?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

?

Мнение от KA_sport » 17 Май 2005, 17:58

колеги 4увьл сьм 4е врц-тата преди турбото имат дюза която подава гориво което се вьзпламенява и така при ниски убороти турбото запо4ва да сму4и моменталко и ефекта си4ки знаем кьв е ... :lol: :mhihi: интересува ме каква е то4но системата тоест изпьлнението и ? дали тая дюза епреди турбото и как се вьзпламенява бензина подаден от нея? има ли нужда от вьзпламенителна свещ кои определя коли4еството на горивото и тнт...
благодаря предварително

BMW-FORUM :bowdown: :bowdown: :lol:

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Re: ?

Мнение от Selqatin » 17 Май 2005, 22:09

KA_sport написа:колеги 4увьл сьм 4е врц-тата преди турбото имат дюза която подава гориво което се вьзпламенява и така при ниски убороти турбото запо4ва да сму4и моменталко и ефекта си4ки знаем кьв е ... :lol: :mhihi: интересува ме каква е то4но системата тоест изпьлнението и ? дали тая дюза епреди турбото и как се вьзпламенява бензина подаден от нея? има ли нужда от вьзпламенителна свещ кои определя коли4еството на горивото и тнт...
благодаря предварително

BMW-FORUM :bowdown: :bowdown: :lol:

Тая система отдавана не се използва,доколкото знам само тойота е използваха за последно,идеята е турбото винаги да е в обороти и дава голям надув,тва е идеята общо взето,но за всекидневна опотреба нема приложение :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 17 Май 2005, 23:12

Това е антилаг система.Потърси с търсачката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Re: ?

Мнение от Dimitar » 18 Май 2005, 0:32

KA_sport написа:.. има ли нужда от вьзпламенителна свещ кои определя коли4еството на горивото и тнт...

Несъм много сигурен, но след като четем в другата тема какви температури се развиват в изходящите колектори - едва ли има нужда нещо да го възпламенява тоя бензин дето се впръсква.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 18 Май 2005, 8:21

Благодаря!:) :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 18 Май 2005, 8:28

howstuffworks.com
антилаг системата се нарича-както би казал Мaster Yoda :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: ?

Мнение от S-stail » 18 Май 2005, 8:41

Selqatin написа:
KA_sport написа:колеги 4увьл сьм 4е врц-тата преди турбото имат дюза която подава гориво което се вьзпламенява и така при ниски убороти турбото запо4ва да сму4и моменталко и ефекта си4ки знаем кьв е ... :lol: :mhihi: интересува ме каква е то4но системата тоест изпьлнението и ? дали тая дюза епреди турбото и как се вьзпламенява бензина подаден от нея? има ли нужда от вьзпламенителна свещ кои определя коли4еството на горивото и тнт...
благодаря предварително

BMW-FORUM :bowdown: :bowdown: :lol:

Тая система отдавана не се използва,доколкото знам само тойота е използваха за последно,идеята е турбото винаги да е в обороти и дава голям надув,тва е идеята общо взето,но за всекидневна опотреба нема приложение :mhihi:

Има си я още и ще продължава да я има ;)
Изгарянето на част от сместа пак става в колектора само,че без
въпросната дюза.

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Re: ?

Мнение от Selqatin » 18 Май 2005, 9:20

S-stail написа:
Selqatin написа:
KA_sport написа:колеги 4увьл сьм 4е врц-тата преди турбото имат дюза която подава гориво което се вьзпламенява и така при ниски убороти турбото запо4ва да сму4и моменталко и ефекта си4ки знаем кьв е ... :lol: :mhihi: интересува ме каква е то4но системата тоест изпьлнението и ? дали тая дюза епреди турбото и как се вьзпламенява бензина подаден от нея? има ли нужда от вьзпламенителна свещ кои определя коли4еството на горивото и тнт...
благодаря предварително

BMW-FORUM :bowdown: :bowdown: :lol:

Тая система отдавана не се използва,доколкото знам само тойота е използваха за последно,идеята е турбото винаги да е в обороти и дава голям надув,тва е идеята общо взето,но за всекидневна опотреба нема приложение :mhihi:

Има си я още и ще продължава да я има ;)
Изгарянето на част от сместа пак става в колектора само,че без
въпросната дюза.

Знам,ама тойота последни използваха тая дюза ;) :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: ?

Мнение от ludiagsm » 18 Май 2005, 9:40

Dimitar написа:
KA_sport написа:.. има ли нужда от вьзпламенителна свещ кои определя коли4еството на горивото и тнт...

Несъм много сигурен, но след като четем в другата тема какви температури се развиват в изходящите колектори - едва ли има нужда нещо да го възпламенява тоя бензин дето се впръсква.
:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от Bmw 325 E36 » 05 Окт 2007, 20:54

Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!
:lol: да бре

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook