Презаваряване на купе
Модератор: bum_bum
6 мнения
• Страница 1 от 1
- немо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Презаваряване на купе
Чувал съм за "презаваряване",но не ми е съвсем ясно за какво става въпрос.
Доколкото съм разбрал,презаваряване е направа на допълнителни заваръчни точки извън ОЕМ-ските такива.
Това помагало за "вкоравяване" на купето.??
Има ли някакви елементарни правила,по които се извършва тая дейност?
Снимки и споделен опит биха били полезни!
Благодаря
Доколкото съм разбрал,презаваряване е направа на допълнителни заваръчни точки извън ОЕМ-ските такива.
Това помагало за "вкоравяване" на купето.??
Има ли някакви елементарни правила,по които се извършва тая дейност?
Снимки и споделен опит биха били полезни!
Благодаря
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Презаваряване на купе
Потърси темата на Алекс матрикс по дрифтингите
- vladi_totev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 18.10.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: магистратура
Re: Презаваряване на купе
Здравей колега, имаме една тема в раздел Е36 за усилване на определени точки на купето дано тя да ти свърши работа...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=354273
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=354273
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Презаваряване на купе
Като покараш на писта с твърдо окачване ще усетиш разликата, която е че купето оживява и омеква. Т.е. точковите заварки започват да се движат. Презаварява се където по купето се застъпват листовете ламарина. Важно е да се правят гредите и възловите места, като в коша и около захватите на окачването. Заварява се на шевове по 2-3см дължина и на 2-3см разстояние от всеки шев. При заваряване със MIG или по БГ стил ЦО, е желателно да не се заваряват съседни шевове преди предходния да е охладил. Това поради прегряването и измятане на материала ако не се спазва правилото. При заваряване с TIG или Аргоново заваряване не мисля, че има предходните проблеми. Това е в основни линии. Както някой е писал по-горе в на Алекс темата предполагам ще е описано доста по-подобро което е типично в негов стил.
Поздрави.
Поздрави.
- немо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Презаваряване на купе
Благодаря KriK4eTo,мисля,че ми се изясни
Не става въпрос за бегачка,а за стара кола.За 30 год. експлоатация купето "омеква",та ако презаваряването е начин да се "стегне"...има смисъл.
По мое мнение с TIG също трябва да се внимава,при заваряване металът се нагрява до топене без значение от метода.
Не става въпрос за бегачка,а за стара кола.За 30 год. експлоатация купето "омеква",та ако презаваряването е начин да се "стегне"...има смисъл.
По мое мнение с TIG също трябва да се внимава,при заваряване металът се нагрява до топене без значение от метода.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Презаваряване на купе
Моля, ако купето е карано със стандартната твърдост на пружини или ресйори не би трябвало да има проблем със заварките му. Понякога е специфично какво е самото купе. В смисъл БМВ и немските са много здрави. Японките са много тънки, а италианските са някак кекави в мойте очи.
С ТИГ метала не се награвя, по скоро допълнителния материал се разтапя върху заваряваната повърхност. Като цяло е доста по-прецизно стига да има добър опит заварчика.
С ТИГ метала не се награвя, по скоро допълнителния материал се разтапя върху заваряваната повърхност. Като цяло е доста по-прецизно стига да има добър опит заварчика.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани