Добър Ден на Всички!
Модератор: bum_bum
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Добър Ден на Всички!
Добър ден!
За пръв път влизам тука във форумите и просто искам да се представя! Ако имам много грешки, извенете, току що инсталирах кирилицата и още се опражнявам! И всъщо много от термините не ги знам как се наричат на български
но ще се опитам да се справя колкото мога
Аз се казвам Станислав и съм от Las Vegas.
Карам 1998 Е36 М3 което току що завърших основен ремонт. Двигателя го направих с подсилени биели и бутала, свалих компресията на 8.5:1
Също сложих Garrett GT35R Turbo.
Засега, на 15psi направи 497whp и 494ft/tq...в момента още тунинговам, и не съм пробвал да вдигна нагоре налягането на турбото...за тунинг използвам Electromotive Tec3 R
Ами засега е това, имам страшно много снимки докато правих ремонта, ако някои иска да ги види, молиа заповядайте...саита е : www.drevandesign.com/Gallery2
и е под "Album: M3 Turbo Project"
Приятен ден на всички!
Станислав
За пръв път влизам тука във форумите и просто искам да се представя! Ако имам много грешки, извенете, току що инсталирах кирилицата и още се опражнявам! И всъщо много от термините не ги знам как се наричат на български


Аз се казвам Станислав и съм от Las Vegas.
Карам 1998 Е36 М3 което току що завърших основен ремонт. Двигателя го направих с подсилени биели и бутала, свалих компресията на 8.5:1
Също сложих Garrett GT35R Turbo.
Засега, на 15psi направи 497whp и 494ft/tq...в момента още тунинговам, и не съм пробвал да вдигна нагоре налягането на турбото...за тунинг използвам Electromotive Tec3 R
Ами засега е това, имам страшно много снимки докато правих ремонта, ако някои иска да ги види, молиа заповядайте...саита е : www.drevandesign.com/Gallery2
и е под "Album: M3 Turbo Project"
Приятен ден на всички!
Станислав
- bmw_bulgar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.11.2006
- Кара: ВАЗ 2105
- Мечтае да кара: Ferrari F40 LM
леле браво бате, нечовешка работа. 4++ кс, тва си е ресиозна работа. Ас имам един приятел тука в Роуд Айланд които кара е46 м-тех с компресор и е 300 кс. Твоята немога дори да си преставя кво животно е. Сега ще ти трябват нови гуми и спирачки:)
за терминологията не се притесняваи и ас съм така на БГ нищо не знам. Ама покрай форума се научава човек.
за терминологията не се притесняваи и ас съм така на БГ нищо не знам. Ама покрай форума се научава човек.

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Браво и добре дошъл аз се казвам Иво
Имаш забележителен проект проект на 1 бар 500 коня
На мен скоро ми предстои да турбинирам шестцилиндров 2,5 литра мотор интересува ме, какви инжектори си сложил на твойта и как точно пръскат 3х3 или всяка по отделно , аз все си мисля 4е ако забия едни много по богати например 440-ки и нагоре няма да мога да му докарам 4итав празен ход?

Имаш забележителен проект проект на 1 бар 500 коня

На мен скоро ми предстои да турбинирам шестцилиндров 2,5 литра мотор интересува ме, какви инжектори си сложил на твойта и как точно пръскат 3х3 или всяка по отделно , аз все си мисля 4е ако забия едни много по богати например 440-ки и нагоре няма да мога да му докарам 4итав празен ход?
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Поздравления, личи си страшен ентусиязъм
Тая бутилка, дето си я сложил върху мотора, кво има вътре?
Дай нещо видео материяли ако направиш;)



Добър ден отново!
Много се радвам че ви харесва...
До въпроса за инжекторите, аз съм сложил 75lbs което е ~ 780cc...и на празен вход всучко си върви нормално, оборотите седят на 700-800 и не мърдат! В момента пръскам на 3x3 защото тунинга с Tec3R не използва зъбното колело на коляновия валв, а използва сензора на коляновия валв, което играе голяма роля за как ще ти пръскат инжекторите! Във момента един човек в Калифорния разработва за да мога да използвам зъбното колело, което ще ми позволи да пръскам инжекторите последователно, което съответно ще позволи за още по-добър празен ход и по бързо разпознаване когато натиснеш гаста
но иначе ако тунинга ти е добър, няма да имаш проблеми с празниа вход, особенно ако използваш само 440cc
В момента мисля да направя няколко видеота и ще постна непременно
Във галериата имам страшно много снимки и всъщо на този саит отдолу описвам как всичо е направено и защо съм избрал някои части според други, единствениа проблем е че е на английски
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=653809
ами това е засега, още не смея да настъпя хубаво колата защото лабда сондата ми показва 12.3-12.6 когато съм на пълен буст, и аз искам да ги намаля на около 11.5-11.6 за да може да е по безопасно, и също тука във Лас Вегас е вече около 37 градуса и трябва да издърпам малко градуси от timing ( не знам как е на български
)...но освен това колата си върви чудесно
трябва и да си взема уреди, най вече налягане на масло и по-хубав ламбда сонда уред...засега имам само boost/vacuum, по нататък ще взема и температура на масло и на водата... опитвам се да имам колкото се може по-малко уреди, но тези са много важни така че немога да ги избегна
...
Чао за сега...после пак
Станислав
Много се радвам че ви харесва...
До въпроса за инжекторите, аз съм сложил 75lbs което е ~ 780cc...и на празен вход всучко си върви нормално, оборотите седят на 700-800 и не мърдат! В момента пръскам на 3x3 защото тунинга с Tec3R не използва зъбното колело на коляновия валв, а използва сензора на коляновия валв, което играе голяма роля за как ще ти пръскат инжекторите! Във момента един човек в Калифорния разработва за да мога да използвам зъбното колело, което ще ми позволи да пръскам инжекторите последователно, което съответно ще позволи за още по-добър празен ход и по бързо разпознаване когато натиснеш гаста


В момента мисля да направя няколко видеота и ще постна непременно

Във галериата имам страшно много снимки и всъщо на този саит отдолу описвам как всичо е направено и защо съм избрал някои части според други, единствениа проблем е че е на английски

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=653809
ами това е засега, още не смея да настъпя хубаво колата защото лабда сондата ми показва 12.3-12.6 когато съм на пълен буст, и аз искам да ги намаля на около 11.5-11.6 за да може да е по безопасно, и също тука във Лас Вегас е вече около 37 градуса и трябва да издърпам малко градуси от timing ( не знам как е на български


трябва и да си взема уреди, най вече налягане на масло и по-хубав ламбда сонда уред...засега имам само boost/vacuum, по нататък ще взема и температура на масло и на водата... опитвам се да имам колкото се може по-малко уреди, но тези са много важни така че немога да ги избегна

Чао за сега...после пак

Станислав
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Повечето думи, които са на английски ги използваме и тук, такаче няма проблем 

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Здрасти и добре дошъл.
Имам един въпрос.
Защо кривата на к.с. и нм пада така след 5500об/м. ?
Турбото не е малко за тоя мотор,но все пак с какъв а/р си и каква
испускателна система като диаметър?
Поздрави за колата.
Имам един въпрос.
Защо кривата на к.с. и нм пада така след 5500об/м. ?
Турбото не е малко за тоя мотор,но все пак с какъв а/р си и каква
испускателна система като диаметър?
Поздрави за колата.

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани