m54b30 или строук m50b30

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 24.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 3 литра.. компот

m54b30 или строук m50b30

Мнение от edimen » 07 Дек 2014, 11:47

Здравейте колеги! Крастата не ме оставя на мира и се чудя за следващата стъпка към тЮнюнг на компакта :mhihi: дотук отчет > намятах окачване(koni sport + h&r), шпер (3.23) спирачки(пълна ревизия + ATE power/ceramic). Двигателя в момента е m50b25 +втори всмукателен вал, ремапната до 7200, върви горе долу така:

Това е с диф 3.45 без шпер.

Сега обаче като метнах по-дългия диф и все едно умря колата, та решението > more power :lol: Състоянието на мотора в момента ревизирана глава, сменена водна помпа, всички ролки/ремъци, ламбда, радиатор, свещи + още които не помня.

Та, сега по същество, мотка ми се в главата идеята да отиде на 3л, със нови бутала на 86мм от astra gsi, като съм гледал графики на около 205-210 whp на 3.0 строукъри. Ако пък ще се слага m54b30 по него ще бъде добавен k&n филтър, спортен изпускателен колектор, ремап (+ евентуално напред във времето, някакви олекотени ролки или/и лек маховик). Колата е с употреба 80% всекидневка и 20% други неща, идеята е да бъде и достатъчно здрава за да мога да пътувам спокойно?
Надявам се на осезаема разлика, ускорението което се гони е ~23с до 200kmh и 14-15с до 160kmh, възможно да/не?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: m54b30 или строук m50b30

Мнение от SlowMotion » 07 Дек 2014, 14:57

Веднъж почне ли се ....... Минах по тоя път, строукнах 2.5 на 3 с вал,биели и бутала от м54 с м-ков изпускател.Нищо общо с 2.5 мотора разликата е като да минеш от 2-ка на 2.5 ... От летящ старт вървях наравно с малкия М тоест 280 кончета дето е, по некви сметки и хвърляния на боб моя мотор не е бил повече от 230-240 коне.ОБАЧЕ .... минаха 3-4 месеца иииии тия 230 коне вече бяха супер малко а пък пари наляти като за къде къде повече.Атмосферния тунинг е най-неблагодарната работа.Ако толкова искаш атмосферни 300 коне каквото и да правиш най изгодно излиза М-ков мотор било даже и основен да му трябва.Лично мой съвет е прави мотор за турбо или просто вземи готовия М54 и карай докато на припадне.Успех! :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 24.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 3 литра.. компот

Re: m54b30 или строук m50b30

Мнение от edimen » 07 Дек 2014, 18:04

същото нещо ми написа да направя и един друг колега на ЛС :) Някое клипче имаш ли да видя как е колата или дино преди/след. Също така разхода на гориво колко се влоши, все пак и това е фактор спрямо м54? Колата е за всекидневка и затова не се замислям за турбо или М мотор, трябва ми да ходя до работа, да си правя кефа докато пътувам извънградско и умерено "лиготене" на подходящи места.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Re: m54b30 или строук m50b30

Мнение от bmw325ci » 08 Дек 2014, 19:06

М50Б25 пълна ревизия и строук на 3.0, без валове, колектори, челосване на блок и т.н.т със сток електорника 210 коня и 280 нМ на мотора, след ремапа 231 коня и 315 нМ :shock: (това са цифри сметнати при 20% загуби на колелата като показа едни и същи цифри и на диното на Хеед и на Овърдрайв). Клипче след ремапа нямам,а това което имам преди е със заминал съединител и боксува и на 4-та даже. Разхода се повиши :mhihi: За лакомията къв повер то ясно, но аз колата си я ползвам за кеф и любителски тайм атак и за 1 година не ми омръзна (3,45 гоуем шпер), но ако мислиш че на теб ще ти писне нещо със С отпред в дългосрочен план ще излезне по евтино или даже 25-цата на 1 бар ще върви повече от строука, защото 3.0 ската с М54 карантия е до там трудно подлежи на турбиниране или поне не на някакво значимо налягане.
От тук нататък ти си решаваш :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: m54b30 или строук m50b30

Мнение от MICH__ » 09 Дек 2014, 9:23

М50то да стане 3.0 и нагоре ще ти излезе колкото един м54б30 мотор . ще извади повече коне ,но няма да е по-надежден и по-инкономичен от м54ката :) Моя съвет е да го продадеш м50то и да си вземеш м54 щом ти е за возене предимно колата :) За турбиниране цифрите са още по-големи които трябва да дадеш надежността спад рязко а разхода се вдига значително както и конете ,но са всекидневна кола не мисля ,че е удачно :yes:
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 24.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 3 литра.. компот

Re: m54b30 или строук m50b30

Мнение от edimen » 09 Дек 2014, 21:08

Май най-клоня към м54, пък и колкото и аванс да натрупа м50-ката с атмосферния тунинг, м54 с чипс филтър и изпускател ще навакса. Само сега ако мога да си намеря някой за бартер m50 за м54 с доплащане :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: m54b30 или строук m50b30

Мнение от bum_bum » 09 Дек 2014, 21:50

Съжалявам, че отвличам темата но някой може ли да ми каже колко са горе-долу актуалните цени за колянов вал от м54б30 и бутала от същото?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: m54b30 или строук m50b30

Мнение от MICH__ » 09 Дек 2014, 22:58

От половин година следя за такива и бяха пуснати за продажба само едни вал, биели и бутала на цена от 900 лв. :mhihi:


И към колегата на която е темата забравих да вмъкна ,че при строука получаваш напълно обслужен и ревизиран мотор докато това м54 дето ще го вземеш не се знае какво му е състоянието ;)
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: m54b30 или строук m50b30

Мнение от SlowMotion » 10 Дек 2014, 14:08

Аз пък доста често срещам просто се продават бързо, рецептата е евтина а резултата е налице, ако съда по колегата по-горе с плетените колектори найстина съм бил около 240 коне , по тая логика с едни валове и заигравка с главата,по-голям МАФ и т/н.. за около 3 бона ще стане много преличен мотор.Цените варират между 800-1000 и 95% от случайте ако човека знае какво продава ще ти продаде комплект блока със сичко в него аз поне така ги купих.А и имам някво странно усещане,че в скоро време тия мотори ше се ринат с големия снегорин. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: m54b30 или строук m50b30

Мнение от bum_bum » 10 Дек 2014, 22:02

Тия трилитровите блокове поне трошат ли се нещо, че тоя дето съм намерил е в чужбина и да не плащам за нищо да го влача тоя кютук. :mhihi: Реално ми трябват вала и буталата.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: m54b30 или строук m50b30

Мнение от SlowMotion » 11 Дек 2014, 14:22

Ми блока специално си е доста читав, като имаш в предвид че N54-то полза такъв, а там има коли с по 600 коне.Из Америка вадат от сток карантия 400 кончета с компресори от м54-ките.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 24.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 3 литра.. компот

Re: m54b30 или строук m50b30

Мнение от edimen » 11 Дек 2014, 22:19

Така ли се очаква да тръгне след строук от m54?
https://www.youtube.com/watch?v=kU-LHUAGfoI
Вярно, че тая е с къс диф и е в Е30, ама 17-18с до 200kmh e супер добро време(това е колкото читаво M3 321кс), ако е така направо ще строуквам :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: m54b30 или строук m50b30

Мнение от MICH__ » 12 Дек 2014, 14:06

Така ще върви с още някой друг мод ,че тоя е със сток глава ,но пък не кара на бензин :D Иначе м50б30 не се постига единствено с вал от м54б30 може и с такъв от м57д30 и с такъв от м52б28 с по-големи бутала пари и желание да имаш :mhihi:
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: m54b30 или строук m50b30

Мнение от TheStorm » 12 Дек 2014, 15:43

От м57д30 вариантите са 88 и 90. С 88 има теми и информация ... някой знае ли дали 90мм влиза в блока и може да се завърти с биелите ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: m54b30 или строук m50b30

Мнение от shopaza » 12 Дек 2014, 23:57

влиза влиза в блока 90мм :mhihi:
Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook