Смяна на инреркулер

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 14.10.2015
Пол: Мъж

Смяна на инреркулер

Мнение от K0ntrax » 30 Юли 2017, 22:23

Колеги колата е е46 330д 184кс ...с 2260турбо ... Днес смених интеркулерс по голям доста по голям иии колата ми замаля изчисти пушека но не надува колкото надуваше преди ... Преди работише на 2.0 бар сега на 1.8 бар .... проверих снадки колена да не са дали фира няма ядове ... Възможно ли е от самия кулер каде е по голям ии турбото да вижда зор да я го пълни??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Смяна на инреркулер

Мнение от Dirty M5 driveR » 31 Юли 2017, 5:55

Интеркулерът се смята според турбината така, че да има определен пад на налягането след него. В твоят случай явно кулерът е прекалено голям.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Смяна на инреркулер

Мнение от choio » 06 Авг 2017, 11:19

Ще ти трябва намеса на мапер....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Смяна на инреркулер

Мнение от racing_team_vidin » 06 Авг 2017, 12:55

Добре, имам един въпрос... мап е на колектора, еку-то му е зададено 2.0, съответно ще развърта турбото докато не постигне тези 2бара в колектора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Смяна на инреркулер

Мнение от Dirty M5 driveR » 06 Авг 2017, 13:18

Аз без да съм на ТИ с тия дизели мисля, че е нормално да му падне налягането след кулера, щом е сложил по негови думи "доста" по-голям. Турбината има определени възможности и не може да надува до безкрай. Смята се турбина спрямо двигателя, кулер спрямо турбината и т.н. За какво му е свърхохлаждане на нагнетения въздух, като няма такъв дебит.

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook