Добър Ден на Всички!

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 18.05.2007
Местоположение: Las Vegas, Nevada

Добър Ден на Всички!

Мнение от GodFather » 18 Май 2007, 4:13

Добър ден!
За пръв път влизам тука във форумите и просто искам да се представя! Ако имам много грешки, извенете, току що инсталирах кирилицата и още се опражнявам! И всъщо много от термините не ги знам как се наричат на български :( но ще се опитам да се справя колкото мога :)
Аз се казвам Станислав и съм от Las Vegas.
Карам 1998 Е36 М3 което току що завърших основен ремонт. Двигателя го направих с подсилени биели и бутала, свалих компресията на 8.5:1
Също сложих Garrett GT35R Turbo.
Засега, на 15psi направи 497whp и 494ft/tq...в момента още тунинговам, и не съм пробвал да вдигна нагоре налягането на турбото...за тунинг използвам Electromotive Tec3 R

Ами засега е това, имам страшно много снимки докато правих ремонта, ако някои иска да ги види, молиа заповядайте...саита е : www.drevandesign.com/Gallery2
и е под "Album: M3 Turbo Project"

Приятен ден на всички!

Станислав

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: ВАЗ 2105
Мечтае да кара: Ferrari F40 LM

Мнение от bmw_bulgar » 18 Май 2007, 7:04

леле браво бате, нечовешка работа. 4++ кс, тва си е ресиозна работа. Ас имам един приятел тука в Роуд Айланд които кара е46 м-тех с компресор и е 300 кс. Твоята немога дори да си преставя кво животно е. Сега ще ти трябват нови гуми и спирачки:)

за терминологията не се притесняваи и ас съм така на БГ нищо не знам. Ама покрай форума се научава човек.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 18 Май 2007, 9:25

Браво и добре дошъл аз се казвам Иво :bchug:

Имаш забележителен проект проект на 1 бар 500 коня :)

На мен скоро ми предстои да турбинирам шестцилиндров 2,5 литра мотор интересува ме, какви инжектори си сложил на твойта и как точно пръскат 3х3 или всяка по отделно , аз все си мисля 4е ако забия едни много по богати например 440-ки и нагоре няма да мога да му докарам 4итав празен ход?

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 18 Май 2007, 9:56

6то у щатсо всички м-ки са жълти :mhihi: :mhihi: :mhihi:
иначе добра машина
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 18 Май 2007, 14:05

Първо, добре дошъл и пожелания за приятни мигове във Форума!

Адмирации за желанието, труда и старанието, с които е пропит проекта! :yes:

П.С. Сдоби ли се с уреди вече? :winky:
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 18 Май 2007, 15:17

Поздравления, личи си страшен ентусиязъм :twisted: Тая бутилка, дето си я сложил върху мотора, кво има вътре? :mhihi: Дай нещо видео материяли ако направиш;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 18 Май 2007, 16:57

Много добре изглежда. Супер ми харесва изпускателната система :) тъмбс ъп! :) и успехи с по-нататъчното развитие на проекта :)
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 18 Май 2007, 17:01

Corona Extra :drink: :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 11.01.2007
Местоположение: София

Мнение от Gamena » 18 Май 2007, 17:43

pAbLo написа:Corona Extra :drink: :ok:


Тя е слаба бе Явка има едни други там ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 18 Май 2007, 17:47

Привет и от мене.Поздрави за М3-ката ЧУДО Е :twisted: Продължавай така че да имаме с кво да хвалиме марката :D :ok:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 18.05.2007
Местоположение: Las Vegas, Nevada

Мнение от GodFather » 18 Май 2007, 17:55

Добър ден отново!
Много се радвам че ви харесва...
До въпроса за инжекторите, аз съм сложил 75lbs което е ~ 780cc...и на празен вход всучко си върви нормално, оборотите седят на 700-800 и не мърдат! В момента пръскам на 3x3 защото тунинга с Tec3R не използва зъбното колело на коляновия валв, а използва сензора на коляновия валв, което играе голяма роля за как ще ти пръскат инжекторите! Във момента един човек в Калифорния разработва за да мога да използвам зъбното колело, което ще ми позволи да пръскам инжекторите последователно, което съответно ще позволи за още по-добър празен ход и по бързо разпознаване когато натиснеш гаста ;) но иначе ако тунинга ти е добър, няма да имаш проблеми с празниа вход, особенно ако използваш само 440cc ;)

В момента мисля да направя няколко видеота и ще постна непременно :)
Във галериата имам страшно много снимки и всъщо на този саит отдолу описвам как всичо е направено и защо съм избрал някои части според други, единствениа проблем е че е на английски :(
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=653809

ами това е засега, още не смея да настъпя хубаво колата защото лабда сондата ми показва 12.3-12.6 когато съм на пълен буст, и аз искам да ги намаля на около 11.5-11.6 за да може да е по безопасно, и също тука във Лас Вегас е вече около 37 градуса и трябва да издърпам малко градуси от timing ( не знам как е на български :( )...но освен това колата си върви чудесно :)
трябва и да си взема уреди, най вече налягане на масло и по-хубав ламбда сонда уред...засега имам само boost/vacuum, по нататък ще взема и температура на масло и на водата... опитвам се да имам колкото се може по-малко уреди, но тези са много важни така че немога да ги избегна :( ...
Чао за сега...после пак :)

Станислав

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 18 Май 2007, 21:25

Повечето думи, които са на английски ги използваме и тук, такаче няма проблем ;)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 18.05.2007
Местоположение: Las Vegas, Nevada

Мнение от GodFather » 18 Май 2007, 23:01

AlibiTu написа:Повечето думи, които са на английски ги използваме и тук, такаче няма проблем ;)

определено това го забилязах... хахаха :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 18 Май 2007, 23:10

Здрасти и добре дошъл.
Имам един въпрос.
Защо кривата на к.с. и нм пада така след 5500об/м. ?
Турбото не е малко за тоя мотор,но все пак с какъв а/р си и каква
испускателна система като диаметър?
Поздрави за колата. ;)
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: София

Мнение от koyota » 18 Май 2007, 23:17

Евала, брато!
Единственото нещо, за което съжалявам, че се върнах от щатите е, че ако бачкаш яко там подобни проекти са възможни :shock:
Иначе аз не бих имал смелост да си разкостя така двигателя сам.
RESPECT! :bowdown:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook