м50б25 как става б28
Модератор: bum_bum
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- са8865нк
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 19.12.2009
- Местоположение: Сервиза на doko-Негован
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25 е30 м20б20 компот с50б30
- Мечтае да кара: направо
м50б25 как става б28
Колеги,искам да ви питам как е най добрия начин 2.5 без ванос да стане 2.8
Последна промяна са8865нк на 13 Яну 2012, 23:09, променена общо 1 път
2007 "88 Е30 Sedan - 318i ------- 2009 "95 E36 Cabrio - 320i
2009 "93 E36 Coupe - 318is ------- 2010 "98 E38 - 725tds
2010 "91 E30 Coupe - 320i ------- 2011 "90 E30 Sedan - 325i
2011 "96 E36 Compact - 330ti ------- 2012 "97 E36 Cabrio - 320i
2013 ''96 E36 Sedan - 328i ------- 2013 ''01 E38 730DA
2009 "93 E36 Coupe - 318is ------- 2010 "98 E38 - 725tds
2010 "91 E30 Coupe - 320i ------- 2011 "90 E30 Sedan - 325i
2011 "96 E36 Compact - 330ti ------- 2012 "97 E36 Cabrio - 320i
2013 ''96 E36 Sedan - 328i ------- 2013 ''01 E38 730DA
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: м50б25 как става б28
2.8l Stroker
---------------
for M50B25 engine
- crank M52B28
- rods M20B20/23 (130 mm)
- pistons M50B25 (non-Vanos)
or
- crank, from M52B28
- rods 135 mm
- pistons M52B28
or
- crank, from M52B28
- rods 135 mm
-pistons M50B25TU , pistons must be modified to decrease compression
rod lengths:
M50B25TU: 140 mm
M50B25: 135 mm (non VANOS engine)
M52B25: 135 mm
M52B28: 135 mm
M54B30: 135 mm
M20B20: 130 mm
M20B23: 130 mm
M20B25: 135 mm
M20B27: 130 mm
---------------
for M50B25 engine
- crank M52B28
- rods M20B20/23 (130 mm)
- pistons M50B25 (non-Vanos)
or
- crank, from M52B28
- rods 135 mm
- pistons M52B28
or
- crank, from M52B28
- rods 135 mm
-pistons M50B25TU , pistons must be modified to decrease compression
rod lengths:
M50B25TU: 140 mm
M50B25: 135 mm (non VANOS engine)
M52B25: 135 mm
M52B28: 135 mm
M54B30: 135 mm
M20B20: 130 mm
M20B23: 130 mm
M20B25: 135 mm
M20B27: 130 mm
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: м50б25 как става б28
Пепи ,а за турбо имаш ли некакви идеи?
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: м50б25 как става б28
BULL3T написа:Пепи ,а за турбо имаш ли некакви идеи?
tds-ов вал
130мм биели
и бутала от м50б25?
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: м50б25 как става б28
Дай да уточним кой модел бутала че излизат два модела
1- 38.2 мм от центъра на буталния болт до края на челото на буталото
2- 32.55мм
На този втория вариянт трябват биели 135мм
Иначе и двата вариянта стават със 1.1мм недоход на буталото
А за турбо можеш да питаш най добре slavianko тои кара със такъв сетъп или си свалиш челото на буталото за да си нагласиш степента на сгъстяване като най ниските бутала са от м43б16 31.15мм от центъра на буталния болт до челото .
А някои да знае колко точно кубика е горивната камера на м50б25 главата
1- 38.2 мм от центъра на буталния болт до края на челото на буталото
2- 32.55мм
На този втория вариянт трябват биели 135мм
Иначе и двата вариянта стават със 1.1мм недоход на буталото
А за турбо можеш да питаш най добре slavianko тои кара със такъв сетъп или си свалиш челото на буталото за да си нагласиш степента на сгъстяване като най ниските бутала са от м43б16 31.15мм от центъра на буталния болт до челото .
А някои да знае колко точно кубика е горивната камера на м50б25 главата
- Smoocki
- старши ентусиаст
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: м50б25 как става б28
Louis написа:BULL3T написа:Пепи ,а за турбо имаш ли некакви идеи?
tds-ов вал
130мм биели
и бутала от м50б25?
Буталата са от m42 ,за да падне добре степента ...попринцип може и със сток биели по както знаем добре ще е да са ковани .
То всъшност има доста изписано за тези комверсии ,така че по-лесно ще е да изполваш търсачката според това как ще го кара-атмосферен или турбо.
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: м50б25 как става б28
Smoocki написа:Louis написа:BULL3T написа:Пепи ,а за турбо имаш ли некакви идеи?
tds-ов вал
130мм биели
и бутала от м50б25?
Буталата са от m42 ,за да падне добре степента ...попринцип може и със сток биели по както знаем добре ще е да са ковани .
То всъшност има доста изписано за тези комверсии ,така че по-лесно ще е да изполваш търсачката според това как ще го кара-атмосферен или турбо.
И да знаете на м42 буталата и биелите са доста здрави но не и ковани
Ето и нагледно как се правят кованите бутала и вземете едно от м42 и го вижте от вътрешната страна и ще разберете колко е ковано
http://www.youtube.com/watch?v=bPF7jdPyQaU
И тук човека обеснява каква е разликата
http://www.youtube.com/watch?v=SYETyNxv ... re=related
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: м50б25 как става б28
Louis написа:BULL3T написа:Пепи ,а за турбо имаш ли некакви идеи?
tds-ов вал
130мм биели
и бутала от м50б25?
да това е варянта и остава 1 мм недоход на буталото и степента е 8.5:1 някаде ако не се лъжа.Иначе за оригинални бутала гледам на Б25 си държат доста добре до към 1.2-1.3 бара. Ама да ти кажа може и на 3.1 да се направи гледам шведите сега са полудяли така да ги правят.
http://www.youtube.com/watch?v=lMznVPSB ... _embedded#!
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: м50б25 как става б28
За буталата на ИС-ката не знам дали са кованяци... Но на м50б25 биелите са кованяк... въпроса е че май не бяха удачни... За това разпитвам все още... Опитвам се да събера колкото мога повече мнения преди да направя конверсията...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: м50б25 как става б28
BULL3T написа:За буталата на ИС-ката не знам дали са кованяци... Но на м50б25 биелите са кованяк... въпроса е че май не бяха удачни... За това разпитвам все още... Опитвам се да събера колкото мога повече мнения преди да направя конверсията...
То тез дето са си от м50-то 135мм стават +бутала от м42
Re: м50б25 как става б28
doko написа:BULL3T написа:За буталата на ИС-ката не знам дали са кованяци... Но на м50б25 биелите са кованяк... въпроса е че май не бяха удачни... За това разпитвам все още... Опитвам се да събера колкото мога повече мнения преди да направя конверсията...
То тез дето са си от м50-то 135мм стават +бутала от м42
буталата на м42ката са плитки колкото на м52б28(не съм сигурен!) и в комбинация с биелите от м50б25(нон ванос) става най здравата комбинация(със стокови карантии) за турбо.
doko написа:Дай да уточним кой модел бутала ...
говоря за м50б25 без ванос !
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: м50б25 как става б28
На м52 б28 буталата са 31.82мм от средата на болта до челото а на м42 са 31.65мм
А по важното е да каже който знае колко точно кубика е горивната камера на м50-то
А по важното е да каже който знае колко точно кубика е горивната камера на м50-то
- penev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 2.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 332i
- Детайли за колата: E36 red coupe 3,2 stroker
Re: м50б25 как става б28
doko написа:А по важното е да каже който знае колко точно кубика е горивната камера на м50-то
По мои сметки е 46,18 куб.см.
Моля не ми пишете съобщения! Вече не влизам в този форум.
- penev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 2.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 332i
- Детайли за колата: E36 red coupe 3,2 stroker
Re: м50б25 как става б28
Pistons (CH is compression height):
M44, 30.4mm CH, 84mm bore
M42, 31.65mm CH, 84mm bore
M43, 31.65mm CH, 84mm bore
M40, 31.65mm CH, 84mm bore
M20, 34.09mm CH, 84mm bore
M50B25 (VANOS), 32.55mm CH, 84mm bore
M50B25 (non VANOS), 38.2mm CH, 84mm bore
M52B28, 31.82mm CH, 84mm bore
M54B30, 28.32mm CH, 84mm bore
Мога да сметна различни комбинации в зависимост от желаното сгъстяване.
for M50B25 engine
- crank M52B28
- rods M20B20/23 (130 mm)
- pistons M50B25 (non-Vanos)
ОСТАВА 0,5ММ НЕДОХОД
tds-ов вал
130мм биели
и бутала от м50б25
ОСТАВА 1,25ММ НЕДОХОД
M44, 30.4mm CH, 84mm bore
M42, 31.65mm CH, 84mm bore
M43, 31.65mm CH, 84mm bore
M40, 31.65mm CH, 84mm bore
M20, 34.09mm CH, 84mm bore
M50B25 (VANOS), 32.55mm CH, 84mm bore
M50B25 (non VANOS), 38.2mm CH, 84mm bore
M52B28, 31.82mm CH, 84mm bore
M54B30, 28.32mm CH, 84mm bore
Мога да сметна различни комбинации в зависимост от желаното сгъстяване.
for M50B25 engine
- crank M52B28
- rods M20B20/23 (130 mm)
- pistons M50B25 (non-Vanos)
ОСТАВА 0,5ММ НЕДОХОД
tds-ов вал
130мм биели
и бутала от м50б25
ОСТАВА 1,25ММ НЕДОХОД
Моля не ми пишете съобщения! Вече не влизам в този форум.
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: м50б25 как става б28
penev написа:Pistons (CH is compression height):
M44, 30.4mm CH, 84mm bore
M42, 31.65mm CH, 84mm bore
M43, 31.65mm CH, 84mm bore
M40, 31.65mm CH, 84mm bore
M20, 34.09mm CH, 84mm bore
M50B25 (VANOS), 32.55mm CH, 84mm bore
M50B25 (non VANOS), 38.2mm CH, 84mm bore
M52B28, 31.82mm CH, 84mm bore
M54B30, 28.32mm CH, 84mm bore
Мога да сметна различни комбинации в зависимост от желаното сгъстяване.
for M50B25 engine
- crank M52B28
- rods M20B20/23 (130 mm)
- pistons M50B25 (non-Vanos)
ОСТАВА 0,5ММ НЕДОХОД
tds-ов вал
130мм биели
и бутала от м50б25
ОСТАВА 1,25ММ НЕДОХОД
Penev нещо не ти излизат сметките
1- 25-цовия вал е 75мм тдс вала е 82.8мм разликата е 7.8мм по голям ход дилиш на две защото полвината от разликата отива от другата страна на вала което значи че става 3.9мм по нагоре ще отиде буталото и като намалиш 5мм със смяната на биела 130 мм получаваш 1.1 мм по надалу ще седи същото бутало което всъщност е недохода
От тези ти разсъждения се замислям дали и правилно си измелил кубатурата на горивната камера
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани