И се чудя и се мая ..
Модератор: bum_bum
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
И се чудя и се мая ..
Имам огромното желания да направя нещо по двигателя на мойта кола ... но какво .. колата е е46 320сi 2000г сиреч М52В20
Изчетох статиите от този подфорум и от The best of и все пак пак ще попитам за вашето мнение ...
До тук какво съм разбрал:
първи вариант турбо - да ама също така разбрах(май), че за моя двигател не е много препорачително ...
компресор- понеже работи като турбото почти или поне със същата идея май пак не е добър вариант ...
чип- на дали ще постигна голям ефект
гледах разни сайтове и в един от тях (даден от лудиягсм) намерих това. Офертата им е 2898 Euros + доставката ...
Та какво ще кажете по въпроса ?!
Благодаря за отговорите
Изчетох статиите от този подфорум и от The best of и все пак пак ще попитам за вашето мнение ...
До тук какво съм разбрал:
първи вариант турбо - да ама също така разбрах(май), че за моя двигател не е много препорачително ...
компресор- понеже работи като турбото почти или поне със същата идея май пак не е добър вариант ...
чип- на дали ще постигна голям ефект
гледах разни сайтове и в един от тях (даден от лудиягсм) намерих това. Офертата им е 2898 Euros + доставката ...
Та какво ще кажете по въпроса ?!
Благодаря за отговорите
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
SlipKnoT написа:s54.. или "поне" някоя б28ца или б30ка.
малко сложно идва това със смяната на целия двигател ми се вижда.. пък и доста по скъпо ..акцизи ала бала
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Sharo написа:SlipKnoT написа:s54.. или "поне" някоя б28ца или б30ка.
малко сложно идва това със смяната на целия двигател ми се вижда.. пък и доста по скъпо ..акцизи ала бала
Може от БГ да си купиш мотор, а ако ти се вижда сложно май другия по лесен вариант е готов турбо/компресор кит за твоя мотор.

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
SlipKnoT написа:Sharo написа:SlipKnoT написа:s54.. или "поне" някоя б28ца или б30ка.
малко сложно идва това със смяната на целия двигател ми се вижда.. пък и доста по скъпо ..акцизи ала бала
Може от БГ да си купиш мотор, а ако ти се вижда сложно май другия по лесен вариант е готов турбо/компресор кит за твоя мотор.
е това ми беше единия въпрос ... за моя двигател има ли такъв вариант ... нали е с алуминиев блок
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Sharo написа:SlipKnoT написа:Sharo написа:SlipKnoT написа:s54.. или "поне" някоя б28ца или б30ка.
малко сложно идва това със смяната на целия двигател ми се вижда.. пък и доста по скъпо ..акцизи ала бала
Може от БГ да си купиш мотор, а ако ти се вижда сложно май другия по лесен вариант е готов турбо/компресор кит за твоя мотор.
е това ми беше единия въпрос ... за моя двигател има ли такъв вариант ... нали е с алуминиев блок
Не съм се интересувал и не съм гледал, но щом има за м52б28 би трябвало и за твоя да се намери нещо.. тук вече трябва да се изкажат тези които са гледали/търсили.
М52Б20 е слаб мотор за турбиниране според мене.Или ако се турбинира да не се надува много.Според мене за твоята кола аз какво бих направил-шрик валове+спортен филтър+преработена изпускателна система+чип и може би една нитро системка за всеки случай
и според мене ще си доволен от резултата.Ама не сная в какво се целиш гледам писал си турбота/компресори явно не ти е достатъчно тва 


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Nightmare написа:М52Б20 е слаб мотор за турбиниране според мене.Или ако се турбинира да не се надува много.Според мене за твоята кола аз какво бих направил-шрик валове+спортен филтър+преработена изпускателна система+чип и може би една нитро системка за всеки случайи според мене ще си доволен от резултата.Ама не сная в какво се целиш гледам писал си турбота/компресори явно не ти е достатъчно тва
колко е това не много ... и какво може да се постигне с не многото надуване
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
TOM написа:Аз съм сигурен, че твоя двигател може да издържи най-спокойно 0.5-0.7 бара. Разбира се, при условие че не се допускат груби грешкиА мощността няма да е под 230-240 кс. Но още по-важното е че въртящият момент ще стане приблизително 300 нм
Томи ти нали каа 4е ще почваш една такова бмв с м50в20 4е на вси4ки ни стана интересно какво ще излезе
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Гледах за мойта един турбо кит на неква скандинавска фирма Ники Златков им е вносител и ги поставя става 215 кончета за въртящия момент не помня но цената беши лоша около 5к евра само частите. Работи на 0,5 бара, същите продават и чарджър малко по-скъпо но пък графиката на показателите е по равномерна поне на хартия 

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Lucky написа:Гледах за мойта един турбо кит на неква скандинавска фирма Ники Златков им е вносител и ги поставя става 215 кончета за въртящия момент не помня но цената беши лоша около 5к евра само частите. Работи на 0,5 бара, същите продават и чарджър малко по-скъпо но пък графиката на показателите е по равномерна поне на хартия
лъки земи купи некоя по убава колица по нова серия бмв и после на старата баба едни 4угунени втулки за алуминиевия блок и едни ковани вьоснери и биелки и глей ко стаа

Sharo написа:Nightmare написа:М52Б20 е слаб мотор за турбиниране според мене.Или ако се турбинира да не се надува много.Според мене за твоята кола аз какво бих направил-шрик валове+спортен филтър+преработена изпускателна система+чип и може би една нитро системка за всеки случайи според мене ще си доволен от резултата.Ама не сная в какво се целиш гледам писал си турбота/компресори явно не ти е достатъчно тва
колко е това не много ... и какво може да се постигне с не многото надуване
Не повече ор 0,7 0,8 както каза ТОМ

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
няма да го понесе питайте василен от форума той си слага на е34 с м50Б20 и строши буталце на 0,6 бараNightmare написа:Sharo написа:Nightmare написа:М52Б20 е слаб мотор за турбиниране според мене.Или ако се турбинира да не се надува много.Според мене за твоята кола аз какво бих направил-шрик валове+спортен филтър+преработена изпускателна система+чип и може би една нитро системка за всеки случайи според мене ще си доволен от резултата.Ама не сная в какво се целиш гледам писал си турбота/компресори явно не ти е достатъчно тва
колко е това не много ... и какво може да се постигне с не многото надуване
Не повече ор 0,7 0,8 както каза ТОМИ пак няма да е зле колата.
буталата на М50В20 са кекави бе рабрете го тва и некъде да сте видели по нета турбокит за м50б20 без да включва поне бутала на всякъде пишат М50Б25 турбокит защо ли?
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
ludiagsm написа:Lucky написа:Гледах за мойта един турбо кит на неква скандинавска фирма Ники Златков им е вносител и ги поставя става 215 кончета за въртящия момент не помня но цената беши лоша около 5к евра само частите. Работи на 0,5 бара, същите продават и чарджър малко по-скъпо но пък графиката на показателите е по равномерна поне на хартия
лъки земи купи некоя по убава колица по нова серия бмв и после на старата баба едни 4угунени втулки за алуминиевия блок и едни ковани вьоснери и биелки и глей ко стаа
Баце на 2 литра мотор на това купе квото и да правиш е бошлав. Ше си го търкалям за официално. За екстремални упражнения ще взема некой кенеф с некъв 3,5 л матор и на него ще се пробват глупости.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани