Е30 323i Exhaust
Модератор: bum_bum
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Е30 323i Exhaust
Кой е най-добрия вариянт и какъв ще е ефекта от всеки вариянт върху шума и вървежа?
Значи аз по принцип искам максимален вървеж, като не се притеснявам да е малко по-шумничка колата, ама не е много желателно да е като рали автомобилите
Картинката надявам се е ясна. От лявата страна е края на изпускателния колектор, който свършва с 2 тръби с диаметър около 40-50мм (може и повече да е незнам). Отдясно е задницата на колата
Проблема е че сега както излизат 2те тръби от колекторите 20см по надолу се сливат в 1 тръба със същия диаметър (40-50мм макс някъде) и така стига чак до края - минава през 2 гърнета и двете с по 1 вход и изход със същия диаметър. А колата от завода излиза принципно както т. 1 от "схемата" и според мен моя текущ сетъп яко спъва кочината. Те повечето коли заводски излизат "спънати" от изпускателната система и само чрез подобряването й хората печелят по някой друг кон, а мойта даже е спъната неколкократно от заводския й вид.
Искам да си го оправя това. Дайте идеи и предложения приемам всякакви варианти. При кой вариант колата ще върви най-много? При кой ще е най-тиха? Къде е компромиса вървеж/тишина? Кой ще се изпълни най-лесно?
И също какъв тип трябва да бъдат предното и задното гърнета? Отзад може би трябва да е "резонаторно"-каква му е функцията и какво става ако то липсва - колата става много шумна или върви по-малко без него?От тея ментеливите дето ги има по 50-100лв вършат ли работа?
Като знам колко е диаметъра на двуцевката, какъв трябва да е диаметъра на тръбите след нея? Ако са 2 отделни да останат със същия диаметър или да се увеличи? Ами ако минем на вариянта 2те тръби да се слеят в една по-широка? Колко е добре да е широка тя? 80мм примерно как е?
От къв матриял трябва да са тръбите? Откъде да взема добри гърнета и на добри цени (Не търся нещо велико и марково, най-обикновенни да вършат работа)
тва е засеа което се сещам
Значи аз по принцип искам максимален вървеж, като не се притеснявам да е малко по-шумничка колата, ама не е много желателно да е като рали автомобилите

Картинката надявам се е ясна. От лявата страна е края на изпускателния колектор, който свършва с 2 тръби с диаметър около 40-50мм (може и повече да е незнам). Отдясно е задницата на колата
Проблема е че сега както излизат 2те тръби от колекторите 20см по надолу се сливат в 1 тръба със същия диаметър (40-50мм макс някъде) и така стига чак до края - минава през 2 гърнета и двете с по 1 вход и изход със същия диаметър. А колата от завода излиза принципно както т. 1 от "схемата" и според мен моя текущ сетъп яко спъва кочината. Те повечето коли заводски излизат "спънати" от изпускателната система и само чрез подобряването й хората печелят по някой друг кон, а мойта даже е спъната неколкократно от заводския й вид.
Искам да си го оправя това. Дайте идеи и предложения приемам всякакви варианти. При кой вариант колата ще върви най-много? При кой ще е най-тиха? Къде е компромиса вървеж/тишина? Кой ще се изпълни най-лесно?
И също какъв тип трябва да бъдат предното и задното гърнета? Отзад може би трябва да е "резонаторно"-каква му е функцията и какво става ако то липсва - колата става много шумна или върви по-малко без него?От тея ментеливите дето ги има по 50-100лв вършат ли работа?
Като знам колко е диаметъра на двуцевката, какъв трябва да е диаметъра на тръбите след нея? Ако са 2 отделни да останат със същия диаметър или да се увеличи? Ами ако минем на вариянта 2те тръби да се слеят в една по-широка? Колко е добре да е широка тя? 80мм примерно как е?

тва е засеа което се сещам

Последна промяна b2 на 08 Ное 2005, 17:10, променена общо 1 път
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
ето я и въпросната схема
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
........
здравеи , на4и аз на моита м10б18 и бях махнал резонаторното гърне и на негово място сложих права тръба а на мястото на последното едно право гърне от илиенци развих му малко дебитомера докарах го до към разход 13-14л. градско , разлика има6е доста осезаема на рампата имам клип4ета като се дърпах с едно Е36 318ис и му направих пове4е от кола до мивката а от генерацията ми на прекъсва4 фърляше огин , така4е прави го само на тръби и с последно право гърне или тръба до отзад .
jba jbu jbadu jmuc bajuu
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
С шума кво стана? Много по-шумно ли стана? И какво точно наричаш "право гърне"
и колко ти струваше

и колко ти струваше


Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
мойта беше вариянт 4




"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
madpetio написа:мойта беше вариянт 4![]()
![]()
Моля те кажи ми малко впечатления за вървеж и звук и изобщо препоръчваш ли ми го
и Също материали за изработка и диаметър на тръбите
Мерси предварително
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
b2 написа:madpetio написа:мойта беше вариянт 4![]()
![]()
Моля те кажи ми малко впечатления за вървеж и звук и изобщо препоръчваш ли ми го
и Също материали за изработка и диаметър на тръбите
то на него вървежа му идваше повече от двигателя не толкова от тръбите





"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
b2 написа:Моля те кажи ми малко впечатления за вървеж и звук и изобщо препоръчваш ли ми го
и Също материали за изработка и диаметър на тръбите
Мерси предварително
звука е супер
матеряла е един НЕРЪЖДАВЕЙКА дебелата тръба е ф63мм



вървеш от ауспуха


"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
право гърне е се едно права тръба е има естествено и няква вата , има на илиенци такива аз моито го зех за 50лв от там, главно заради по плътния звук , но мисла сега на тази баварка да мина през кат и после от колекторите до задната броня да е на прави тръби звука е уникален реве като субарото на Георги Танев




jba jbu jbadu jmuc bajuu
Борко
Борко, ако искаш, да ти кажа да отидеш на едно място в София, ще кажеш, че аз те праштам и момчето ще ти обясни всичко по изпускателната система и ти после сам ще си прецениш. Ако ли не мога да ти кажа каде да идеш на село да ти направят изпускателна система ама ша та дерът яко.
Най-добре си намери един оригинален Октопод с по-голям Фи и след него слагаш една права тръба до крайното гърне, което си е от Илиенци или мога да ти кажа едно магазинче от Стара Загора и си супел. Ке реве като дзвер ама как ке върви вече се не знае. По принцип трябва да се поотпуши и да започне да използва всичките коне под капака.
Ама каде си се разбъзрал сега имаш разработка да минаваш.
Иначе естествено, че вариант #4. Няма спор в това.
Най-добре си намери един оригинален Октопод с по-голям Фи и след него слагаш една права тръба до крайното гърне, което си е от Илиенци или мога да ти кажа едно магазинче от Стара Загора и си супел. Ке реве като дзвер ама как ке върви вече се не знае. По принцип трябва да се поотпуши и да започне да използва всичките коне под капака.

Ама каде си се разбъзрал сега имаш разработка да минаваш.

Иначе естествено, че вариант #4. Няма спор в това.

Последна промяна HAMANN на 04 Дек 2005, 23:51, променена общо 1 път
Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
GOGY е по генерациите слушай се в неговия съвет и нема да сгрешиш
после най много да пускаш алармите ама е мн яко да знаеш 


- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
и аз съм за 4
шума? на кой му пука гласа на колата ще стане просто перфектен прави го без да се замисляш




- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Говорите си вие за шума, ама като ви се наложи да минавате по 200 километра на ден в продължение на 1 месец, а колата ви боботи като трактор, ще съжалявате, че сте избрали точно вариант 4... За мен най-тихия вариант е най-удачен. Ще прежаля пауъра, дето ще дойде от ръмженето на ауспуха, ама ще се возя с кеф!
Мое мнение, не обвързвам абсолютно никой с него!
Мое мнение, не обвързвам абсолютно никой с него!


- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
ако ми се караше тиха кола цях да си купя W124 250TD 

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани