От M50B20 към M50B25 или M50B30

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

От M50B20 към M50B25 или M50B30

Мнение от ALiGaToR » 05 Фев 2007, 9:28

Може ли, ако имаме един двигател M50B20 да си го направим M50B25 или M50B30 ? :shock:
Ако въобще може да се направи това, кажете какво трябва да се направи за да достигнем конете на заводски такъв.
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 05 Фев 2007, 9:52

като си купиш,цял такъв
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Re: От M50B20 към M50B25 или M50B30

Мнение от naskoksan » 05 Фев 2007, 9:53

ALiGaToR написа: M50B30 ? :shock:
...


я дай пак :roll:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: От M50B20 към M50B25 или M50B30

Мнение от ///Явор » 05 Фев 2007, 9:55

naskoksan написа:
ALiGaToR написа: M50B30 ? :shock:
...


я дай пак :roll:
имал е впредвид сигурно б28
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: От M50B20 към M50B25 или M50B30

Мнение от ludiagsm » 05 Фев 2007, 10:08

Явор написа:
naskoksan написа:
ALiGaToR написа: M50B30 ? :shock:
...


я дай пак :roll:
имал е впредвид сигурно б28


или 20-ка да го мине с големия райбер на 87мм :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Мнение от ALiGaToR » 05 Фев 2007, 10:11

Явор написа:като си купиш,цял такъв

А друг начин няма ли ? :confused:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 05 Фев 2007, 10:17

нали бехме пуснали тема преди ,че може да се вземе вал бутала и биели от м50в25 и да растърже6 цилиндрите на В20-ката от 80мм на 84мм и тогава става 2,5 проблема бе6е 4е май никой досега не го е правил или ако го е правил не споделя нищо ,проблема може да се окаже в това 4е цилиндровата втулка става доста тънка и може да се деформира

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Мнение от ALiGaToR » 05 Фев 2007, 10:39

ludiagsm написа:нали бехме пуснали тема преди ,че може да се вземе вал бутала и биели от м50в25 и да растърже6 цилиндрите на В20-ката от 80мм на 84мм и тогава става 2,5 проблема бе6е 4е май никой досега не го е правил или ако го е правил не споделя нищо ,проблема може да се окаже в това 4е цилиндровата втулка става доста тънка и може да се деформира

Е оригиналния 2.5 с какво е по-различен от 2.0.
И има ли такъв термин, смяна на цилиндър?? :confused: :shock: :confused:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 05 Фев 2007, 10:59

ALiGaToR написа:
ludiagsm написа:нали бехме пуснали тема преди ,че може да се вземе вал бутала и биели от м50в25 и да растърже6 цилиндрите на В20-ката от 80мм на 84мм и тогава става 2,5 проблема бе6е 4е май никой досега не го е правил или ако го е правил не споделя нищо ,проблема може да се окаже в това 4е цилиндровата втулка става доста тънка и може да се деформира

Е оригиналния 2.5 с какво е по-различен от 2.0.
И има ли такъв термин, смяна на цилиндър?? :confused: :shock: :confused:


явор да каже

аз мисля 4е няма водни канали между ризите


пп:от на4ина по който задаваш въпросите си мисля че питаш от интерес ама може би имаш доста пропуски в основните понятия за двигателите ,вземи 20-30лв и се разходи до някоя техни4еска книжарница и потърси книжката Автомобилни двигатели -ремонт техническо ръководство

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Мнение от ALiGaToR » 05 Фев 2007, 11:42

Верно е че питам от интерес но за пропуски при мен не може да се каже защото това тепърва трябва да го уча.
:OT: Все пак съм на 18 и не съм пипвал кола досега, камоли да разглобя двигател и да видя какво представлява отвътре(но като принцип на работа съм запознат), затова сега задавам малко тъпи въпроси. Да се надявам скоро да взема книжка и да навляза в тези води. :OT:
Надявам се след като разбрахте на колко съм да не се отдръпнете, а да ми обясните като за :mhihi: индианец :mhihi: , все пак човек не се е родил научен.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от THE DUNK MACHINE » 05 Фев 2007, 13:41

:OT:
ludiagsm написа:вземи 20-30лв и се разходи до някоя техни4еска книжарница и потърси книжката Автомобилни двигатели -ремонт техническо ръководство


В петък си я купих от магазина на ТУ - 570 страници срещу 28лв.
THE ONE & ONLY E30

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 05 Фев 2007, 19:08

THE DUNK MACHINE написа::OT:
ludiagsm написа:вземи 20-30лв и се разходи до някоя техни4еска книжарница и потърси книжката Автомобилни двигатели -ремонт техническо ръководство


В петък си я купих от магазина на ТУ - 570 страници срещу 28лв.
Доволен ли си от книгата? Продава ли се в други книжарници?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 05 Фев 2007, 19:29

ей това е книгата,нали :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 05 Фев 2007, 21:18

БОРКО-ЧИПА написа:ей това е книгата,нали :roll:


да точно :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от THE DUNK MACHINE » 05 Фев 2007, 23:12

БОРКО-ЧИПА написа:ей това е книгата,нали :roll:

Именно :yes:
THE ONE & ONLY E30

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook