усилване на притискател

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

усилване на притискател

Мнение от Vozq_bez_pari » 05 Фев 2015, 22:39

Някаде из темите бях чел , някой беше споменал за такъв човек усилвал нормални присикатели от съединител
някой ако има координатите да ми пише на лично , мерси предварително :bchug: :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: усилване на притискател

Мнение от slavianko » 06 Фев 2015, 18:41

Vozq_bez_pari написа:Някаде из темите бях чел , някой беше споменал за такъв човек усилвал нормални присикатели от съединител
някой ако има координатите да ми пише на лично , мерси предварително :bchug: :bchug:

правят се с две диафрагми. Лично аз не ти го препоръчвам щото ще си хвърлиш аксиалните лагери на вала за норматив. А това че след всяко каране ще имаш мускулна треска на левия крак нама да го споменавам
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: усилване на притискател

Мнение от Boyadjiev » 06 Фев 2015, 19:06

slavianko написа:
Vozq_bez_pari написа:Някаде из темите бях чел , някой беше споменал за такъв човек усилвал нормални присикатели от съединител
някой ако има координатите да ми пише на лично , мерси предварително :bchug: :bchug:

правят се с две диафрагми. Лично аз не ти го препоръчвам щото ще си хвърлиш аксиалните лагери на вала за норматив. А това че след всяко каране ще имаш мускулна треска на левия крак нама да го споменавам

Братле, ти на 34-ката преди новия съединител с какво караше? Че се чудя дали ще издържи само керамика при мен, без да усилвам притискател и питах тук, там по други марки коли и им държи уж...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: усилване на притискател

Мнение от slavianko » 07 Фев 2015, 12:40

Boyadjiev написа:
slavianko написа:
Vozq_bez_pari написа:Някаде из темите бях чел , някой беше споменал за такъв човек усилвал нормални присикатели от съединител
някой ако има координатите да ми пише на лично , мерси предварително :bchug: :bchug:

правят се с две диафрагми. Лично аз не ти го препоръчвам щото ще си хвърлиш аксиалните лагери на вала за норматив. А това че след всяко каране ще имаш мускулна треска на левия крак нама да го споменавам

Братле, ти на 34-ката преди новия съединител с какво караше? Че се чудя дали ще издържи само керамика при мен, без да усилвам притискател и питах тук, там по други марки коли и им държи уж...

С керамика и с леко натяг на притискателя. До към 400нм държеше
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: усилване на притискател

Мнение от Vozq_bez_pari » 07 Фев 2015, 13:20

slavianko написа:
Vozq_bez_pari написа:Някаде из темите бях чел , някой беше споменал за такъв човек усилвал нормални присикатели от съединител
някой ако има координатите да ми пише на лично , мерси предварително :bchug: :bchug:

правят се с две диафрагми. Лично аз не ти го препоръчвам щото ще си хвърлиш аксиалните лагери на вала за норматив. А това че след всяко каране ще имаш мускулна треска на левия крак нама да го споменавам


аз от година две съм с тилтън, един приятел искал да опита затова търся координати на такъв човек
някой беше казъл и смяна на диафрагмата или натягане , затова питам за тел някой ако има

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: усилване на притискател

Мнение от slavianko » 07 Фев 2015, 17:52

Vozq_bez_pari написа:
slavianko написа:
Vozq_bez_pari написа:Някаде из темите бях чел , някой беше споменал за такъв човек усилвал нормални присикатели от съединител
някой ако има координатите да ми пише на лично , мерси предварително :bchug: :bchug:

правят се с две диафрагми. Лично аз не ти го препоръчвам щото ще си хвърлиш аксиалните лагери на вала за норматив. А това че след всяко каране ще имаш мускулна треска на левия крак нама да го споменавам


аз от година две съм с тилтън, един приятел искал да опита затова търся координати на такъв човек
някой беше казъл и смяна на диафрагмата или натягане , затова питам за тел някой ако има
Кажи му да не се занимава. Много твърд става съединителя. Аз от два педала изработих един и го усилих допълнително и пак се трошеше от усилието. Да минава на 240мм с керамика и ще устиска 500нм. В крайна сметка обаче всеки рано или късно минава на многодисков
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook