M20 или М50

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

M20 или М50

Мнение от ALiGaToR » 01 Фев 2007, 11:27

Кой от тези 2 модела двигатели на BMW стават най-добре за турбиниране.
Говоря за 2.0 моделите.
Искам да знам от кой от тези двигатели ще може най-лесно да се изкарат 200 - 250 коня чрез турбиниране, и кой ще издържи най-много.
Ако някой може да каже приблизителни цени за достигане на тези 200-250 коня , ще е най-добре, за да имам някаква представа за какво си говорим.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: M20 или М50

Мнение от slavianko » 01 Фев 2007, 14:30

ALiGaToR написа:Кой от тези 2 модела двигатели на BMW стават най-добре за турбиниране.
Говоря за 2.0 моделите.
Искам да знам от кой от тези двигатели ще може най-лесно да се изкарат 200 - 250 коня чрез турбиниране, и кой ще издържи най-много.
Ако някой може да каже приблизителни цени за достигане на тези 200-250 коня , ще е най-добре, за да имам някаква представа за какво си говорим.
Батка ти ако сега ще се учиш как да докараш 200 коня, по добре си купи направо М50 В25 и ги имаш готови. :mhihi: :mhihi: И при това на много по никска цена. Турбинирането е сложен процес и не е лъжица за всяка уста. Поразтърси се тук във търсачката на форума. Има доста писано по темата ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 01 Фев 2007, 14:52

Има нещо вярно, че турбинирането макар и да води до готини резултати и перформънс си е трудоемка задача, отнема много време, усилия и пари, а не се знае дали ще се получи надежден сетъп. Един М50Б25 ще ти даде много добър перформънс (а и са си атмосферни коне), ще те радва супер, ако го гледаш добре ще работи още доста километри безаварийно. Ако щеш и 2000 лева да дадеш за него (все пак са рядкост, а трябва и да е читав) пак ще е добре, защото турбинирането може и повече да струва. Е, по принцип един М20Б20 (Дилян Пенчев има читав, примерно) + турбо конверсията (за да постигнеш малко над 200 коня да приемем, че ти трябва бууст от порядъка на 0.6-0.7 бара?!? което да струва до 1000-1200 лева) и пак стигаш към 2000 лева поне. М50Б20 може да извади повече коне с по-малко бууст, но пък е по-скъп двигател (гледам за 1500 лева се продава един хубав комплект в момента) и като сложиш и парите за турбо става много солено - М50-ките са и по-капризни (поне така мисля) и се наливат повече пари при турбо конверсия и по-финна настройка им се прави. При повече коне (примерно 300 и нагоре) вече М20Б20-ката трябва да поеме много як бууст т.е. повече пари за части и настройка, М50Б20-ката по-малко бууст, но пак здраво пари и време, защото пък е по-сложен. Тъй, че за сега атмосферен М50Б25 евентуално с някой "чип+филтър+генерация" комбинация е съветът ми към теб :mhihi:

Това разбра моят клавиатурен гении от четене на форуми. :mhihi:
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 01 Фев 2007, 15:08

Май такова нещо като Турбо Конверсия и Ефтино НЕМА ... ;)
Първата статия в отдела Тунинг и ще си отговориш, кой мотор е по-добър за турбиниране ... ако добре си спомням М20 го дават по-читав

А ето и цитат от тази тема:

Код: Избери целия код
2. м50б25 - първия от серията кекави двигатели, много слаби биели, ако се надуе по-вечко почват да се кривят кат наденици. максимума на сток желязото е ок. 400-450 коня на около 1.2 / 1.3 бара, по-нагоре е много много нездравословно със сток биелите

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Мнение от ALiGaToR » 01 Фев 2007, 15:46

А ако наистина са толкова кекави биелите на M50B20 не може ли да се вземат биели от M20B20 и да се сложат на М50-то . Все пак са с еднаква кубатура двигателите и доколкото виждам са с еднакви дължини биелите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 01 Фев 2007, 15:51

Може.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 01 Фев 2007, 16:20

AlibiTu написа:Май такова нещо като Турбо Конверсия и Ефтино НЕМА ... ;)
Първата статия в отдела Тунинг и ще си отговориш, кой мотор е по-добър за турбиниране ... ако добре си спомням М20 го дават по-читав

А ето и цитат от тази тема:

Код: Избери целия код
2. м50б25 - първия от серията кекави двигатели, много слаби биели, ако се надуе по-вечко почват да се кривят кат наденици. максимума на сток желязото е ок. 400-450 коня на около 1.2 / 1.3 бара, по-нагоре е много много нездравословно със сток биелите


То на 1,2/1,3 бара и колекторите може да не издържат.А на 0.3-0.5 налягане м50б20 си прави спокойно 200 коня.Не виждам какво повече може да иска човек от този мотор със сток карантия. :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Мнение от ALiGaToR » 01 Фев 2007, 16:21

R1cerBoy написа:Може.


Е щом може значи като се сменят ще означава че ще имаме издръжливост на М20 с бонус +12 клапана на М50. Въпросът е блоковете дали са по-здрави на М50 от на М20 ? :confused: :confused:
Все пак има и 3 литрови М50-ки с мощност от 240 коня, което ме навежда на мисълта че може би М50 е по добрия блок, но какво ли разбирам аз :confused: :confused: .
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Мнение от ALiGaToR » 01 Фев 2007, 16:26

Breyton написа:
AlibiTu написа:Май такова нещо като Турбо Конверсия и Ефтино НЕМА ... ;)
Първата статия в отдела Тунинг и ще си отговориш, кой мотор е по-добър за турбиниране ... ако добре си спомням М20 го дават по-читав

А ето и цитат от тази тема:

Код: Избери целия код
2. м50б25 - първия от серията кекави двигатели, много слаби биели, ако се надуе по-вечко почват да се кривят кат наденици. максимума на сток желязото е ок. 400-450 коня на около 1.2 / 1.3 бара, по-нагоре е много много нездравословно със сток биелите


То на 1,2/1,3 бара и колекторите може да не издържат.А на 0.3-0.5 налягане м50б20 си прави спокойно 200 коня.Не виждам какво повече може да иска човек от този мотор със сток карантия. :roll:


Е тези ~220 коня приблизително с колко пари могат да се направят(за М50Б20 говоря), без много глезотиики, но да са сигурни(може и с части втора употреба).
Изображение

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 01 Фев 2007, 18:50

Ако М50Б20 е с ванос не става за турбо или по точно е трудно и изисква доста повече пари, аз на мойто изках да сложа ама ми казаха,
че трябва да се махне ваноса (демек други валове и т.н.) иначе неставало и също така трябвало да се сменят и смукателните колектори :confused: дано не са ме излъгали :evil:
С две думи слагаи го на М20Б20 и си ОК :mhihi:
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 01 Фев 2007, 19:31

бахти кекавия двг е М50 ,държи само на около 1.3 бууст и около 450 коня :shock: малко ли ви се виждат 450 коня ... то малцина в Бг могат да достигнат лимита на способностите на М50 тунинговайки го

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Мнение от ALiGaToR » 01 Фев 2007, 19:44

Alexi написа:бахти кекавия двг е М50 ,държи само на около 1.3 бууст и около 450 коня :shock: малко ли ви се виждат 450 коня ... то малцина в Бг могат да достигнат лимита на способностите на М50 тунинговайки го

Ехееее 450 коня :shock: :shock: . Аз няма да ходя на луната с тази кола :mhihi: :mhihi: :mhihi: , на мен ми трябва както казах по горе максимално 250 коня, защото все пак всеки кон си иска храната.
И все пак колко пари трябва да се изръси човек за да си направи М50B20 от 150 на ~220 коня?
Изображение

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 01 Фев 2007, 20:00

Турбо кита с монтаж и настройки на електрониката е около 2700лв. :D
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 01 Фев 2007, 20:01

Breyton написа:
AlibiTu написа:Май такова нещо като Турбо Конверсия и Ефтино НЕМА ... ;)
Първата статия в отдела Тунинг и ще си отговориш, кой мотор е по-добър за турбиниране ... ако добре си спомням М20 го дават по-читав

А ето и цитат от тази тема:

Код: Избери целия код
2. м50б25 - първия от серията кекави двигатели, много слаби биели, ако се надуе по-вечко почват да се кривят кат наденици. максимума на сток желязото е ок. 400-450 коня на около 1.2 / 1.3 бара, по-нагоре е много много нездравословно със сток биелите


То на 1,2/1,3 бара и колекторите може да не издържат.А на 0.3-0.5 налягане м50б20 си прави спокойно 200 коня.Не виждам какво повече може да иска човек от този мотор със сток карантия. :roll:

Колеги, от личен опит ви казвам М50 е много кекав вярвайте ми.
На 0,7 бара спука две бутала и ми издуха доста гарнитури, този който
си мисли че се задоволи с 0,3 или 0,5 бара просто е дълбоко заблуден. :!:
За налягания над 0,4 със сигурност ви трябват поне буталца а за повече и биелки.
Незнам само дали ви е ясно в какъв филм ще се вкарате с едно турбиниране
било то М20 или М50. Но пък е мноооого манияшко, ако ви стигнат парите
да направите всичко както трябва то адреналина в кръвта ви ще бъде повече
от червените кръвни телца ;)
:idea: М20 дъжи много повече и като буст и като живот :!:
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 20.11.2006
Местоположение: Варна city
Пол: Мъж
Кара: квото има
Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto

Мнение от Dakataaa » 01 Фев 2007, 20:22

Според мен , не се захващаи с тезни неща.Намираш едно М30Б35 слагаш го на местото на стария и си ти човека , нее като да няма повер :mhihi:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook