Монтаж на предна нерегулируема разпънка
Модератор: bum_bum
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Монтаж на предна нерегулируема разпънка
Сложих отзад - направо заварена с планки към бомбетата, предварително вдигната на кантар колата - измерено и заварено. Камбъра се промени - поизправиха се колелата. Как да е.
Сега ме мъчи предната - сигурно ще е homemade от профилчета, заварени на трапец (понеже ми е висок смук. колектор ще минава зад него). Обааче се чудя, дали пак трябва да я вдигна, за да се освободят бомбетата ? Така ще се приложи напрежение на разпънката и би трябвало да се втвърди повече предницата, от колкото ако е на "свити" бомбета ?
Как мислите ?
Сега ме мъчи предната - сигурно ще е homemade от профилчета, заварени на трапец (понеже ми е висок смук. колектор ще минава зад него). Обааче се чудя, дали пак трябва да я вдигна, за да се освободят бомбетата ? Така ще се приложи напрежение на разпънката и би трябвало да се втвърди повече предницата, от колкото ако е на "свити" бомбета ?
Как мислите ?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Монтаж на предна нерегулируема разпънка
Ами писах в търсачката, има 3-4 теми, но в никоя не е описано дали колата трябва да е вдигната или не
Единственото ми притеснение, е че може би ще се промени камбъра, и да не повлияе отрицателно на поведението на колата в завой, ако много се приберат гумите

Единственото ми притеснение, е че може би ще се промени камбъра, и да не повлияе отрицателно на поведението на колата в завой, ако много се приберат гумите

- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Re: Монтаж на предна нерегулируема разпънка
Колата ти на стенда като и нагласят окачването във въздуха ли е вдигната? Слагаш си стръта докато колата е на земята на равно място. Работата на разпънката е не да ти промени параметрите на окачването, а да намали степента им на промяна по време на движение.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Монтаж на предна нерегулируема разпънка
Аз го гледам от следната гледна точка : колата е стара (93 набор) и с някакви къси червени пружини - следователно вероятността да се е "поразкрачила" с времето е доста голяма. Затова и се чудя 

- Бумърчето
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 3.07.2009
- Местоположение: България;Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320ci
- Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo
Re: Монтаж на предна нерегулируема разпънка
Nikolay1 написа:Колата ти на стенда като и нагласят окачването във въздуха ли е вдигната? Слагаш си стръта докато колата е на земята на равно място. Работата на разпънката е не да ти промени параметрите на окачването, а да намали степента им на промяна по време на движение.
Да чуя едно свястно мнение.
Кво правите бе колеги???? Има стендове тогава регулираш и после слагаш разпънките ,че задния клириенс се е вдигнал никой не знае със съосието кво става.Как се гъне ламарината кое бомбе е потежко от другото о коя заварка е поддала барабар с гредата че да прецениш на око кво става.
Правите самодейности и то опасни!Някой мери ли диагонали и пуска ли отвеси а днеска хората ползват СТЕНДОВЕ !!!!.Регулируемите разпънки се ползват единственно за регулиране на стойностите по окачването като си качил колата на СТЕНДА!!!!! Всичко друго е опасна самодейност.
Неригулируемите разпънки запазват до голяма степен регулираното положение на окачването.
Съвет - прави се при специалист без оглед за ефтина услуга а за качественна.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Монтаж на предна нерегулируема разпънка
Слага се разпънката, и след това камбър плейтове да си нагласиш наклоните на стенд.
Аз ходих миналата седмица - отпред -1,30 ляво и -1,15 дясно
- отзад - -1 ляво и -1 дясно
Мисля за сега така да ги запазя, затова и ще монтирам разпънката когато колата е на земята, съвсем леко приповдигната, за да може бомбетата да са под напрежение
Аз ходих миналата седмица - отпред -1,30 ляво и -1,15 дясно
- отзад - -1 ляво и -1 дясно
Мисля за сега така да ги запазя, затова и ще монтирам разпънката когато колата е на земята, съвсем леко приповдигната, за да може бомбетата да са под напрежение
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Re: Монтаж на предна нерегулируема разпънка
Както написах и по-горе целта на стрътбар-а е да запази стойностите на окачването в динамичен режим. А ако ти сега с ниските си пружини имаш ~ -1.30 градуса камбър отпред не ми е ясно съвсем ли искаш да го изправиш? Ако искаш бомбетата да са под напрежение им пусни едва фаза. Лично мнение, но си сложи щангата при напълно нормално състояние на колата и след това вече си настройвай с разните камбър плейтс или каквото ще слагаш.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Монтаж на предна нерегулируема разпънка
Не искам да си променям камбъра, просто ме озадачава факта дали наистина ще върши такава работа ако я монтирам докато колата е на земята (ще се прави собственоръчно, и ще се мери и заваря на място)
преди да си проверя камбъра на стенд мислех, да го понамаля щото си мислех, че е нещо от сорта на -2 градуса, пък той бил -1, което ме устройва. Та затова и мислех да слагам разпънката на освободени бомбета
преди да си проверя камбъра на стенд мислех, да го понамаля щото си мислех, че е нещо от сорта на -2 градуса, пък той бил -1, което ме устройва. Та затова и мислех да слагам разпънката на освободени бомбета

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Монтаж на предна нерегулируема разпънка
По тази логика аз като си правих кейджа трябваше ли да вдигам колата на стойки и така да заварям тръбите навсякъде ??? Естественно че всичко се прави на земята. Всички тия разпънки служат единственно да втрърдят до някаква степен колата и тя да се гъне по малко. В случая бомбетата. Виждал съм хора които монтират на вдигната кола и припадам да се смея.



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Бумърчето
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 3.07.2009
- Местоположение: България;Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320ci
- Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo
Re: Монтаж на предна нерегулируема разпънка
slavianko написа:По тази логика аз като си правих кейджа трябваше ли да вдигам колата на стойки и така да заварям тръбите навсякъде ??? Естественно че всичко се прави на земята. Всички тия разпънки служат единственно да втрърдят до някаква степен колата и тя да се гъне по малко. В случая бомбетата. Виждал съм хора които монтират на вдигната кола и припадам да се смея.![]()
Присъединявам се към колегата за това го цитирам и не съм съгласен само че ще се смея.Някой иска да си накъса купето с лаически познания за геометрия на купе.ще се избиете бе хора и дано да няма невинни

Как да ви набия вглавите че след стенд се поставя разпънка за запазване на и пак относително щото пак се проверява кво става с купето!!!Някой да евиждал как се късат важни заварки и как се разкъсва купе отварят греди рогове и хвърчат окачвания от лаъшки ремонти.......ама си напътя и кой ще удариш.
ПРИЗОВАВАМ МОДЕРАТОРИТЕ да намерят вещо лице и да се направи обучаваща тема за лаици в сферата на темата щото нещата стават опасни и наще пунктове за прегледи с или сквито ида е камери това няма да го хванат и нека лаиците да получат уроците щото май си вярват сами на това което правят....................Дано да няма жертви!!!!!!
- Бумърчето
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 3.07.2009
- Местоположение: България;Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320ci
- Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo
Re: Монтаж на предна нерегулируема разпънка
Сварните конструкции се правят при застопоряване на детайлите по начи да се получи необходимата геометрия на изработвания детайл. Те са звеното което държи констукцията цяла.С времето е нормално да поддават ако не са избрани достатъчен брой укрепителни елементи (теорията е доста сложна щото се налага да се прочетат доста книги след което хората добиват титла инж.).
Принудителната промяна след поддаване на дадена заварка става чрез предварителна срязващоотнемаща обработка на заварката и повторно позициониране по начина на създаването и.
Допълнителна намеса за студено профилиране и то екстремално както някои колеги правят създават условия за унищожаване на сварния шевдо степен отцепване на детайлите.Заваряването е термична обработка.Шевовете са най твърдата част като метал в купето на автомобила но не еластичен -за това са създадени.Разпукването става като стъкло особенно ако се принуди както тука някои колеги правят.За това и фабрични заварки не се пипат(обработват) , а се прави единственно когато има нужда.Вднешно време заварките са много яки иподдаването в геометрията става понякога и до заварката - умора на материала.Когато се получи от там укрепването става по сериозно планки,профили и то от специалист.Възстановяването на геометрията става със стендове и укрепването и става още там.Разпънките се слагат или още там или след реглаж на мостовете единственно и само в нормалното положение на използване на автомобила за поддръжка на геометрията и от това стбилност на купето при екстремални натоварвания - завои с голяма скорост - олекотяване на усилието върху заварките .По-подробно в книгите за това са написани.
Сега надявам се разбирате безпокойствието ми!
Принудителната промяна след поддаване на дадена заварка става чрез предварителна срязващоотнемаща обработка на заварката и повторно позициониране по начина на създаването и.
Допълнителна намеса за студено профилиране и то екстремално както някои колеги правят създават условия за унищожаване на сварния шевдо степен отцепване на детайлите.Заваряването е термична обработка.Шевовете са най твърдата част като метал в купето на автомобила но не еластичен -за това са създадени.Разпукването става като стъкло особенно ако се принуди както тука някои колеги правят.За това и фабрични заварки не се пипат(обработват) , а се прави единственно когато има нужда.Вднешно време заварките са много яки иподдаването в геометрията става понякога и до заварката - умора на материала.Когато се получи от там укрепването става по сериозно планки,профили и то от специалист.Възстановяването на геометрията става със стендове и укрепването и става още там.Разпънките се слагат или още там или след реглаж на мостовете единственно и само в нормалното положение на използване на автомобила за поддръжка на геометрията и от това стбилност на купето при екстремални натоварвания - завои с голяма скорост - олекотяване на усилието върху заварките .По-подробно в книгите за това са написани.
Сега надявам се разбирате безпокойствието ми!
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Монтаж на предна нерегулируема разпънка
Съгласен съм с горенаписаното.
Реших да я монтирам, докато колата е на земята.
п.п. и все пак, разпънката се захваща за шпилките на макферсона, не за купето.
Реших да я монтирам, докато колата е на земята.
п.п. и все пак, разпънката се захваща за шпилките на макферсона, не за купето.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Монтаж на предна нерегулируема разпънка
Има ли значение ??? Нали шпилките на макферсона пък са хванати за купеторъб написа:Съгласен съм с горенаписаното.
Реших да я монтирам, докато колата е на земята.
п.п. и все пак, разпънката се захваща за шпилките на макферсона, не за купето.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани