Съединител ъпгрейд

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.01.2007

Съединител ъпгрейд

Мнение от tompo » 25 Мар 2010, 22:05

Колеги искам да накова керамика на мястото на органичният. Не е проблем защото съм го правил. Сменя се само ламарината на която се кове оригиналният с 2мм такава и върху нея се кове керамиката. Ама въпроса ми е от друго естество. Оригинално съединителя сплескан на М50-то е мисля 8мм та като сложа 2мм ламарина и остава за плочките по 3мм. Най тънкият размер който може да се поръча тука е 3.2мм. Мисълта ми е понеже не искам да стържа притискателя ще стане ли да се подложат някакви шайби и да се сложат примерно 3.5мм или 4мм плочки и хем да се износват по бавно.
А все пак от притискателя ако се отнеме малко дали ще е проблем. Тогава ще се получат нещата ама не знам доколко ще държи тоя притискател ако се отнеме с 1-1.5мм примерно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 328
Мечтае да кара: BMW e63 M6 cabrio

Re: Съединител ъпгрейд

Мнение от TyK-TaM » 05 Апр 2010, 18:38

колега май си в грешка 9мм трябва да е като е нов

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Съединител ъпгрейд

Мнение от slavianko » 06 Апр 2010, 15:50

TyK-TaM написа:колега май си в грешка 9мм трябва да е като е нов
Да 9мм е като го измериш без да си го сплескал.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: Съединител ъпгрейд

Мнение от Jim Beam » 07 Апр 2010, 18:39

А просто по голям размер като диаметър няма ли да е по-добре?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Съединител ъпгрейд

Мнение от slavianko » 07 Апр 2010, 20:33

Jim Beam написа:А просто по голям размер като диаметър няма ли да е по-добре?
При всички положения ще има по голямо сцепление. Но си трябва друг маховик и притискател. Отделно стартера не знам как ще дойде и ще се налага преправяне. Сигурен съм че не е невъзможно но нямам опит. От М30 е доста по голям и съм чувал за подобни конверсии на М50 но ... Обаче съм сигурен че и М30-кови оригинални феродов и притискател пак ще замазва ако са на моето.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: Съединител ъпгрейд

Мнение от Jim Beam » 09 Апр 2010, 18:24

За тебе има по-специални приложения
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Съединител ъпгрейд

Мнение от slavianko » 09 Апр 2010, 19:05

Jim Beam написа:За тебе има по-специални приложения
Да знам. Изпитах болката от финансовата част на тия приложеня :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook