SHARK Injector!!! OBD-II
Модератор: bum_bum
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Ugly_M_Coupe
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Los Angeles
SHARK Injector!!! OBD-II
Neveroqtna razlika v throtle response.Nqma tupchene,nov rev. limit 7000rpms.Preporuchvam go na vseki s OBD-II `96-. Sledvashtata sedmica shte postna performance razlikite -sus i bez software- 0-62mph,1/4 mile i ako imam vreme-DYNO graf.
Ще си позволя да отговоря вместо колегата, защото незная кога ще ни посети отново ..
Автомобилът е M Powered Z Coupe (прилагам снимка на новата придобивка на Ugly_M_Coupe). Иначе самият той напусна русенския клан на автомобилистите и избяга отвъд океана, където има радости като горе споменатия Shark injector ...
ps. Брат извинявай ако съм ти взел думата неправомерно
Автомобилът е M Powered Z Coupe (прилагам снимка на новата придобивка на Ugly_M_Coupe). Иначе самият той напусна русенския клан на автомобилистите и избяга отвъд океана, където има радости като горе споменатия Shark injector ...
ps. Брат извинявай ако съм ти взел думата неправомерно
Ето няколко линка, за съжаление всичко е на английски...
* http://www.europeancarweb.com/tech/tech ... letters02/
* https://secure5.nexternal.com/shared/St ... Pfnet=True
* http://www.ecisbmw.com/product_files/so ... jector.htm
* http://www.geocities.com/jarruda/shark-software.htm
В общи линии прочетох, че Shark Injector е хардуерен елемент, който се свързва към OBD порта и ъпгрейдва софтуера на ECU-to. Пише, че запаметява и оригиналния и може да го върне по същата процедура. Ефектът е близък до този на чип тунинга, с тази разлика, че не се налага да разфасоваш компютъра. ...чета само добри отзиви. Пише, че е разработен за следните модели:
1999-2000 323, 328, 528, Z3 2.3 & 2.8
1996-1999 M3
1996-1999 328 (not 323)
1997-2000 M Roadster / M Coupe
1997-1998 Z3 2.8
1997-2000 528i
Най-отдолу намирам и следния текст: Shark Injector-ът е съвместим само за БМВ по американската спецификация.
И от мен едно въпросче, никъде в текста не пише, че този елемент остава непрекъснато закачен... т.е. чудя се дали е възмножно да се инсталира многократно на различни БМВ-та (естествено еднакъв модел).
И още малко инфо за размисъл. Явно това е чудесен продукт за един нормален фабричен автомобил, но след като програмите са стандартни и точно определени, то на до колко тунингован автомобил ще бъдат приложими? ... няма смисъл да подхващам и темата, че по принцип едни добри програми се правят строго индивидуално (освен техн. састояние и данни на колата, други фактори са времето, вида употребявано гориво и т.н.)
...толкоа е от мен!
* http://www.europeancarweb.com/tech/tech ... letters02/
* https://secure5.nexternal.com/shared/St ... Pfnet=True
* http://www.ecisbmw.com/product_files/so ... jector.htm
* http://www.geocities.com/jarruda/shark-software.htm
В общи линии прочетох, че Shark Injector е хардуерен елемент, който се свързва към OBD порта и ъпгрейдва софтуера на ECU-to. Пише, че запаметява и оригиналния и може да го върне по същата процедура. Ефектът е близък до този на чип тунинга, с тази разлика, че не се налага да разфасоваш компютъра. ...чета само добри отзиви. Пише, че е разработен за следните модели:
1999-2000 323, 328, 528, Z3 2.3 & 2.8
1996-1999 M3
1996-1999 328 (not 323)
1997-2000 M Roadster / M Coupe
1997-1998 Z3 2.8
1997-2000 528i
Най-отдолу намирам и следния текст: Shark Injector-ът е съвместим само за БМВ по американската спецификация.
И от мен едно въпросче, никъде в текста не пише, че този елемент остава непрекъснато закачен... т.е. чудя се дали е възмножно да се инсталира многократно на различни БМВ-та (естествено еднакъв модел).
И още малко инфо за размисъл. Явно това е чудесен продукт за един нормален фабричен автомобил, но след като програмите са стандартни и точно определени, то на до колко тунингован автомобил ще бъдат приложими? ... няма смисъл да подхващам и темата, че по принцип едни добри програми се правят строго индивидуално (освен техн. састояние и данни на колата, други фактори са времето, вида употребявано гориво и т.н.)
...толкоа е от мен!
2007 Субару Импреза STi
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
- LandShark
- смирен поклонник
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
Shark Injector е много популярен продукт сред БМВ ентусиастите отвъд океана. Като редовен най-вече читател на техните форуми/мейлинг листи, знам че те го тачат много. Разработен е от един от най-известните US BMW чип тунинг експерти - Джим Конфорти (Jim Conforti, който между другото във форумите изпозва същия ник като моя т.е. LandShark, нещо което когато го открих сериозно се бях замислил дали да не си сменя ника, но прекалено съм свикнал с него и прекалено си го харесвам за да се решавам на такава стъпка, просто си знам че в US форум е по-добре да не го използвам). Много от неговите продукти носят съдържат ключовата дума Shark, а ентусиастите прибавят и етикета Sharked към коли, които са "ъпгрейднати" със софтуера на Jim C. Негови продукти има напрактика за всички БМВ-та, които са с Мотроник и някога са били продавани на американска земя: като се започне с чипове за Е30 325i, E30 325e, E30 M3, и за много модели от сериите E28, E36, E34, E39, E46... Колите с ОDB-II интерфейс не подлежат на този тип "чипосване", като по-старите, на които просто сменяш един чип и си готов, а обикновено трябва да се ходи в сервиз където през диаг.-интерфейса на колата да се препрограмира ECU-то, то Jim C. за удобство на много-бройните БМВ ентусиасти е разработил този продукт за невероятните БМВ автомобили. Той позволява на всеки ентусиаст, сам когато реши да си чип-тунне автомобила сам, в собствения гараж, или дори просто на улицата. По-късно ако реши (примерно ако трябва да покрива смог-тестове) или просто за тестове, може да си върне оригиналния софтуер на колата пак с помощта на същото устройство, което мисля че струваше някъде между $350 и $400. Купувайки си Shark Injector човек си купува лиценз за софтуер, който е ограничен до само 1 автомобил! Това е подсигурено и хардуерно, така че веднъж като се използва инжектора, той запомня VIN-а на БМВ-то върху което е използван и с друга кола повече не работи. Няколко пъти във форумите са спорили ентусиасти с Jim C. по този въпрос, но все пак той е преценил така, най-вече заради защита от пирати, а като се има предвид че е на практика най-известния и признатия от всички ентусиасти за най-добър разработчик на тунинг софтуер за БМВ, той просто може да си позволи да диктува условията и правата за използване на софтуера му. Аз напълно го разбирам и подкрепям политиката му. Малко офтопик, но не мога да пропусна да спомена че неговите постинги, колкото и да са рядки, но винаги са изключително полезни и интересни. Този човек е наистина мноооого навътре с материала с БМВтата, и от него може да се научи много.
Колкото за софтуера на US LandShark, както dyno-графиките, така и усещанията на обикновените потребители говорят за това че това Е софтуера... Той не го докарва откъм максимално увеличаване на мощността, обаче оптимизира въртящия момент в целия работен диапазон на двигателя, при всички режими на работа на двигателя (докато повечето чип тунинги работят само върху WOT (wide open throttle) режима). Дори и име като Dinan не е постигнал по-ефективно управление на BMW двигателите, и американските БМВ ентусиасти наистина са късметлии че имат такъв голям тунинг майстор и БМВ ентусиаст, който работи само и единствено върху единствена върховна марка: нашата марка...
Колкото за софтуера на US LandShark, както dyno-графиките, така и усещанията на обикновените потребители говорят за това че това Е софтуера... Той не го докарва откъм максимално увеличаване на мощността, обаче оптимизира въртящия момент в целия работен диапазон на двигателя, при всички режими на работа на двигателя (докато повечето чип тунинги работят само върху WOT (wide open throttle) режима). Дори и име като Dinan не е постигнал по-ефективно управление на BMW двигателите, и американските БМВ ентусиасти наистина са късметлии че имат такъв голям тунинг майстор и БМВ ентусиаст, който работи само и единствено върху единствена върховна марка: нашата марка...
- LandShark
- смирен поклонник
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
(колко съм разсеян :o )
Между другото... Ugly_M_Coupe - поздравления за добрия избор, както на автомобил, така и на "ъпгрейд" софтуер!! С нетърпения очакваме постовете с точни данни за подобрението...
П.П.: Ако може използвай кирилица. Изпозвай вградената във форума уеб-клавиатура, бутона на която се намира веднага след заглавната линия (при писане на мнение или ЛС), или в горната част на страницата (при редактиране на профил или при вхог/логин във форума). Предварително благодарим!
Между другото... Ugly_M_Coupe - поздравления за добрия избор, както на автомобил, така и на "ъпгрейд" софтуер!! С нетърпения очакваме постовете с точни данни за подобрението...
П.П.: Ако може използвай кирилица. Изпозвай вградената във форума уеб-клавиатура, бутона на която се намира веднага след заглавната линия (при писане на мнение или ЛС), или в горната част на страницата (при редактиране на профил или при вхог/логин във форума). Предварително благодарим!
- LuBo1
- води статистиката
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Офф наистина пи6а доста по бавно и предимно простотии - после 3 4аса редактирам ноо
Добре си до6ьл Ьгли_М_Купе ( хехе как изглежда на кирилица ) , аз от кога те карам да се регне6 а тииии кво си 4акал - стра6на кола - така и така скоро няма пак да се видим а сигурно никога няма да замерим БМВ-тата - така 4е сте 4акам 1/4миле време да видим как е Аз сь6то сьм с Софтуер на Джим Ц. е моето е ОБД1 така 4е сум с 4ип но разликата наистина беше невероятна ( те уж ми дават 40+ коня и 50нм нооо и 20 да са пак се усещат и то доста )
П.С. Аз инсталирах софт-а преди 2 дена и разликате веднага я видях -
смькнах 0.5сек 0-100км/4 и 0.4 на 1/4миле и това с едни гумииииииии дето са видяли доста сльнца - грам не дьржат - според мен така кат глеам сте смькна поне още 0.5 до 100 и 0.4 до 1/4 миле само от гуми и това ве4е сте е бьрза кола според мен - а и това о4аквах тука според из4исленията ми цяла зима
Добре си до6ьл Ьгли_М_Купе ( хехе как изглежда на кирилица ) , аз от кога те карам да се регне6 а тииии кво си 4акал - стра6на кола - така и така скоро няма пак да се видим а сигурно никога няма да замерим БМВ-тата - така 4е сте 4акам 1/4миле време да видим как е Аз сь6то сьм с Софтуер на Джим Ц. е моето е ОБД1 така 4е сум с 4ип но разликата наистина беше невероятна ( те уж ми дават 40+ коня и 50нм нооо и 20 да са пак се усещат и то доста )
П.С. Аз инсталирах софт-а преди 2 дена и разликате веднага я видях -
смькнах 0.5сек 0-100км/4 и 0.4 на 1/4миле и това с едни гумииииииии дето са видяли доста сльнца - грам не дьржат - според мен така кат глеам сте смькна поне още 0.5 до 100 и 0.4 до 1/4 миле само от гуми и това ве4е сте е бьрза кола според мен - а и това о4аквах тука според из4исленията ми цяла зима
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани