Е46 кабрио - М3 пакет +++
Модератор: bum_bum
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
lechkata написа:Нищо не си направил, колега!
Сериозно, поздравления много мерак си вложил и добре се получават нещата
Благодаря, колега
Още малко снимки от работата по интериора:
Бях решил таблото и конзолата да са със сиви шевове, но така е по-стилно
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Замислял ли си се за М-ково табло?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Pe3a4
- младши ентусиаст
- Мнения: 301
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 палатка и Е38 735и баткомобила
- Мечтае да кара: М20-ката дълги години
- Детайли за колата: Необикновена
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Кроки да ти кажа познавам си човека и съм сигурен ,че му е минавало през акъла Тва е човека ... трябва да покажа снимка на волана дето ми направи ...
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Kroki написа:Замислял ли си се за М-ково табло?
Естествено, ама някак не мога да си го представя как ще е със син и червен конец - М-цветовете са три, ако използвам син и червен, не знам дали няма да липсва светлосиният...просто не мога да си го представя дали ще е мега яко или прекалено шарено. Подобна беше причината, поради която това табло е с черен шев, а не както планувах със сив. Ако бях виждал М-ково поне на снимка, за да добия няква представа.., но до сега съм виждал само 3-4 шити табла за е46 и нито едно с М-кови шевове..и това са само снимки - с цялата си скромност, моето е първото, което виждам на живо
Pe3a4 написа:Кроки да ти кажа познавам си човека и съм сигурен ,че му е минавало през акъла Тва е човека ... трябва да покажа снимка на волана дето ми направи ...
Няколко уточнения, за да съм коректен към форума, щото горния пост оставя съмнения за скрита комерсиалност в темата:
1. Въпросният волан на Ре3ач е направен от мен въз основа на много близките ни приятелски отношения и моето ХОБИ; няма замесени пари и търговски услуги, щото няма и търговец, което ни води към:
2. Винаги съм мечтал да работя нещо, което ми е хоби и за мен това е мечтаната професия, но за сега си изкарвам хляба като инженер в съвсем различна сфера. Когато (ако) дойде моментът, в който преценя, че почвам да се занимавам професионално (хобито ми да прерасне в търговия в сферата на услугите), то веднага ще си направя платена реклама тук във форума. За сега обаче, търговска дейсност няма и това е тема за моята кола, което смятам, че е видно от предните няколко страници
3. Моят волан е много по-хубав от тоя на Ре3ачa
Ако модератор прецени, че самите ми обяснения пораждат съмнения за некоректност, реклама на потенциален нероден Петко и т.н., ще изтрия частта с offtopic-а
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Имах предвид таблото със стрелките и инструментите.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Kroki написа:Имах предвид таблото със стрелките и инструментите.
По-нататъка сигурно, много е яко да, но поне докато съм със сток мотор няма да сложа километраж до 300. А и не са ефтини..
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Djelebov написа:Ако модератор прецени, че самите ми обяснения пораждат съмнения за некоректност, реклама на потенциален нероден Петко и т.н., ще изтрия частта с offtopic-а
Абе прайш ми един волан и на мен и си затварям очите, нямаш грижа
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
bum_bum написа:Djelebov написа:Ако модератор прецени, че самите ми обяснения пораждат съмнения за некоректност, реклама на потенциален нероден Петко и т.н., ще изтрия частта с offtopic-а
Абе прайш ми един волан и на мен и си затварям очите, нямаш грижа
ще ви издам че заговорничите!
за мен волан и топка на скоростите и ще мълча
- Raefi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Колега тази турбина не е ли малка за тоя двигател, ако не е тайна какви коне очакваш на 0,6 бара? Питам защото и аз ще правя тази гимнастика скоро и се чудя за турбината. Може да пробваш със твоя си дебитомер и 2килоома резистор мисля че до към 350 коня няма да имаш проблеми.
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Raefi написа:Колега тази турбина не е ли малка за тоя двигател, ако не е тайна какви коне очакваш на 0,6 бара? Питам защото и аз ще правя тази гимнастика скоро и се чудя за турбината. Може да пробваш със твоя си дебитомер и 2килоома резистор мисля че до към 350 коня няма да имаш проблеми.
Смятах за ниско налягане около 0,6 с неразреден мотор (10-10,5:1), ограничителя да си остане на 6500, като целта е да се подмине е46 М3 като максимална мощност (някакъв психологически праг за турбо BMW ), но да има повече момент в ниските. По моите сметки излезе, че на мотор 2,8 надув от 0,6 трябва да е наличен под 2300 оборота и турбината се изтаванва след 6500 Но това го бях смятал по картата на Garett, a моята е реплика все пак
Не си пазя сметките, защото ми изгоря тогавашния хард, това помня
Иначе за дебитомера, като дойде време, мапера ще каже как предпочита..
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Колега доколкото разбрах си с мотор m52tub25. Замислял ли си се вместо да правиш турбо m52tub28, да отвориш този мотор и да използваш карантия от м54b30. Plug and play е процедурата (колянов вал с биели и бутала от м54b30) на практика става m52tub30 и с добър мап на 0.5 бара се вадят малко над 400 магарета. И най големия плюс е, че колата си остава законна (с оригиналния си блок).
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
luizov написа:Колега доколкото разбрах си с мотор m52tub25. Замислял ли си се вместо да правиш турбо m52tub28, да отвориш този мотор и да използваш карантия от м54b30. Plug and play е процедурата (колянов вал с биели и бутала от м54b30) на практика става m52tub30 и с добър мап на 0.5 бара се вадят малко над 400 магарета. И най големия плюс е, че колата си остава законна (с оригиналния си блок).
Тя и в другия случай е законна с оригиналния и блок, но има други причини:
1. Буталата на м54б30 имат 2 пъти по-малко разстояние от челото до най-горния от сегментите в сравнение с тези от м52
2. Цената на коляновия вал от м54 е голяма (защото е кован, нитриран, с парт номер като на е36 м3.....)
3. Цената на буталата от м54 е доста по-висока от на останалите, защото БМВ нямат алтернатива с толкова малко CH на 84мм
4. От по-опитните знам, че като се мисли проект се започва от изясняване на целта на проекта и като реши човек каква му е целта, тогава започва да смята. В моя случай, целта не е толкова висока, че да оправдае закупуване на карантия от M54B30, а отделно, че аз не бих карал такива бутала в турбо мотор на ежедневка - не ми трябва кола за дино графики и бмв срещи, а за каране и кеф по всяко време, независимо дали отивам до София или до магазина.
Така или иначе в момента двигателя е в застой, може би тоя месец ще го дам за строук, може би не...
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Djelebov написа:luizov написа:Колега доколкото разбрах си с мотор m52tub25. Замислял ли си се вместо да правиш турбо m52tub28, да отвориш този мотор и да използваш карантия от м54b30. Plug and play е процедурата (колянов вал с биели и бутала от м54b30) на практика става m52tub30 и с добър мап на 0.5 бара се вадят малко над 400 магарета. И най големия плюс е, че колата си остава законна (с оригиналния си блок).
Тя и в другия случай е законна с оригиналния и блок, но има други причини:
1. Буталата на м54б30 имат 2 пъти по-малко разстояние от челото до най-горния от сегментите в сравнение с тези от м52
2. Цената на коляновия вал от м54 е голяма (защото е кован, нитриран, с парт номер като на е36 м3.....)
3. Цената на буталата от м54 е доста по-висока от на останалите, защото БМВ нямат алтернатива с толкова малко CH на 84мм
4. От по-опитните знам, че като се мисли проект се започва от изясняване на целта на проекта и като реши човек каква му е целта, тогава започва да смята. В моя случай, целта не е толкова висока, че да оправдае закупуване на карантия от M54B30, а отделно, че аз не бих карал такива бутала в турбо мотор на ежедневка - не ми трябва кола за дино графики и бмв срещи, а за каране и кеф по всяко време, независимо дали отивам до София или до магазина.
Така или иначе в момента двигателя е в застой, може би тоя месец ще го дам за строук, може би не...
Ще следя с голям интерес темата, понеже и аз карам 323ci и ми се ще някак да го засиля. Мен 300 коня биха ми били предостатъчно и се чудя как би се справил мотора в стоков вид с 0.4 до 0.5 бара максимум. А иначе като визия колата е станала супер
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Благодаря :-) Ако правиш сток 23-ката, подбери си турбо като за 28 или 30 - ако не издържи мотора, при ремонта да го строукнеш ;-)
Мисля че колегата Postman така сложи компресор на е34-ката си сток с цел като се счупи мотора, да го подкове, ама моторът май не се счупи :-D
Мисля че колегата Postman така сложи компресор на е34-ката си сток с цел като се счупи мотора, да го подкове, ама моторът май не се счупи :-D
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Според мен - турбинирай .. ако се счупи тогава строук
иначе ... има и по-ниски бутала от М54б30 ... да разредиш малко
иначе ... има и по-ниски бутала от М54б30 ... да разредиш малко
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани