Дилема за спортен или панелен филтър и на коя марка М50Б25
Модератор: bum_bum
12 мнения
• Страница 1 от 1
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Дилема за спортен или панелен филтър и на коя марка М50Б25
Дилемата ми е дали да си сложа стандартният или да зема някакъв конусен със топлинен щит .Сега съм с некъв евтин голем конусен щото ми е счупена кутията за панелният филтър и се чудя да си зема някакъв по скъп и качествен че този бая бърже здаде багажа
Колата е е34 m50b25 без ванус .
Колата е е34 m50b25 без ванус .
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Дилема за спортен или панелен филтър и на коя марка М50Б25
С панелен в кутия се запазва автентичната визия в моторния отсек. С конус пък се докарвал по-голям ефект, стига тплинният щит да е работещ.
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: Дилема за спортен или панелен филтър и на коя марка М50Б25
Карал съм на 20ката с панелен филтър на K&N. Освен психологическия ефект, че си със "спортен" филтър и че си го переш често друга полза аз не усетих. За това на тоя мотор директно от кутия с хартия минах на конус със щит. Пак не очаквай колата да дигне значителна мощност, звука след 3к е просто брутален утре ще го запиша, респонса в средни обороти се подобри. Днеска един колега като чу как мучи тоя дзвер иска и той да си вземе един конус, а даже не пита дали върви повече . Ако ще слагаш конус барем вземи нещо качествено, не са чак толкова скъпи
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: Дилема за спортен или панелен филтър и на коя марка М50Б25
аз на 20-ката съм с такъв на К&N кит цял и да ти кажа бая плаши ма ще зема да сложа да видя и сравня евтиният и скъпият филтар как ще се държат и да видя каква ще е разликата и дали ще има смисъл.Също така съм решил да направя оптимално изолиране на филтъра и даже ще се опитам да измисля нещо за охлаждане на този въздух там ако е възможно
Re: Дилема за спортен или панелен филтър и на коя марка М50Б25
От обикновения за 15 и тоя за 150 няма разлика във вървежът или звукът...Разликата е оттам, че ефтиния не е истински "филтър", т.е. пуска мизерии в мотора. Евтините са обикновени хартиени просто с друга форма, за разлика от марковите, които са памучни. А дори и да са памучни са направени едно към гьотере, без тестове и сякви такива неща, които оскъпяват продукта.
- Alexch
- ентусиаст
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Дилема за спортен или панелен филтър и на коя марка М50Б25
Бая теми станаха вече:
viewtopic.php?f=7&t=198941
viewtopic.php?f=11&t=239829
viewtopic.php?f=8&t=259652
Ето и за топлинния щит: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=256696
Това, което не ти се изясни от тях може да го обсъдим тук
viewtopic.php?f=7&t=198941
viewtopic.php?f=11&t=239829
viewtopic.php?f=8&t=259652
Ето и за топлинния щит: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=256696
Това, което не ти се изясни от тях може да го обсъдим тук
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
Re: Дилема за спортен или панелен филтър и на коя марка М50Б25
То по принцип е трудно да се пусне няква тема и да няма писано тонове по нея, ама требе си сдъвчем добре
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: Дилема за спортен или панелен филтър и на коя марка М50Б25
аз питам за конкретният мотор иначе некак обобщаваме тук и накрая може да стигнеме до някакъв извод
Re: Дилема за спортен или панелен филтър и на коя марка М50Б25
По-добре конус, поне на звук го докарва
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8328
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Дилема за спортен или панелен филтър и на коя марка М50Б25
latrel написа:По-добре конус, поне на звук го докарва
най-добре гъба, ако ще е звук
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Smoocki
- старши ентусиаст
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Дилема за спортен или панелен филтър и на коя марка М50Б25
Като ефективност конуса е доста по-ефективен ,но и панелтият върши доста по-добра от хартиен филтър в ОЕМ кутия
- smurf4o
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 15.07.2008
- Местоположение: България, СА, Lюлин
- Кара: e46 325ci
Re: Дилема за спортен или панелен филтър и на коя марка М50Б25
бии една права тръба през дългия фар
да няма да караш сред фауна да глътне мотора някой пилец
каквото и да е решението ти гледай да не намира топъл въздух
т.е. ако махнеш въздушната кутия, изолирай филтъра от двигателния отсек. Вичо ако има добро желание ще покаже как го беше направил на 36цата му
и май все пак най добрия вариант е в оргиналдъ кутията панелен, защото афтърмаркета ще излезне по-скъпо и с не голям кпд
да няма да караш сред фауна да глътне мотора някой пилец
каквото и да е решението ти гледай да не намира топъл въздух
т.е. ако махнеш въздушната кутия, изолирай филтъра от двигателния отсек. Вичо ако има добро желание ще покаже как го беше направил на 36цата му
и май все пак най добрия вариант е в оргиналдъ кутията панелен, защото афтърмаркета ще излезне по-скъпо и с не голям кпд
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани