Най одачният вариант за разреждане на М42
Модератор: bum_bum
5 мнения
• Страница 1 от 1
Най одачният вариант за разреждане на М42
Нов съм в форума и до сега се мотах с едно клио и реших да сменя платформата с бмв 318 ис!!!
Електрониакта с която разполагам е смт6 с мап сензор!!!
Широколентова сонда иновейт!!!
Уред за налягане намаслото за налягане на турбото буст контролер калапн и всичко нужно за турбиниране!!!
И съм се ориентирал към М42 моторетката!!!
Та интересува ме какъв е най одачния начин за разреждане на мотор който ще се кара на 1 бар и се търсят около 200 коня с стокова карантия!!!
Електрониакта с която разполагам е смт6 с мап сензор!!!
Широколентова сонда иновейт!!!
Уред за налягане намаслото за налягане на турбото буст контролер калапн и всичко нужно за турбиниране!!!
И съм се ориентирал към М42 моторетката!!!
Та интересува ме какъв е най одачния начин за разреждане на мотор който ще се кара на 1 бар и се търсят около 200 коня с стокова карантия!!!
- KUMHO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528I
- Мечтае да кара: ///Мъ 5
Re: Най одачният вариант за разреждане на М42
на 1 бар ги търси 300 поне 

- Alex_Burdin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: 7.01.2009
- Местоположение: Исперих
- Пол: Мъж
- Кара: Е46,Е36,Е30
- Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
- Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105
Re: Най одачният вариант за разреждане на М42
На 1 са около 230 зависи от смесите и кулера
Re: Най одачният вариант за разреждане на М42
Ми може и по малко да надуя просто искам колата да е сигорна да е бетон като тръгна някаде да стигна нея искам за ръчки просто да се запася с кончета!!!
Кола все още нямам и като изпадне хубава иска на добра цена я грабвам!!
Но искам да поразпитам това онова за да знам какво трябва да правя!!!
Та това май е основния проблем разреждането!!!
Ако изпиля буталата с 1 мм мисля че ще е достатачно разредена за тази цел!!!
И другият вариант е да си поръчам в горна оряховица гарнитура 2 мм и да оринговам блока!!! (Като предполагам че оригиналната гарнитура е 1 мм дебела и демек с 1 мм повече)
Другият варянт който ми е много мъглив е да се пререже биелата от долния край с 1 мм и да се нарпави тунела наново и така да скася хода на буталото с 1 мм!!!
Но ме притиснява че като са от кован метал колкото по ги режа и шлайфам толкоз по ги разхлабвам за това неми харесва този вариант а и майстора който прави тази процедура трябва да е безупречен а наоколо с такъв неразполагам!!
и Другото което искам да питам е Изпоскателен колектор трябва да се прави или може да се ползава от друг модел на БМВ и да се преработи леко!!!
А и СМТ то добър вариант ли е за електроика или мегата е по гъвкава за настройка и по хубаво може да се настрой, доколкото знам дебитомерите правят проблеми и мисля че даже лудия GSM беше връзвал 2 смт та и позваше само запалителната система на мотроника!!!
И псоелден въпрос може ли смт то на се сложи на кола и то да бъде основното нещто което ще захранва колата с бензин!!! Притиснява ме дали щте мога да запаля с СМТ то като в горивната таблица най ниските обороти са 600!!!
Кола все още нямам и като изпадне хубава иска на добра цена я грабвам!!
Но искам да поразпитам това онова за да знам какво трябва да правя!!!
Та това май е основния проблем разреждането!!!
Ако изпиля буталата с 1 мм мисля че ще е достатачно разредена за тази цел!!!
И другият вариант е да си поръчам в горна оряховица гарнитура 2 мм и да оринговам блока!!! (Като предполагам че оригиналната гарнитура е 1 мм дебела и демек с 1 мм повече)
Другият варянт който ми е много мъглив е да се пререже биелата от долния край с 1 мм и да се нарпави тунела наново и така да скася хода на буталото с 1 мм!!!
Но ме притиснява че като са от кован метал колкото по ги режа и шлайфам толкоз по ги разхлабвам за това неми харесва този вариант а и майстора който прави тази процедура трябва да е безупречен а наоколо с такъв неразполагам!!
и Другото което искам да питам е Изпоскателен колектор трябва да се прави или може да се ползава от друг модел на БМВ и да се преработи леко!!!
А и СМТ то добър вариант ли е за електроика или мегата е по гъвкава за настройка и по хубаво може да се настрой, доколкото знам дебитомерите правят проблеми и мисля че даже лудия GSM беше връзвал 2 смт та и позваше само запалителната система на мотроника!!!
И псоелден въпрос може ли смт то на се сложи на кола и то да бъде основното нещто което ще захранва колата с бензин!!! Притиснява ме дали щте мога да запаля с СМТ то като в горивната таблица най ниските обороти са 600!!!
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Най одачният вариант за разреждане на М42
Не се занимавай с глупости, карай си на 0.7 без да разреждаш, отколкото на 1 бар разреден двг.
А това за гарнитурата от Г.О. просто си го избий от главата!
С мегата е по-добре от СМТ- то, стига да ти я мапнат читаво.
bum_bum: 5лв за превода дължиш
А това за гарнитурата от Г.О. просто си го избий от главата!
С мегата е по-добре от СМТ- то, стига да ти я мапнат читаво.
bum_bum: 5лв за превода дължиш

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани