1.8T Project
Модератор: bum_bum
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
1.8T Project
*** Смених заглавието , нека тая тема стане за моя проект , ще ъпдейтвам редовно
****
Ей на , толкова съм щастлив в момента че нямам думи.Подаръците таз година са много добре
Garrett GT2871R Turbine 0.64A/R Compresor 0.60AR
Spearco Intercooler и Bosch 440 инжектори
От утре се почва инстала
Да видим как ще се наредят нещата


Ей на , толкова съм щастлив в момента че нямам думи.Подаръците таз година са много добре

Garrett GT2871R Turbine 0.64A/R Compresor 0.60AR
Spearco Intercooler и Bosch 440 инжектори

От утре се почва инстала





Последна промяна RS-MAD на 03 Дек 2005, 12:51, променена общо 2 пъти
MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
Cobra написа:Звучи обещаващо?
Електроника?
За момента смятам да карам на stock ЕКУ , след това ремап.
Като закича всичко и си набавя съединител, шпер и т.н. ще мисля за някое станд-алоне, което обаче да комбинирам с покупката на forgedi.
За сега нямам възможноста , предимно финансова.
Така или иначе сетъпа е доказан в/у сток електрониката на колата.
За първо време ще карам на сток надув 0.8 бара.
Като почна с правенето тез дни ще пускам как вървят нещата

Нека всичко да е ОК след това ще мисля в/у ремапа.
MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Няма дълго да издържиш на изкушението.....повярвай лесно ще окастриш бюджета на некой във семейството 

- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
Cobra написа:Няма дълго да издържиш на изкушението.....повярвай лесно ще окастриш бюджета на некой във семейството
За моя сетъп има поне 5 фирми които имат готови файлове за stock ecu , а това нещо на 1.5-1.6 бара прави 300 на колелата , нека първо да мога да ги слагам на пътя , пък тогава ще се подавам на искушението

MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
RS-MAD написа:Cobra написа:Няма дълго да издържиш на изкушението.....повярвай лесно ще окастриш бюджета на некой във семейството
За моя сетъп има поне 5 фирми които имат готови файлове за stock ecu , а това нещо на 1.5-1.6 бара прави 300 на колелата , нека първо да мога да ги слагам на пътя , пък тогава ще се подавам на искушението
много правилен подход - браво


Серийния надув мисля , че ти е 0,6 обаче , а във високите даже и към 0,4 спада . То зависи и коя година ти е Шкодата де , щото са няколко различни мотроника. Имам един познат със същата такава и му я направих софтуерно на 1,2 бара овърбуст и 0,9 във високите - не бих казал , че е 300коня ама понавървява добре

Но първо според мен трябва да разредиш колата с бутала, шот така на 9,5:1 няма никъв слисъл да надуваш .
ПС - тва малкото в пликчето не е ли някое чепче точно ?



V-max написа:RS-MAD написа:Cobra написа:Няма дълго да издържиш на изкушението.....повярвай лесно ще окастриш бюджета на некой във семейството
За моя сетъп има поне 5 фирми които имат готови файлове за stock ecu , а това нещо на 1.5-1.6 бара прави 300 на колелата , нека първо да мога да ги слагам на пътя , пък тогава ще се подавам на искушението
много правилен подход - бравоИначе турбинката е номер1 , тея ГТ сериите са мега добри
Искам и аз един 28еРеС ама по натам.
Серийния надув мисля , че ти е 0,6 обаче , а във високите даже и към 0,4 спада . То зависи и коя година ти е Шкодата де , щото са няколко различни мотроника. Имам един познат със същата такава и му я направих софтуерно на 1,2 бара овърбуст и 0,9 във високите - не бих казал , че е 300коня ама понавървява добре![]()
Но първо според мен трябва да разредиш колата с бутала, шот така на 9,5:1 няма никъв слисъл да надуваш .
ПС - тва малкото в пликчето не е ли някое чепче точно ?![]()
![]()
не е със серийния надув, споко ... виж там няколко теми надолу има снимчици на едно мазно апекси авцр

таз кола е на <100х.км доскоро беше гаранционна, леко не върви да се сменят интърналс още, при условие, че могат да се постигнат много неща със сток такива.
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
V-max написа:
Но първо според мен трябва да разредиш колата с бутала, шот така на 9,5:1 няма никъв слисъл да надуваш .
ПС - тва малкото в пликчето не е ли някое чепче точно ?![]()
![]()
Този мотори имат доста добра механика , понасят спокойно 1.5-1.6 бара надув без проблем , издържат до към 400 к.с. , след това вече е тъмна индия.Има мотори които са вадели и по 550 на сток.
С това турбо при 1.5-1.6 надув мощността е около 360-380 к.с. на вала.
Мисля че е абсолютно приемливо за сток мотор , който не е отварян дето се вика.
Ако недай боже го счупим вече ще мислим за forgedi.

MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
Слагам една снимка на турбото с малко по-добро качество
В понеделник влиза в бокса и ще поствам снимки с развитието на колата


В понеделник влиза в бокса и ще поствам снимки с развитието на колата

MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Тоя фабричен 1.8 Т до колко бара може да издържи без да му се сменят железарийте
1.5 не му ли идват малко множко?

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
GIORCETO написа:Тоя фабричен 1.8 Т до колко бара може да издържи без да му се сменят железарийте1.5 не му ли идват малко множко?
Фирмите които правят файлове за 1.8Т сетъп с големи турбини са REVO , Upsolute , GIAC и няколко други.
Има файлове за GT28RS, GT28R , GT2871R , T3/T04 със 440 инжектори и 3" МАФ.
Всичките правят файловете да бустат на 22-23 PSI , като това се смята за таван на сток интерналите.(в случая говоря за мойта турбина и софта към нея)
Почти всички които са правили такъв сетъп са стигнали до извода че при този надув на тази турбина това е най-високия безопасен бууст.Смисъл нагоре файла може да бъде поръчан само със съгласието на собственика и без никакви гаранции.
Общо взето се смята че 370 к.с. са един добър праг на който да се спре. Според някой този таван е доста нагоре , според някой не.
Мойте намерения са 300к.с. на гумите. По нагоре засега не се глася.
Досега на тези мощности не съм срещнал издумкал мотор , виш някой имат проблеми с трансмисията и полуоски , но в 90% от случаите никой няма особенно големи проблеми.
Тук говоря за сетъпи разработвани от сериозни фирми. APR примерно имат доста сериозен кит който също се върти в тази мощност.
Предполагам че тяхните данни са по достоверни отколкото даните на някои хора които и с по 450 к.с. карат на сток интерналс.
Така или иначе моята турбина не може да извади повече от 370-390 к.с. на тоз матор.
Ама само времето ще покаже кой прав кой крив

П.С. И кой ще остане без обувки зимаска



MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
- Misho 605 SVti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Munich, Germany
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
- Мечтае да кара: E38
Аз пък си мислех, че тия 200 к.с., където искам да изтискам от моя двигател, ще го претоварят ... Но ще се спра на GT2860R, поне такава ми препоръчаха.
Браво за "подаръка" от Дядо Коледа. Малко подранил, но хубав.
Браво за "подаръка" от Дядо Коледа. Малко подранил, но хубав.

Опааааааааа ....
началото на корменето
Бахти всмукателните портове има т'ва, клапанчетата са като на моторче
Щастлив и безгрижен, щото още не знае к'во го чака
т'ва е малко по-голямо от Киро, ама няма проблеми ша фитне като у тях си ("like a glove
")
Мазна стойка ...
На тая броня се поигра смело и безотговорно с ъглошлайфа
мдааа ... тоз къдравия дет изправя ламели съм аз ... обещано ми е по 1 обиколка на калояново на всяка изправена ламела
това в ляво дали ще духа по-добре от сешоара ККК вдясно

началото на корменето




Бахти всмукателните портове има т'ва, клапанчетата са като на моторче


Щастлив и безгрижен, щото още не знае к'во го чака



т'ва е малко по-голямо от Киро, ама няма проблеми ша фитне като у тях си ("like a glove



Мазна стойка ...


На тая броня се поигра смело и безотговорно с ъглошлайфа




мдааа ... тоз къдравия дет изправя ламели съм аз ... обещано ми е по 1 обиколка на калояново на всяка изправена ламела


това в ляво дали ще духа по-добре от сешоара ККК вдясно




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани