? за гърне

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

? за гърне

Мнение от LAST RIDE » 14 Фев 2007, 0:50

Гледам напоследък само тъпи въпроси се задават,че и аз да неостана по-назад :mhihi:

Мисля да сложа краино гърне на печката/само да отбележа че не целя подобряване на звукът а единствено визуален ефект/
Та въпроса ми е ще има ли разлика във вървенето ако Ф е по голямо или по малко от сегашното и ако новото гърне е с по-голям/малък обем ?...даневзема да я спъна нацяло че :(
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 20.07.2006
Местоположение: Детройт, Плевен

Мнение от Scouser » 14 Фев 2007, 1:08

Ако ти е само за визуалното, само си смени накрайниците и си ти. Всяко спортни гърне ще ти дигне шума и ако не е качествено само ше ручиш и ще загубиш мошност. С нови хубави типчета ще получиш ефекта който искаш за по-малко пари и няма да загубиш от комфорта на Баваришето.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 20.07.2006
Местоположение: Детройт, Плевен

Мнение от Scouser » 14 Фев 2007, 1:09

Ако накрайниците са квалитетни и добре заварени( режат се старите и се заваряват новите) няма да изглежда хич зле. Зависи от майстора който го направи. Прави гърнета ако не са маркови ( в най-добрия случай) ще ти отворят колата във високите обороти, но за сметка на това ще изгубиш мошност-та в долните обороти. Ако колата ти е с малък двигател това е още по-голям проблем. Спортни филтри също са малко спорен момент ама за тях за друга тема.

БРОНЕносецът
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 13.11.2006

Мнение от Capo di tutti » 14 Фев 2007, 1:41

Scouser написа:Ако ти е само за визуалното, само си смени накрайниците и си ти. Всяко спортни гърне ще ти дигне шума и ако не е качествено само ше ручиш и ще загубиш мошност. С нови хубави типчета ще получиш ефекта който искаш за по-малко пари и няма да загубиш от комфорта на Баваришето.


:yes: Aбсолютно :!:
First you get the money,then you get the power and finally you got the women!
Изображение
Изображение
*DOCTOR MOTORS*

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 14 Фев 2007, 1:49

предполагам че ще има известна разлика в звука с(филтър и права генерация до краиното гърне съм)при спортното естествено ще има разлика но това не ми пречи :D Но накраиниците стоят неистествено и неми допадат,въпроса е с новото гърне колата да не загуби изобилстващата си мощноста :mhihi:
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 16 Фев 2007, 23:01

Мерси за отговорите колеги
Но няма ли някои в форума които да е слагал на печката спортно гърне зада сподели на какво да обърна внимание зада няма непредвидени изненади :mhihi:
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 16 Фев 2007, 23:18

Бях гелдал предаване как сложиха некви спортни гърнета на една печка от новите и неможеше да разбереш, че е дизел ... :shock: .. супер лудо ревеше ...
А за спортните филтри доста хора казват, че ако нямаш турбо си е само звуков ефект....та даже и при някой коли пречи.... да не говорим, че голяма част от хората го слагат в близост до двигателя и ефекта е отрицателен.
... ама пък като се замисля .. ти си ТД :D ... тъй че имаш турбо ... е при тебе би трябвало да е в плюс :D

А какво гърне мислиш да зимаш? То не трябва ли да си е за Дизел?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 16 Фев 2007, 23:33

филтрите и останалите глезотиики вече ги има ама това гърненце ме мъчи още :mhihi:

Незнам дали са специални за дизел никаде по каталозите не срещнах моята модификация :mhihi: но както спомена съм виждал на живо монтирани на 2.5тдс мАторя и останах очарован :D
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 17 Фев 2007, 0:08

Аз ако купувам гърне, а и това ще стане, бих искал да е нещо качествено - може да не е суперспортно, но да е истинска изработка от качествени материали и да е мислено, а не толкова да има визуален ефект. Да речем REMUS, Bosal, Walker, Borla (мамар, че звука е малко шибан), NES Sport (които много ручат взел ги дявол, на винтилова Вектра съм го чувал и е брутално за дълъг път), а ако стана милионер някой ден и Superspirt :twisted:
BMW only!

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook