Компресор за M54B30
Модератор: bum_bum
6 мнения
• Страница 1 от 1
Компресор за M54B30
Здравейте, колеги,
Имам една Е46-ца, която гори много масло и след смяна на всичко останало потенциално проблемно се изолира до маслообирателни сегменти, т.е. основен ремонт на двигателя. И като така и така ще се прави се замислих за компресор комплект, нещо като това, но на по-ниска цена ако се намери: http://store.activeautowerke.com/collec ... 2-complete.
Питах в един сервиз, там ме разубедиха, защото двигателят бил алуминиев и нямало да издържи ако колата е за ежедневна употреба. От друга страна тия комплекти съм чувал, че доста хора са ги инсталирали и все пак не са правени за пистови коли. Аз правя по 6-7 хил. км на година и ако това нещо изкара 4-5 години ще съм много доволен. Не ми се минава на следващо поколение, което си има турбиниране по принцип и там двигателите са по-издръжливи на такива неща, защото не ми харесва как изглеждат БМВ-тата след смяната на дизайна.
Молбата ми е да чуя вашите мнения и препоръки за сервиз, в който биха се ангажирали с подобна работа. Предварително благодаря.
Имам една Е46-ца, която гори много масло и след смяна на всичко останало потенциално проблемно се изолира до маслообирателни сегменти, т.е. основен ремонт на двигателя. И като така и така ще се прави се замислих за компресор комплект, нещо като това, но на по-ниска цена ако се намери: http://store.activeautowerke.com/collec ... 2-complete.
Питах в един сервиз, там ме разубедиха, защото двигателят бил алуминиев и нямало да издържи ако колата е за ежедневна употреба. От друга страна тия комплекти съм чувал, че доста хора са ги инсталирали и все пак не са правени за пистови коли. Аз правя по 6-7 хил. км на година и ако това нещо изкара 4-5 години ще съм много доволен. Не ми се минава на следващо поколение, което си има турбиниране по принцип и там двигателите са по-издръжливи на такива неща, защото не ми харесва как изглеждат БМВ-тата след смяната на дизайна.
Молбата ми е да чуя вашите мнения и препоръки за сервиз, в който биха се ангажирали с подобна работа. Предварително благодаря.
- edimen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Компресор за M54B30
Здравей колега. Само малко глътка въздух и нещата от друга гледна точка, наистина ли ще дадеш 9-10к лева за 1 компресор кит и още сигурно поне 2-3к за монатж дино и тн. По-добре търси swap към S54 или някакъв по-бюджетен тунинг.
Разгледай тази тема http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=884584 има доста интересни неща.
Аз скоро ще взимам m54, като мисля да го карам атмосферно с олекотени ролки, cold air intake, читав изпускателен колектор, както и ремап. Мисля, че ако добавиш един олекотен маховик и NOS, към системата хем колата ще ти е по-здрава, хем ще ти дойде доста по-евтино.
Разгледай тази тема http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=884584 има доста интересни неща.
Аз скоро ще взимам m54, като мисля да го карам атмосферно с олекотени ролки, cold air intake, читав изпускателен колектор, както и ремап. Мисля, че ако добавиш един олекотен маховик и NOS, към системата хем колата ще ти е по-здрава, хем ще ти дойде доста по-евтино.
Re: Компресор за M54B30
edimen написа:Здравей колега. Само малко глътка въздух и нещата от друга гледна точка, наистина ли ще дадеш 9-10к лева за 1 компресор кит и още сигурно поне 2-3к за монатж дино и тн. По-добре търси swap към S54 или някакъв по-бюджетен тунинг.
Разгледай тази тема http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=884584 има доста интересни неща.
Аз скоро ще взимам m54, като мисля да го карам атмосферно с олекотени ролки, cold air intake, читав изпускателен колектор, както и ремап. Мисля, че ако добавиш един олекотен маховик и NOS, към системата хем колата ще ти е по-здрава, хем ще ти дойде доста по-евтино.
Имай предвид, че последните неща, които си изредил, доста хора ги имат вече (без NOS ) и може да се търси още засилване, колега
И на мен ми е интересно какво ще се каже по темата, като молбата ми е да не се гледат цените от сайтове, а да се приеме, че такъв кит с монтажа и remap ще са към 5-6к лева, монтирани. Просто мнения за този двигател и компресорите - в САЩ доста хора има с тях все пак
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- edimen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Компресор за M54B30
Щом ги имаш колега, сподели мнения/времена, има ли разлика как ги усещаш подобренията, би било полезно!
Re: Компресор за M54B30
Ами добре са модовете, колата е доста пъргава. Ролки и маховик не съм сменял аз, но не виждам и много смисъл за мен (доста по-добри ъпгрейди са шпер и окачване).
Времена не мога да ти дам, но подозирам, че си ходи към 6 секунди 0-100 примерно.
И все пак да не разводняваме темата в тази посока, а да си остане за компресори, ако някой има опит с тях, че почвам да се чудя дали има такъв в България на този мотор
Времена не мога да ти дам, но подозирам, че си ходи към 6 секунди 0-100 примерно.
И все пак да не разводняваме темата в тази посока, а да си остане за компресори, ако някой има опит с тях, че почвам да се чудя дали има такъв в България на този мотор
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: Компресор за M54B30
Щом има на м52б28tu няма причина да не може да се направи и този с такъв.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани