Най одачният вариант за разреждане на М42

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 14.04.2009

Най одачният вариант за разреждане на М42

Мнение от Donovia » 24 Май 2010, 21:29

Нов съм в форума и до сега се мотах с едно клио и реших да сменя платформата с бмв 318 ис!!!

Електрониакта с която разполагам е смт6 с мап сензор!!!

Широколентова сонда иновейт!!!

Уред за налягане намаслото за налягане на турбото буст контролер калапн и всичко нужно за турбиниране!!!

И съм се ориентирал към М42 моторетката!!!


Та интересува ме какъв е най одачния начин за разреждане на мотор който ще се кара на 1 бар и се търсят около 200 коня с стокова карантия!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E39 528I
Мечтае да кара: ///Мъ 5

Re: Най одачният вариант за разреждане на М42

Мнение от KUMHO » 24 Май 2010, 22:22

на 1 бар ги търси 300 поне :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 7.01.2009
Местоположение: Исперих
Пол: Мъж
Кара: Е46,Е36,Е30
Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105

Re: Най одачният вариант за разреждане на М42

Мнение от Alex_Burdin » 25 Май 2010, 16:11

На 1 са около 230 зависи от смесите и кулера

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 14.04.2009

Re: Най одачният вариант за разреждане на М42

Мнение от Donovia » 25 Май 2010, 23:17

Ми може и по малко да надуя просто искам колата да е сигорна да е бетон като тръгна някаде да стигна нея искам за ръчки просто да се запася с кончета!!!

Кола все още нямам и като изпадне хубава иска на добра цена я грабвам!!

Но искам да поразпитам това онова за да знам какво трябва да правя!!!

Та това май е основния проблем разреждането!!!

Ако изпиля буталата с 1 мм мисля че ще е достатачно разредена за тази цел!!!

И другият вариант е да си поръчам в горна оряховица гарнитура 2 мм и да оринговам блока!!! (Като предполагам че оригиналната гарнитура е 1 мм дебела и демек с 1 мм повече)


Другият варянт който ми е много мъглив е да се пререже биелата от долния край с 1 мм и да се нарпави тунела наново и така да скася хода на буталото с 1 мм!!!

Но ме притиснява че като са от кован метал колкото по ги режа и шлайфам толкоз по ги разхлабвам за това неми харесва този вариант а и майстора който прави тази процедура трябва да е безупречен а наоколо с такъв неразполагам!!

и Другото което искам да питам е Изпоскателен колектор трябва да се прави или може да се ползава от друг модел на БМВ и да се преработи леко!!!

А и СМТ то добър вариант ли е за електроика или мегата е по гъвкава за настройка и по хубаво може да се настрой, доколкото знам дебитомерите правят проблеми и мисля че даже лудия GSM беше връзвал 2 смт та и позваше само запалителната система на мотроника!!!

И псоелден въпрос може ли смт то на се сложи на кола и то да бъде основното нещто което ще захранва колата с бензин!!! Притиснява ме дали щте мога да запаля с СМТ то като в горивната таблица най ниските обороти са 600!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Най одачният вариант за разреждане на М42

Мнение от S-stail » 10 Юни 2010, 18:56

Не се занимавай с глупости, карай си на 0.7 без да разреждаш, отколкото на 1 бар разреден двг.
А това за гарнитурата от Г.О. просто си го избий от главата!
С мегата е по-добре от СМТ- то, стига да ти я мапнат читаво.

bum_bum: 5лв за превода дължиш :mhihi:
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook