В отговор на темата за турбо в М42

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

В отговор на темата за турбо в М42

Мнение от DA WOLF » 11 Ное 2003, 21:04

Понеже нещо се бъгна форума(излиза ми че последното мнение тук е от 1970г.) а също вече и невиждам темата на лудиагсм за турбо в М42 отворих нова за да се изкажа (подготвен) по тоя въпрос... :twisted: :twisted: :twisted:

моето мнение е че М42 не е подходящ за турбо или компресор (така както си е сток де) камо ли пък за малко кинти.... не ми се иска да ти пиша това ама ако мислиш че с малко пари ще стане нещо - забрави.

м10 или м40 (от 4 цилиндровите) е много по удачен вариант.основна причина е високата степен на сгъстяване която има м42 фабрично, хората се мъчили да го форсират, а сега ти трябва да дефорсираш, (иначе няма да изкара и 1000км)ОСВЕН АКО, пак казвам не се похарчат доста кинти за закалени бутала, валове, сегменти, лагери, горивни помпи, линии, регулатори и т.н и т.н... второ той си е достатъчно "бързоразвъртащ" се мотор, турбинират се предимно тромавите но предразполагащи към голям върт. момент двигатели, какъвто М42 със сигурност не е!трето незнам за вас, ама аз съм виждал карантиите на М42, толкова фини и олекотени бутала - няма!така е изцеден откъм механика и толкова прецизен е че един сериозен бууст(над 1 например) ще му разкаже играта. Незабравяйте детонациите при турбото - малко недостиг гориво, малко бъгване на помпата или горивния регулатор налягане и от М42 ще стане хубава салата :D :D

От друга страна, дори и да го чарджнеш, ето тук: http://www.mosselmanturbo.com/index2.htm има сравнителни данни за турбинирани М40В16 М40В18 и М42В18 от фирма която го прави. Забележи само М40В18 от 115НР става 178НР М40В16 от 102 - 152, докато М42 от 140 става 182 коня, което го прави най-неудачния за чарджване от всички 318-ки....Това са данни на хора където с това си изкарват хляба все пак и може да се доверим...


По въпроса чарджер или турбо пак несъм много съгласен... Ето тука много ама много добре е обяснено "Защо Турбо???" :
http://www.cartech.net/bmwm3turbo.htm

Но ако все пак си решил да "турбинираш" следните линкове ще са ти от полза:

http://www.cartech.net
http://www.mosselmanturbo.com
http://www.kormanfastbmw.com/turbos.htm
http://boostvalve.com/index2.html
http://www.dawesdevices.com/
http://www.dbilas-dynamic.de
http://www.halmeter.com
http://www.bmpdesign.com


Дано съм бил полезен и не съм охладил ентусиазмът... :lol: Между другото и аз го имах преди 3 години ама се отказах на време.Сега сме на друга вълна :lol: Не че М42 неможе да стане 320+НР виж този: http://www.esatclear.ie/~bpurcell/m42wow.jpg 311коня е ама толкова пари са похарчени че за тях ще си купиш истинско ///М. Трябва да сме реалисти все пак :wink:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook