вал от м47 на м40?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

вал от м47 на м40?

Мнение от ico318 » 18 Юли 2012, 0:08

четох много,но само за м42 има писано-6 десети надолу шийката и канала на шпонката се удължава и имаш вал с 88 мм ход.дали е възможно да се ползва този вал и при м40?някой беше дал линк към руския сайт за преработено м40 с вал и бутала на ф86,но нещо не се ориентирах-блокиран е сайта или аз нещо....незнам,но дано някой знае дали става.гледам има доста м42 и тук,правени по този начин.въпроса ми може да се зададе и по друг начин-може ли вал от м42 да се ползва в м40 и то да си остане с ремък и всичко негово?мисля,че вальо от сливен,беше писал,че на м47н вала е с ход 90мм,но не ставал за м42.това така ли е?дали става за м40?имам и втори въпрос-бутала от м42,ако се монтират в м40б18,каква идва с.с.?и с какви биели? нарочно пуснах темата тук-за да я видят повече хора.наясно съм колко храна ще отнесем-аз и мотора ми,не мога да кажа,че ми е особено приятно,но информацията ми е ценна.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: вал от м47 на м40?

Мнение от Bavarcho » 18 Юли 2012, 10:53

Така като чета май нямаш никаква идея от тези работи (строукове), а дори и да излеждат не много трудни, в действителност са доста по-трудни. За това моя съвет (на човек който също не разбира кой знае колко) изобщо да не се хвърляш в подобни филми.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: вал от м47 на м40?

Мнение от ico318 » 19 Юли 2012, 17:11

докато се надявам на смислените отговори-не като този отгоре,да кажа каква е идеята.компресора ми е помпа,която избутва определено количество въздух за оборот и е вързана с коляновия вал с постоянна предавка-в случая 2:1.предавката и компресора няма да се променят и подаваното количество въздух към двигателя -също,но той ще влиза под по-ниско налягане,което ще намали огромните ми загуби.както и в атмосферен режим двг ще е по-силен.по предварителни сметки,при увеличен работен обем от 1796 на 1951 куб.см. с вал на 88мм. налягането ще спадне от 0.8+ до 0.7- или с около 0,15 бара.това ще ми позволи:да увелича аванса с 2-3 градуса,да увелича растоянието на свещите-сега 0,55 на 0,65 примерно,температурата на входящия въздух да падне с 10-15 градуса,компресора краде по-малко с 3-4 коня,байпасния клапан сработва по-лесно,ремъка със сигурност няма да преплъзва-сега се опитва на моменти,прехода към принудително пълнене ще е по-плавен.и още кой знае какви предимства има.с.с. с моите бутала и биели 130мм става 8,4 и може да се промени лесно.затова беше и втория ми въпрос за бутала от м42 на м40-сигурен съм,че е правено.до преди няколко години тези мотори бяха масови.въпроса е да види темата правилния човек и разбира се-да иска да отговори. :help:

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: вал от м47 на м40?

Мнение от Bavarcho » 19 Юли 2012, 17:27

ico318 написа:докато се надявам на смислените отговори


хубаво е човек да има някакви надежди :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: вал от м47 на м40?

Мнение от Jordana » 19 Юли 2012, 17:34

:yes: .
Последна промяна Jordana на 23 Юли 2012, 12:46, променена общо 1 път
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: вал от м47 на м40?

Мнение от Zagy » 19 Юли 2012, 18:50

Не бих казал, че е безсмислено - хората си слагат валове от М47 на М42 и мотора много се съживява с точно тези 200цц. Ако може да се направи подобна интервенция и при М40 - защо не?
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: вал от м47 на м40?

Мнение от Делян » 19 Юли 2012, 19:58

Ей ти вариант за строук на м40 с доста приятни резултати.
http://www.noellemotors.de/2_1l-2_valve_engine_basis_BMW_M40_M43.233+M5b36deed99c.0.html

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: вал от м47 на м40?

Мнение от ico318 » 20 Юли 2012, 0:23

Bavarcho написа:
ico318 написа:докато се надявам на смислените отговори


хубаво е човек да има някакви надежди :mhihi:

ако имаш предвид чакането на насочващи отговори-да надявам се на тях,защото няма как да събера инфо от другаде.
Jordana написа:Сложи си един кулер като хората и ще си решиш всичките главоболия с тия валове.Никой не го прави това щото за 200 сс отгоре е безсмислено .
скоро приятел си купи от едни момци от софия м50б20 с компресор като моя.не искам да ги казвам кои са,защото това е рядко бездарна изработка на хора с претенции/при мене е просто хоби/.едва ли вдига повече от 0,3 бара в тази си конфигурация/и добре,че е така/,но има кулер.шума е невероятен-все едно вие сирена!това не го искам!стреетфорс също казва,че след монтаж на кулер,шума е силен.да не говорим за усложняването.увеличението на обема не е малко-8,5% и то чрез ход,а цената е приемлива.и без това ще свалям кутия,че още не съм си сложил м20-сковия маховик.от заигравката ми с тези винтови компресори разбрах,че на малък двг ефекта е малък.трябва двг с голям обем и ниско надналягане-тогава има смисъл.нещо като 3000 куб.см. мотор на 0,4 бара.тогава няма смисъл и от кулер.при мен има 40-45 к.с. загуби!с този строук мога да си върна 10-15.вижда ми се добра сделка за цената.
Dpy написа:Ей ти вариант за строук на м40 с доста приятни резултати.
http://www.noellemotors.de/2_1l-2_valve_engine_basis_BMW_M40_M43.233+M5b36deed99c.0.html
на това му няма цената :nono: има толкова богат избор на заводски части с най-високо качество,на смешни цени,че незнам дали се харчат тези китове :kuku: да си правиш разни варианти с компоненти от тези стари мотори,стана по-евтино от лада.и ефекта е значително по-добър.ако някой се сеща нещо за м47 вал и м42 бутала в м40,да казва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: вал от м47 на м40?

Мнение от Jordana » 20 Юли 2012, 11:36

:yes:
Последна промяна Jordana на 23 Юли 2012, 12:46, променена общо 1 път
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: вал от м47 на м40?

Мнение от ico318 » 20 Юли 2012, 14:01

казвай друг вал.вал от м47 е 300лв. в обявите продава.все ще го намеря за по-малко :winky: после ми трябват 4 биели на 130мм от м20б20/23 и с моите бутала или пък с моите биели и бутала от м40,но от е36.и в двата случая скъсявам с 5мм бутало+биела и докарвам с.с.около 8,4:1.малко е ниска,но може да се промени.аз затова питах за м42 бутала,ако се монтират каква идва степента,но засега :dunno: .в тая сметка като сложим лагери/дизелови/,гарнитури,сегменти евентуално-вече наистина поскъпва,но мисля,че си заслужава.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: вал от м47 на м40?

Мнение от ico318 » 20 Юли 2012, 14:19

:ok:
Последна промяна ico318 на 08 Яну 2013, 1:42, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: вал от м47 на м40?

Мнение от Jordana » 20 Юли 2012, 14:42

:yes:
Последна промяна Jordana на 23 Юли 2012, 12:45, променена общо 1 път
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: вал от м47 на м40?

Мнение от ico318 » 20 Юли 2012, 15:56

в блока е ясно,че ще легне-нали става в м42,а блоковете на м40 и м42 са еднакви.въпроса е точно за там отпред при ангренажа,да не излезе,че моя вал е по-дебел или по-дълъг и интервенцията да включва добавяне на материал,защото такъв вариант не искам.затова ще продължа борбата с болта от по-горе и ще се уверя лично,щом никой не казва.ако щеш вярвай-не намирам никъде из нета снимка на вал от м40!на м42 и м47 има.чакам от теб идея какъв друг вал може да се ползва,че и с по-дълъг ход,защото май го каза наизуст!не говорим за предложението на колегата отгоре,дето струва колкото моята и твоята кола заедно.иначе недохода е ясен-вал с ход+7мм,т.е. по 3,5мм на страна и биела + бутало=-5мм.следва недохода да е по-голям с 1,5мм от заводския.нещо бъркам ли?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: вал от м47 на м40?

Мнение от Jordana » 20 Юли 2012, 17:21

:yes:
Последна промяна Jordana на 23 Юли 2012, 12:45, променена общо 1 път
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: вал от м47 на м40?

Мнение от Vozq_bez_pari » 20 Юли 2012, 18:31

ше изкарате буталта отдолу ама друг път :mhihi: :mhihi:

а за болта на кол. вал отваряш картера и подпираш вала или отзад на маховика си има място за чоп

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook