строук и валове + dyno
Модератор: bum_bum
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: дилема - строук, или само валове
Предпочитам да върви добре средни, по принцип я карам максимум до около 5500-5800. Не знам какво имаш предвид „малка промяна в градусите”. Има ли възможност за по-фина настройка, или е само +/- 1 зъб, което не са малко градуси :-)
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: дилема - строук, или само валове
ACCELERATOR написа:Предпочитам да върви добре средни, по принцип я карам максимум до около 5500-5800. Не знам какво имаш предвид „малка промяна в градусите”. Има ли възможност за по-фина настройка, или е само +/- 1 зъб, което не са малко градуси :-)
Можеш да си ги настройваш до колкото финно искаш защото отпред колелата са раздвижни. Щом искаш в средните да върви и 210кс на колелата просто не виждам как ще стане тая работа без да де качи обема. Все пак съм на мнение, че валовете са по добрия избор в случая щом няма да си правиш сам двигателя. Смукалтения вал го зацепете с предварение спрямо квадратчето, сега ще кажеш с колко, ами сложно е, долу на снимката, бялата чертичка е зацепен с блокчето(вала е м54б30), горната резка е как е бил зацепен стоковия вал. На моя мотор го сложих по средата, при теб ти препоръчвам да го сложиш гърбицата да сочи там където е бил стоковия вал.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: дилема - строук, или само валове
http://vbox7.com/play:cd442f929f Ето от ония ден първите ми гонки след втория смукателен вал
Гетраг 220 диф.3.91 съм
Гетраг 220 диф.3.91 съм
Последна промяна MICH__ на 10 Сеп 2013, 22:51, променена общо 1 път
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
Re: дилема - строук, или само валове
Браво, 30-ката върви страхотно С какви скорости и предавателно число на дифа си?
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: дилема - строук, или само валове
maxpower написа:ACCELERATOR написа:Предпочитам да върви добре средни, по принцип я карам максимум до около 5500-5800. Не знам какво имаш предвид „малка промяна в градусите”. Има ли възможност за по-фина настройка, или е само +/- 1 зъб, което не са малко градуси :-)
Можеш да си ги настройваш до колкото финно искаш защото отпред колелата са раздвижни. Щом искаш в средните да върви и 210кс на колелата просто не виждам как ще стане тая работа без да де качи обема. Все пак съм на мнение, че валовете са по добрия избор в случая щом няма да си правиш сам двигателя. Смукалтения вал го зацепете с предварение спрямо квадратчето, сега ще кажеш с колко, ами сложно е, долу на снимката, бялата чертичка е зацепен с блокчето(вала е м54б30), горната резка е как е бил зацепен стоковия вал. На моя мотор го сложих по средата, при теб ти препоръчвам да го сложиш гърбицата да сочи там където е бил стоковия вал.
Тоест така няма ли да стане с по-голямо предварение от твоя? А другия вал как да го зацепя спрямо оригиналния, има ли някакъв пиниз и там?
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: дилема - строук, или само валове
maxpower написа:ACCELERATOR написа:Предпочитам да върви добре средни, по принцип я карам максимум до около 5500-5800. Не знам какво имаш предвид „малка промяна в градусите”. Има ли възможност за по-фина настройка, или е само +/- 1 зъб, което не са малко градуси :-)
Можеш да си ги настройваш до колкото финно искаш защото отпред колелата са раздвижни. Щом искаш в средните да върви и 210кс на колелата просто не виждам как ще стане тая работа без да де качи обема. Все пак съм на мнение, че валовете са по добрия избор в случая щом няма да си правиш сам двигателя. Смукалтения вал го зацепете с предварение спрямо квадратчето, сега ще кажеш с колко, ами сложно е, долу на снимката, бялата чертичка е зацепен с блокчето(вала е м54б30), горната резка е как е бил зацепен стоковия вал. На моя мотор го сложих по средата, при теб ти препоръчвам да го сложиш гърбицата да сочи там където е бил стоковия вал.
Тоест така няма ли да стане с по-голямо предварение от твоя? А другия вал как да го зацепя спрямо оригиналния, има ли някакъв пиниз и там?
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: дилема - строук, или само валове
Внимавай кой ти ги зацепва тия валове че... И вярно няма да изкараш коне ако искаш да ти върви в ниските... Ако искаш конье няма торк долу. А ако искаш и торк долу и коне горе -> дълбоко в джеба за хубави валове...
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: дилема - строук, или само валове
ACCELERATOR написа:maxpower написа:ACCELERATOR написа:Предпочитам да върви добре средни, по принцип я карам максимум до около 5500-5800. Не знам какво имаш предвид „малка промяна в градусите”. Има ли възможност за по-фина настройка, или е само +/- 1 зъб, което не са малко градуси :-)
Можеш да си ги настройваш до колкото финно искаш защото отпред колелата са раздвижни. Щом искаш в средните да върви и 210кс на колелата просто не виждам как ще стане тая работа без да де качи обема. Все пак съм на мнение, че валовете са по добрия избор в случая щом няма да си правиш сам двигателя. Смукалтения вал го зацепете с предварение спрямо квадратчето, сега ще кажеш с колко, ами сложно е, долу на снимката, бялата чертичка е зацепен с блокчето(вала е м54б30), горната резка е как е бил зацепен стоковия вал. На моя мотор го сложих по средата, при теб ти препоръчвам да го сложиш гърбицата да сочи там където е бил стоковия вал.
Тоест така няма ли да стане с по-голямо предварение от твоя? А другия вал как да го зацепя спрямо оригиналния, има ли някакъв пиниз и там?
Да с повече предварение спрямо моя ще е, но моя двигател има повече въртящ момент в ниските и средните спрямо твоя. Изпускателния го слагаш да сочи, където е сочила гъбрицата на стоковия вал зацепен с квадратчето. Бонуса от валовете ще е и промяна в звука на двигателя към по добре, ама ти като го запалиш сам ще разбереш. Ако не си зацепвал валове на м50/м52 до сега няна да е лошо да викнеш някой, който го е правил вече, защото има някои особености дето и някои "майстори" не ги знаят, а и зацепването няма да е баш по книжка.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: дилема - строук, или само валове
Валовете са сменени, за което благодаря на maxpower за отделеното време! Зацепихме ги, както бяха старите валове. Тия дни ще правя ремап. Първи впечатления:
- звукът на двигателя се промени, стана по-"боботещ";
- на празни обороти работи малко по-грубо, и понякога играят;
- до около 3000-3500 върви почти както преди (малко по-слабо), като се усеща нещо като дупка около 2500, което предполагам ще се оправи след ремапа. На доста графики съм гледал подобни "дупки" преди ремап след смяна на валовете;
- над 3500 колата върви по-добре чак до прекъсвач, някъде с около 20-25% по-бързо ускорява над 3500, според времената, които засякох преди/след.
Това на бензин. На газ изпарителя не смогва на 4500, поръчах нов, до 350к.с., да ми е мирна главата Ако някой го интересува Томасето арктик, да ми пише ЛС.
- звукът на двигателя се промени, стана по-"боботещ";
- на празни обороти работи малко по-грубо, и понякога играят;
- до около 3000-3500 върви почти както преди (малко по-слабо), като се усеща нещо като дупка около 2500, което предполагам ще се оправи след ремапа. На доста графики съм гледал подобни "дупки" преди ремап след смяна на валовете;
- над 3500 колата върви по-добре чак до прекъсвач, някъде с около 20-25% по-бързо ускорява над 3500, според времената, които засякох преди/след.
Това на бензин. На газ изпарителя не смогва на 4500, поръчах нов, до 350к.с., да ми е мирна главата Ако някой го интересува Томасето арктик, да ми пише ЛС.
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: дилема - строук, или само валове
Какви валове и от какъв мотор взехте?
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: дилема - строук, или само валове
М54б30 всмукателен, и всмукателен от безванусов.
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: дилема - строук, или само валове
Някой знае ли какви други валове са съвместими.Примерно от S50B30-S50B32 дали стават изобщо и какво е положението с тях !
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: дилема - строук, или само валове
От американска М-ка
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: дилема - строук, или само валове
Здравейте, бърз въпрос относно имате ли инфо какви градуси е всмукателният от М54Б30. И работи ли в М50 без Ванос? Благодаря.
П.С. С интерес ще следя и се надявам да минете колата на дино тест след пре-настройката на управляващия блок да се покаже подобрението в цифри.
П.С. С интерес ще следя и се надявам да минете колата на дино тест след пре-настройката на управляващия блок да се покаже подобрението в цифри.
- bmw325ci
- младши ентусиаст
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
Re: дилема - строук, или само валове
240 или 244 градуса е всмукателния от М54Б30 и не става на безваносов мотор, а и е безсмислено щото на безванусовите М50 всмукателния си е пак 240 градуса, варианти са изпускателния вал от американска М-ка да го сложиш на местото на всмукателния и да си сложиш твоя всмукателен на местото на изпускателния или да караш със 2 всмукателни от без ванос
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани