TDS tuning
Модератор: bum_bum
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
TDS tuning
днеска си гледам едни клипчета в Youtubе'a и видях едно BMW 525 TDS TURBO 2.5 BAR което горе долу от 0-100 ускорява за 6 секунди а междинните ускурения са простно невероятни
http://youtube.com/watch?v=R2o317GbBuQ 0-100 (~6 сек.)
http://youtube.com/watch?v=6zKueoBSu-A&mode=related&search= 110-210(~16 сек.)
http://www.youtube.com/watch?v=eHSahMt7iKM&mode=related&search= 80-160 (~8 сек.)
в тунинг отдела има доста хубави проекти но все са за бензинови двг.
и чипове за дизелови
Някой компетентен колега който се занимава с дизелачки може ли да обяси по подробно как може да се постигнат такива времена и какви промени трябва да се направят по колата.
Поздрави
http://youtube.com/watch?v=R2o317GbBuQ 0-100 (~6 сек.)
http://youtube.com/watch?v=6zKueoBSu-A&mode=related&search= 110-210(~16 сек.)
http://www.youtube.com/watch?v=eHSahMt7iKM&mode=related&search= 80-160 (~8 сек.)
в тунинг отдела има доста хубави проекти но все са за бензинови двг.
и чипове за дизелови

Някой компетентен колега който се занимава с дизелачки може ли да обяси по подробно как може да се постигнат такива времена и какви промени трябва да се направят по колата.
Поздрави
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Като гледам отразяващите сянки по таблото прилича ми на истинско(но може да са направили тестовете с вдигнати задни колела
). Но все пак има ли колеги които са постигнали нещо повече с печките си освен чип тунинга.
даже сега зебелязах че и ludiagsm (17 minutes ago)
cool, but where is engine sound???
се запитва за същото

даже сега зебелязах че и ludiagsm (17 minutes ago)
cool, but where is engine sound???
се запитва за същото

- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Не съм почвал още нищо по колата(щот тате ше ме бие
)
Но скоро мисля да се позанимавам с печката.Лятото съм намислил някои интервенции...
Като за начало-спортен филтър,махане на катализатора,и почистване на кулера и турбо пътищата от наслочванията.
Пък за нататък ше видиме кво ше е.
Ти ли беше този дето слагаше кулер на ТД-то?
До къде я докара?

Но скоро мисля да се позанимавам с печката.Лятото съм намислил някои интервенции...
Като за начало-спортен филтър,махане на катализатора,и почистване на кулера и турбо пътищата от наслочванията.
Пък за нататък ше видиме кво ше е.
Ти ли беше този дето слагаше кулер на ТД-то?
До къде я докара?
swh_bmw написа:Ти ли беше този дето слагаше кулер на ТД-то?
Не. Аз съм този който си купи ТД но си има и кулер. Относно тунинга за сега само с чипове съм си играл. В тия месеци имам желание да я направя малко по бягаща. Та за това разпитвам.
Поне мисля да надуя ако вече не е надута турбината.
Верно бре ти беше дето искаше няколко чипа да слагаш

Кво направи?До къде стигна?
Нямам време сега но довечера като се прибера ще ти кажа аз аккво съм намислил в "дългосрочен" план

Поздрави

Чиповете се оказаха с lutch control(а с мултиплекстор място почти няма в компа) и е малко по сложна работата от колкото се предполагаше, но до седмица две мисля че ще се постигне резултад, и ще напиша обяснение и снимков материал.
А да знаете с този двигател без вредни последици до колко може да се надуе това турбо? То беше писано и че кулера на ТДС е смешна работа и да се смени с поголям(добре оразмерен), някой да е правил подобно нещо?
А да знаете с този двигател без вредни последици до колко може да се надуе това турбо? То беше писано и че кулера на ТДС е смешна работа и да се смени с поголям(добре оразмерен), някой да е правил подобно нещо?
Виж аз какво съм намислил в дългосрочен план за ТДС-а(само незнам кога точно ще се случи
)
1.Нова турбина,същият модел само че да си е новичка или некъв рипеър кит за старата.
2.По-голям кулер и изнасянето му предрадиатора на климата.
3.Външен westgate клапан на турбината.Тука ше е малко зор...само знам че се слага на ЕГР клапана(след като се запуши),нито знам какъв гейт,нито нищо...
4.Почистване на разпръсквачите.
5.Чип тунинг ама незнам след интервенцията с външния гейт дали няма да трябва неква друга електроника.
6.Спортен филтър и изп генерацийка...
Общо взето това е.Но кога ще се почва незнам.Надявам се да е още това лято
П.П. Щях да забравя...мислех си за по-добро охлаждане на двг.Дали с неква електрическа перка,дали с термостат с по ниски градуси на отваряне...тука съм малко бос на тая тема ама ще си е нужно според мене

1.Нова турбина,същият модел само че да си е новичка или некъв рипеър кит за старата.
2.По-голям кулер и изнасянето му предрадиатора на климата.
3.Външен westgate клапан на турбината.Тука ше е малко зор...само знам че се слага на ЕГР клапана(след като се запуши),нито знам какъв гейт,нито нищо...

4.Почистване на разпръсквачите.
5.Чип тунинг ама незнам след интервенцията с външния гейт дали няма да трябва неква друга електроника.
6.Спортен филтър и изп генерацийка...
Общо взето това е.Но кога ще се почва незнам.Надявам се да е още това лято

П.П. Щях да забравя...мислех си за по-добро охлаждане на двг.Дали с неква електрическа перка,дали с термостат с по ниски градуси на отваряне...тука съм малко бос на тая тема ама ще си е нужно според мене

3.Външен westgate клапан на турбината.Тука ше е малко зор...само знам че се слага на ЕГР клапана(след като се запуши),нито знам какъв гейт,нито нищо...
Това ще е интересно, ще те помоля ако откриеш повече информация да споделиш и с нас или с мен

И аз тези дни ще добавя един спортен филтър нищо че се описват лоши и добри неща за фуннкциите му, поне звука който чух беше доста по добър от нормалния филтър

Мисля също налягането да го увелича в прилични граници.
А за чипа мога да ти кажа добри неща. Имам два. Единия (оптималния) като мощност се забелязва на около 2000~2500 RPM и нагоре, колата не пуши, за горивото мога да ти кажа че даже забелязах спад при ниските скорости (до 110~120 км/ч) с около половин литър. Спортния чип не съм го тествал относно колко харчи на 100 км, но мога да ти кажа че колата изцяло си сменя характера, пуши си яко но за вървежа няма нищо общо с другите чипове, на всички диапазони е много агресивна. Единствения минус е че на празни обороти ми тресе колата и затова съм тръгнал да направя това с превключването им.
За външния westgate клапан и аз почти нищо незная.Обаче ако мислиш да повишиш налягането на турбината според мене ще си е необходим за да може да се облекчи турбината при връщане на оборотите.Т.е. при връщане на гаста да спадат по бързо оборотите на оста на турбото и то по лесно да се разтоварва.И от там можеш да надуеш и малко повечко 

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Не знам защо си мислиш че като надуе повече проблема му ще е в това с какви обороти се върти оста на турбото, ма може и аз нещо да не съм разбрал





R.I.P Landikar
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани