Обмислящ се проект E39 528 турбо

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 3.01.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E91 330D

Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо

Мнение от Raefi » 22 Юли 2016, 22:54

Благодаря за изчерпателния отговор, помпата намерих из нета е около 130л/час, демек ще се сменя. Съединителя също го мислих, като мисля вариант за маховик от м30/с38 с венец от м52 и керамика за да си остане на 240мм, но гледам си писал за м20 маховик, той не е ли 228мм? Иначе си описал почти всичко което и аз съм си наумил, генерацията ще е на 76мм със сигурност. Дебитомера остава защото остава и оригиналната електроника, и няма по кво друго да мери, не знам с алфа-н дали ще стане адекватно, щото само по тпс да се настройва, при положение и че имаш бууст не ми се вижда как ще стане, но ако някой вещ възнамерява да помогне в тая свера нека да пише, ще почерпя :bchug: . Остава лека полека да събирам чаркалъците. :D

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо

Мнение от zhivkojujo » 22 Юли 2016, 23:08

Raefi написа:Благодаря за изчерпателния отговор, помпата намерих из нета е около 130л/час, демек ще се сменя. Съединителя също го мислих, като мисля вариант за маховик от м30/с38 с венец от м52 и керамика за да си остане на 240мм, но гледам си писал за м20 маховик, той не е ли 228мм? Иначе си описал почти всичко което и аз съм си наумил, генерацията ще е на 76мм със сигурност. Дебитомера остава защото остава и оригиналната електроника, и няма по кво друго да мери, не знам с алфа-н дали ще стане адекватно, щото само по тпс да се настройва, при положение и е имаш бууст не ми се вижда как ще стане, но ако някой вещ възнамерява да помогне в тая свера нека да пише, ще почерпя :bchug: . Остава лека полека да събирам чаркалъците. :D


Е да, с оригиналната електроника ще е с дебитомер. Аз педпочитам мап и тпс и произволна standalone електроника, заради многото опции които предлага, а и в последствие открих, че помага и от чисто механичен харакер. Един вид много по-лесно се реализират различни идеи и се напсва ECU-то към тях. Освен това, мап-а е много по-устойчив и надежден от дебитомера. Не му е проблем прах, масло и други гадости.
Маховика и притискателя са ми от м20б20 или м20б25. Поне едното е с 240мм :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо

Мнение от павката » 23 Юли 2016, 15:44

явно не си знаеш маховикът ти от какво е
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо

Мнение от zhivkojujo » 24 Юли 2016, 0:32

павката написа:явно не си знаеш маховикът ти от какво е

Да, не съм съвсем сигурен. Бяха две м20-ки в халето, и от едната премерих 240мм маховик, отвих го заедно със стартера. Беше преди повече от 2 години, нямам спомен от коя от двете беше. Все тая де. 240мм маховик + керамика + обикновен Sachs за м20 си държи 400Nm. В момента държи и при 470, но нямам много километри за да твърдя, че е стабилен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Обмислящ се проект E39 528 турбо

Мнение от павката » 24 Юли 2016, 7:38

маховика е бил м30-ов
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook