Cone или replacement филтър ???

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Cone или replacement филтър ???

Мнение от Joreto » 11 Апр 2003, 8:12

Какъв спортен филтър ще ми препоръчате да взема за баварката Cone или Replacement ?
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

Мнение от RS-MAD » 11 Апр 2003, 11:43

Panel/Cone/Cold Air Induction
There are endless options when it comes to replacing the filter element for your engine . Heres just a short list of the possibilities:

- Stock airbox, stock filter
- Stock airbox, panel filter
- Stock airbox, panel filter, cutout side of airbox
- No airbox, cone filter, NO heat shield <- worst setup
- No airbox, cone filter, heat shield installed
- No airbox, cold air induction, cone filter
- No airbox, no filter <- not recommended!

Stock airbox, stock filter
Highs - cheap to replace, comes factory equipped, sucks in cool air
Lows - restrictive filter and airbox, no diverter (DV) sound

Stock airbox, panel filter
Highs - cheap filter lasts long time, slightly louder DV sound, sucks in cool air
Lows - restrictive airbox, minimal gains

Stock airbox, panel filter, cutout side of airbox
Highs - cheap filter lasts long time, much louder DV sound, sucks in more air
Lows - still retains restrictive airbox despite larger inlet, sucks in warmer air

No airbox, cone filter, NO heat shield
Highs - much louder DV sound, sucks in more air than panel filter
Lows - sucks in HOT air which hurts performance

No airbox, cone filter, heat shield installed
Highs - much louder DV sound, sucks in more air than panel filter
Lows - sucks in warm air despite heat shield

No airbox, cold air induction, cone filter
Highs - loudest DV sound, sucks in COOL air, looks good installed
Lows - most expensive, longer installation time

No airbox, no filter <- not recommended!
Highs - no filter = no restriction, its FREE
Lows - can lead to major engine/turbo damage


Сори за кирилицата ама .... мързел :D

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 11 Апр 2003, 21:39

Аз сложих конусовиден, много съм доволен............има доста матерял по темата из форума.....потърси и прочети

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 11 Апр 2003, 22:11

spored nqkakvi testove, s originalen filtyr, K&N i lipsa na filtyr, vyzdushniq potok e absolutno ednakyv. edinstveniq plus na K&N e che nqma da go smenqsh poveche, i po-qkiq zvuk. ne mi se tyrsi URL-to, sori :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 11 Апр 2003, 22:19

Значи ако си пушач,ако си с чисти дробове и ако си без дробове ще пробягваш 1км за едно и сьщо време така ли?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 26.07.2002
Кара: A6 3.0 TDI
Детайли за колата: Avant

Мнение от Fiat Uno Turbo i.E » 15 Май 2003, 21:13

Аз съм само с cone filter и май наистина е зле заради топлия въздух, идващ от двигателя. Най-добре е с induction kit i cone!!! :twisted:

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook