строук и валове + dyno

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от ACCELERATOR » 10 Сеп 2013, 0:36

Предпочитам да върви добре средни, по принцип я карам максимум до около 5500-5800. Не знам какво имаш предвид „малка промяна в градусите”. Има ли възможност за по-фина настройка, или е само +/- 1 зъб, което не са малко градуси :-)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от maxpower » 10 Сеп 2013, 18:46

ACCELERATOR написа:Предпочитам да върви добре средни, по принцип я карам максимум до около 5500-5800. Не знам какво имаш предвид „малка промяна в градусите”. Има ли възможност за по-фина настройка, или е само +/- 1 зъб, което не са малко градуси :-)

Можеш да си ги настройваш до колкото финно искаш защото отпред колелата са раздвижни. Щом искаш в средните да върви и 210кс на колелата просто не виждам как ще стане тая работа без да де качи обема. Все пак съм на мнение, че валовете са по добрия избор в случая щом няма да си правиш сам двигателя. Смукалтения вал го зацепете с предварение спрямо квадратчето, сега ще кажеш с колко, ами сложно е, долу на снимката, бялата чертичка е зацепен с блокчето(вала е м54б30), горната резка е как е бил зацепен стоковия вал. На моя мотор го сложих по средата, при теб ти препоръчвам да го сложиш гърбицата да сочи там където е бил стоковия вал.
Изображение
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от MICH__ » 10 Сеп 2013, 19:12

http://vbox7.com/play:cd442f929f Ето от ония ден първите ми гонки след втория смукателен вал :mhihi:


Гетраг 220 диф.3.91 съм ;)
Последна промяна MICH__ на 10 Сеп 2013, 22:51, променена общо 1 път
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от Делян » 10 Сеп 2013, 22:00

Браво, 30-ката върви страхотно :yes: С какви скорости и предавателно число на дифа си?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от ACCELERATOR » 10 Сеп 2013, 23:32

maxpower написа:
ACCELERATOR написа:Предпочитам да върви добре средни, по принцип я карам максимум до около 5500-5800. Не знам какво имаш предвид „малка промяна в градусите”. Има ли възможност за по-фина настройка, или е само +/- 1 зъб, което не са малко градуси :-)

Можеш да си ги настройваш до колкото финно искаш защото отпред колелата са раздвижни. Щом искаш в средните да върви и 210кс на колелата просто не виждам как ще стане тая работа без да де качи обема. Все пак съм на мнение, че валовете са по добрия избор в случая щом няма да си правиш сам двигателя. Смукалтения вал го зацепете с предварение спрямо квадратчето, сега ще кажеш с колко, ами сложно е, долу на снимката, бялата чертичка е зацепен с блокчето(вала е м54б30), горната резка е как е бил зацепен стоковия вал. На моя мотор го сложих по средата, при теб ти препоръчвам да го сложиш гърбицата да сочи там където е бил стоковия вал.
Изображение

Тоест така няма ли да стане с по-голямо предварение от твоя? А другия вал как да го зацепя спрямо оригиналния, има ли някакъв пиниз и там?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от ACCELERATOR » 10 Сеп 2013, 23:32

maxpower написа:
ACCELERATOR написа:Предпочитам да върви добре средни, по принцип я карам максимум до около 5500-5800. Не знам какво имаш предвид „малка промяна в градусите”. Има ли възможност за по-фина настройка, или е само +/- 1 зъб, което не са малко градуси :-)

Можеш да си ги настройваш до колкото финно искаш защото отпред колелата са раздвижни. Щом искаш в средните да върви и 210кс на колелата просто не виждам как ще стане тая работа без да де качи обема. Все пак съм на мнение, че валовете са по добрия избор в случая щом няма да си правиш сам двигателя. Смукалтения вал го зацепете с предварение спрямо квадратчето, сега ще кажеш с колко, ами сложно е, долу на снимката, бялата чертичка е зацепен с блокчето(вала е м54б30), горната резка е как е бил зацепен стоковия вал. На моя мотор го сложих по средата, при теб ти препоръчвам да го сложиш гърбицата да сочи там където е бил стоковия вал.

Тоест така няма ли да стане с по-голямо предварение от твоя? А другия вал как да го зацепя спрямо оригиналния, има ли някакъв пиниз и там?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от Boyadjiev » 11 Сеп 2013, 19:22

Внимавай кой ти ги зацепва тия валове че... И вярно няма да изкараш коне ако искаш да ти върви в ниските... Ако искаш конье няма торк долу. А ако искаш и торк долу и коне горе -> дълбоко в джеба за хубави валове...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от maxpower » 12 Сеп 2013, 18:03

ACCELERATOR написа:
maxpower написа:
ACCELERATOR написа:Предпочитам да върви добре средни, по принцип я карам максимум до около 5500-5800. Не знам какво имаш предвид „малка промяна в градусите”. Има ли възможност за по-фина настройка, или е само +/- 1 зъб, което не са малко градуси :-)

Можеш да си ги настройваш до колкото финно искаш защото отпред колелата са раздвижни. Щом искаш в средните да върви и 210кс на колелата просто не виждам как ще стане тая работа без да де качи обема. Все пак съм на мнение, че валовете са по добрия избор в случая щом няма да си правиш сам двигателя. Смукалтения вал го зацепете с предварение спрямо квадратчето, сега ще кажеш с колко, ами сложно е, долу на снимката, бялата чертичка е зацепен с блокчето(вала е м54б30), горната резка е как е бил зацепен стоковия вал. На моя мотор го сложих по средата, при теб ти препоръчвам да го сложиш гърбицата да сочи там където е бил стоковия вал.

Тоест така няма ли да стане с по-голямо предварение от твоя? А другия вал как да го зацепя спрямо оригиналния, има ли някакъв пиниз и там?

Да с повече предварение спрямо моя ще е, но моя двигател има повече въртящ момент в ниските и средните спрямо твоя. Изпускателния го слагаш да сочи, където е сочила гъбрицата на стоковия вал зацепен с квадратчето. Бонуса от валовете ще е и промяна в звука на двигателя към по добре, ама ти като го запалиш сам ще разбереш. Ако не си зацепвал валове на м50/м52 до сега няна да е лошо да викнеш някой, който го е правил вече, защото има някои особености дето и някои "майстори" не ги знаят, а и зацепването няма да е баш по книжка.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от ACCELERATOR » 30 Сеп 2013, 11:23

Валовете са сменени, за което благодаря на maxpower за отделеното време! Зацепихме ги, както бяха старите валове. Тия дни ще правя ремап. Първи впечатления:
- звукът на двигателя се промени, стана по-"боботещ";
- на празни обороти работи малко по-грубо, и понякога играят;
- до около 3000-3500 върви почти както преди (малко по-слабо), като се усеща нещо като дупка около 2500, което предполагам ще се оправи след ремапа. На доста графики съм гледал подобни "дупки" преди ремап след смяна на валовете;
- над 3500 колата върви по-добре чак до прекъсвач, някъде с около 20-25% по-бързо ускорява над 3500, според времената, които засякох преди/след.
Това на бензин. На газ изпарителя не смогва на 4500, поръчах нов, до 350к.с., да ми е мирна главата :mhihi: Ако някой го интересува Томасето арктик, да ми пише ЛС.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 931
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от MaxMeyer » 01 Окт 2013, 23:58

Какви валове и от какъв мотор взехте?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от ACCELERATOR » 02 Окт 2013, 0:17

М54б30 всмукателен, и всмукателен от безванусов.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от BABHOMED » 01 Ное 2013, 2:50

Някой знае ли какви други валове са съвместими.Примерно от S50B30-S50B32 дали стават изобщо и какво е положението с тях !
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 931
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от MaxMeyer » 01 Ное 2013, 8:34

От американска М-ка
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от KriK4eTo » 08 Ное 2013, 0:46

Здравейте, бърз въпрос относно имате ли инфо какви градуси е всмукателният от М54Б30. И работи ли в М50 без Ванос? Благодаря.
П.С. С интерес ще следя и се надявам да минете колата на дино тест след пре-настройката на управляващия блок да се покаже подобрението в цифри. :wave:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Re: дилема - строук, или само валове

Мнение от bmw325ci » 08 Ное 2013, 11:10

240 или 244 градуса е всмукателния от М54Б30 и не става на безваносов мотор, а и е безсмислено щото на безванусовите М50 всмукателния си е пак 240 градуса, варианти са изпускателния вал от американска М-ка да го сложиш на местото на всмукателния и да си сложиш твоя всмукателен на местото на изпускателния или да караш със 2 всмукателни от без ванос

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook