :twisted: .
Мисля също налягането да го увелича в прилични граници.
А за чипа мога да ти кажа добри неща. Имам два. Единия (оптималния) като мощност се забелязва на около 2000~2500 RPM и нагоре, колата не пуши, за горивото мога да ти кажа че даже забелязах спад при ниските скорости (до 110~120 км/ч) с около половин литър. Спортния чип не съм го тествал относно колко харчи на 100 км, но мога да ти кажа че колата изцяло си сменя характера, пуши си яко но за вървежа няма нищо общо с другите чипове, на всички диапазони е много агресивна. Единствения минус е че на празни обороти ми тресе колата и затова съм тръгнал да направя това с превключването им.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 15 Юни 2007, 18:13

За външния westgate клапан и аз почти нищо незная.Обаче ако мислиш да повишиш налягането на турбината според мене ще си е необходим за да може да се облекчи турбината при връщане на оборотите.Т.е. при връщане на гаста да спадат по бързо оборотите на оста на турбото и то по лесно да се разтоварва.И от там можеш да надуеш и малко повечко ;)

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 15 Юни 2007, 18:41

Не знам защо си мислиш че като надуе повече проблема му ще е в това с какви обороти се върти оста на турбото, ма може и аз нещо да не съм разбрал ;) :shock:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 15 Юни 2007, 18:46

rtzankov написа:Не знам защо си мислиш че като надуе повече проблема му ще е в това с какви обороти се върти оста на турбото, ма може и аз нещо да не съм разбрал ;) :shock:

Имах предвид да се разтоварва по-добре турбината от налягането което се получава в колектора мисля че бекпрешър се казва :uups:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook